Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Problém s kontrolkou dobíjení-Felicia 1,3

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
agnus



Založen: Jul 08, 2005
Příspěvky: 63

PříspěvekZaslal: so únor 24 2007, 16:47    Předmět: Problém s kontrolkou dobíjení-Felicia 1,3 Citovat

Kdo pomůže s problémem -Felicia 1,3? Kontrolka alternátoru po nastartování stále svítí a její jas se zvyšuje s přibývajícími otáčkami motoru. Po nastartování je na baterii cca 13,5V, po zapnutí světel a topení cca 12,5V. Po přidání plynu stoupne napětí přes 13V. Regulátor je nový a zdá se v pořádku, diody proměřen. V této souvislosti bych se chtěl také zeptat, jaký je přijatelný maximální pokles napětí po zapnutí světel a další zátěže, na jakou minimální hodnotu může klesnout, aby systém dobíjel. Baterie byla před měřením sice nabitá, je však pravda, že svá nejlepší léta má již za sebou...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jano2



Založen: Dec 28, 2006
Příspěvky: 1757
Bydliště: Orava,sever

PříspěvekZaslal: so únor 24 2007, 17:50    Předmět: Citovat

Možu to byt diody v alternatore,tie tri čo z nich ide vzorek na regulator.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dikobraz



Založen: Oct 17, 2004
Příspěvky: 911
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so únor 24 2007, 18:50    Předmět: Citovat

Řekl bych že ta baterka bude hyn , podle mně by i pří plné zátěži (světla , topení atd.) a spuštěném motoru s vyšším volnoběhem nemělo napětí v palubní síti klesnout pod 13,5 až 13,8V.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: so únor 24 2007, 18:57    Předmět: Citovat

Ja zvyknem rozobrať alternátor a premerať každú jednu diodu ohmetrom.Ďalej premerať stator alternátora može byť stred vynutia odpojený v horšom prípade medzizávitový skrat ale ten sa dá ťažko zmerať ohmetrom.Najlepšie je dobíjanie zmerať osciloskopom ale to málokdo má možnosť preto ostáva len tá druhá možnosť s rozobratím.Pri 3000 ot /min má alernátor 14V a napetie klesá úmerne zaťaženiu spotrebičom ale aj pri takejto baterke by to nemalo klesnúť pod 12.5V.A posledná možnosť može byť skrat vedenia na kostru odalternatora na kontrolku dobíjania.Ale u Feldy sa to stáva iba pri neodborných demontážach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jano2



Založen: Dec 28, 2006
Příspěvky: 1757
Bydliště: Orava,sever

PříspěvekZaslal: so únor 24 2007, 19:20    Předmět: Citovat

Mal som pripad ,že slabo dobijalo a stačilo našpanovat hnaci remen
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaclavka



Založen: Dec 10, 2005
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: po únor 26 2007, 21:06    Předmět: Problém s kontrolkou dobíjení-Felicia 1,3 Citovat

Měl jsem podobný problém u Fiata 126. Závada byla v proražené pomocné diodě v alternátoru. Po náhradě jinou, náhodně vybranou (kvůli umístění ve stísněném prostoru tvarově a velikostně stejnou), bylo po problemu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jano2



Založen: Dec 28, 2006
Příspěvky: 1757
Bydliště: Orava,sever

PříspěvekZaslal: út únor 27 2007, 6:58    Předmět: Citovat

Tie tri diody,na vzorek pre regulator su na 1A.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elko



Založen: Aug 26, 2006
Příspěvky: 83

PříspěvekZaslal: út únor 27 2007, 21:26    Předmět: Citovat

Skontroluj aj všetky svorky či nie sú zaoxidované alebo zle nalisované,
tak isto aj všetky prepojky na kostry medzi motorom a karosériou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund