Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Koupe ojeteho auta, rada, pomoc.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po květen 05 2014, 9:06    Předmět: Citovat

Ojety diesel jedine od nekoho kde znas jeho historii a nebo se historie da dohledat. Ty dotazene zvenku jsou vsechny stocene, diky tomu pak clovek nevi ze by treba mel vymenit rozvody a podobne. Kdyz to pak nevydrzi tak je vymalovano.

Osobne bych do stareho ojeteho dieselu nesel a turbodieselu uz vubec ne. Leda po prvnim majiteli se slusnym najezdem a jasnou historii, ale to nebude auto za 70 tycek.

Pouvazuj nad benzinovou atmosferou LPG - bratr koupil Pasika 2,8 V6 Syncro kombik s 1,5rok starou LPG sekvenci. Cena 76k. Auto je moc pekne, udany najezd +- odpovida. Obcas se zadari. Nak
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3396
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: út květen 06 2014, 8:02    Předmět: Citovat

Osobně si myslím, že pokud bereš auto od někoho, koho neznáš osobně vždy bych to riziko minimalizoval - výměna oleje + rozvody je dobrým začátkem jak se vyvarovat problému.
Vidím, jak se u nás šidí - tatík na Berlingu 85tkm a rozvoďák natržený. Já sem bral octavii a typek mi na rovinu řekl - máš tak 2tkm do životnosti rozvodů. Vím, že třeba s nájezdem 200tkm mě u diesela čeká nějaká údržba, ale taky vím že ten motor je schopný odkroutit min 3x tolik... Záleží na typu motoru a ke každému staršímu najdeš výpis, čím trpí..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3357
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út květen 06 2014, 14:42    Předmět: Citovat

Za svoji drahu za volantem jsem mel vzdy auto z bazaru. At z AAA ci jineho. Zatim jsem mel po technicke strance stesti,tuk,tuk,tuk. Nepotkal me problem. Jen u posledniho. V dobe koupe mala chybka na laku velikosti orechu a po 4 letech je lak na nekterych mistech poskozeny. Na metalize chybi vrchni bezbarvy lak nebo co to je. ted jsem se docetl ze u jednoho auta, renault, chyby funkce vnitrni cirkulace vzduchu. Mozna detail. Jen me nenapadlo ze tak naprosto bezna vec u aut muze u jednoho modelu schazet. Uvazuji o variante benzin-lpg, jen mam obavu, kdyz se da dneska kouipit kde co, aby i schvaleni k provozu nebo posledni kontrola bylo prave. S plynem neni radno zahravat. Nespecham, vyckavam a hledam.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18774
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út květen 06 2014, 17:02    Předmět: Citovat

Proto se tam nelepí nálepka.... Rada z Prahy .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6697
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út květen 06 2014, 17:44    Předmět: Citovat

Robo Kdybys viděl, jak to berou profíci:-)) Bouchnout to nemůže, když trochu uchází, nic se neděje. Když praskne něco u motoru, a hoří, přijdeš na to, vypneš zapalování, OK. Sami jsme dávali do auta plyn z jiného. Brácha to tam zabudoval, já našel vývody (ne vstřikování, samozřejmě), něco jsme zkusili, zapojil jsem to, chodí 5 let bez problému. Jediná debata byla, zda vypínat palivové čerpadlo. Potvrzení odborné montáže mechanik, který ji dělal na původní auto napsal na dálku..
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Basic



Založen: Dec 23, 2006
Příspěvky: 506
Bydliště: Mohelnice

PříspěvekZaslal: út květen 06 2014, 21:05    Předmět: Citovat

Tak si o ojetém Audi myslete své, zbytečné některé názory vyvracet.
Vím co mám doma, v jakém je to stavu, kolik to stálo a že to nyní TK prošlo pouze s jednou lehkou závadou. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18774
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: st květen 07 2014, 5:01    Předmět: Citovat

Však mi ti to přejeme , ale měl bys chodit házet něco do pokladničky , v neděli .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st květen 07 2014, 7:10    Předmět: Citovat

basic> ja ti to verim, ze i starsi audi bude bez problemu. Sam mam A4 1.8 20V v LPG rv96 (na benal to clovek nema sanci uzivit) a nic tomu neni. Zadna rez nebo neco na rozsypani - pravidelna udrzba je kazdopadne nutna a kvalitni olej meneny tak jak ma byt take. Sice uz me trosku zlobi ten 12let stary system Landi Renzo IGS, ale zatim funguje. Pristi rok ho mozna necham prestavet na sekvenci (naklad cca 12k), nadrz mam novou 2 roky starou.

Auto jezdilo v Praze, takze nalepku nemam taky Very Happy ono kde tam chcete v centru zaparkovat kdyz chcete jit na nakup a vsechny obchodaky maji podzemni parkoviste? Citit z toho neni absolutne nic, mozna jenom vyfuk samotny voni trosku jinak nez kdyz to jede na benal. To moderni dyzly smrdi z vyfuku jak kekel ... na bliti. Nak
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: so květen 10 2014, 13:55    Předmět: Citovat

Budem uprimny - AUDI 2.5TDI by som neodporucal ani omylom, napriek tomu, ze ju sam vlastnim a co sa tyka vybavy a pohody, je to super auto a za tu cenu clovek naozaj lepsie nekupi...no odchadza na nich vo velkom kopec veci, su naschval zle vyrobene a cenovo su niekolkonasobne drahsie, ako rovnake komponenty na ine, lacnejsie auta, na ktorych sa tie iste komponenty zdaleka tak casto nekazia...nema zmysel tu viac pisat, varovanie staci...kto ma o taku audinu zaujem, nech si popozera fora a az potom nech sa rozhodne...pre cloveka ako som ja, ktory s tym pocita a vie si auto opravit sam, je to jednoznacne najlepsie auto, ake sa da kupit, no pre inych to moze byt naopak nocna mora, ktoru budu lutovat, ze kupili...su ludia, ktori ju kupili za lacne peniaze, kludne 70tis, no dalsich vyse 70tis do nej vrazili a stale nevyriesili vsetky problemy...hlavne treba davat pozor na cerpadlo, ABS, turbo a vacky, vsetko su to pridrahe suciastky, ak ich treba menit...ale ani taka vymena prednej napravy ci repas tiptronicu ci nove rozvody nie su za babku, takze s tym musi kazdy kupca pocitat...hlavne tento motor, je sice paradny, V6 a 24V, no ak treba menit 24ks zdvihatiek a 24ks vahadiel, za zhruba 8Eur kus, to potesi, plus ak by bolo treba menit aj tie styri vacky, kazdu v cene vyse 100Eur, tak to si taky novy majitel moze rovno hodit Very Happy vsetko ma svoje plusy a minusy, je iba na kazdom, aby ich poriadne zratal a rozhodol sa spravne...pre laika je idealny maly benzinovy motor, ziadne turbo, zlozite vstrekovanie, ziadne CR vstrekovace za 400Eur kus a podobne, ta zvysena spotreba je viac nez dost vykompenzovana usporami na servise a hlavne nervov...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6697
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: so květen 10 2014, 19:48    Předmět: Citovat

To je soupis jak na GO. Ten motor nevydrží +/- 500kkm?
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34423
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so květen 10 2014, 20:14    Předmět: Citovat

Ked to vsetko 2- az 3-krat vymenis, tak vydrzi Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: so květen 10 2014, 23:46    Předmět: Citovat

Kazdy moderny motor musi vydrzat ovela viac ako 500tis km, rozdiely v materialoch a technologiach su minimalne...ale to je samozrejme vzdy za predpokladu spravnej udrzby, vymeny oleja, filtrov atd...pouzival sa longlife, ktory este casto nebol meneny vcas, nie je sa potom co cudovat, ze sa motor opotrebuje ovela rychlejsie...druha vec je, ze moderne motory pouzivaju napriklad uz zmienene hydraulicke zdvihatka, ktore maju svoje vyhody aj nevyhody...zvlast na 24 ventilovom motore logicky nemozu mat rovnake rozmery, ako na 8 ventilovom motore, takze odchadzaju skor...ich zanedbana udrzba moze sposobit rozklepanie vahadiel a upchatie olejoveho kanaliku v nich, potom sa nikto nemoze cudovat, ze sa zoderu vacky, ked nie su mazane...ale to sa neda povazovat za chybu motora, ten s tym nema nic spolocne...nic nevydrzi vecne, je to na majiteloch, aby nesetrili na udrzbe a servise...napr. moj motor ma urcite 300tis km minimalne, ak nebol tachometer stoceny, vacky su ako nove...ale stihol uz odist riadiaci vstrek, novy stoji cca. 300Eur, ventil regulacie turba cca. 70Eur, MAF senzor cca. 70Eur, ABS jednotka pouzita cca. 150Eur, cerpadlo pouzite cca. 300Eur, takze ked to clovek zrata, dostane sa iba cenou dielov na cenu lacneho pojazdneho auta...a to neratam cenu servisu, ktoru mam nulovu, ak by to zakazdym malo byt v servise, tak sa nedoplatim...vravim, je to super auto za super cenu dnes, no vsetko su to viac ako 10-rocne auta, na ktorych vela dielov konci svoju zivotnost a musia byt vymenene, a prave s tymto treba poriadne pocitat pri kupe takehoto auta a neprepocitat sa...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sesi



Založen: Dec 31, 2007
Příspěvky: 287

PříspěvekZaslal: ne květen 11 2014, 11:13    Předmět: Citovat

Tak skoro bych řekl, co slyším názory majitelů nových aut, tedy žádné stočené ojetiny (jak soukromá, tak služební ve firmách, vše se správným servisem), že výdrž současných aut 500t km je spíš utopie, polovina nebo 2/3 této hodnoty je blíže realitě. Samozřejmě beru s nějakými rozumnými náklady na servis(opravy), protože když tyto náklady neomezíme, lze se skoro každým autem najezdit třeba milion km.
Stále častějí slýchám o docela drahých opravách při nevelkém nájezdu (např. 150t km) a to včetně poměrně prémiových značek.
Auta se prostě navrhují s ohledem na minimální cenu, minimalizuje se počet předimenzovaných dílů, vše je navržené "tak akorát". Ne že by se auta vyráběla nekvalitně, ale začínají se hrozně očesávat díly, které byly dříve bezproblémové. Prostě konkurence a boj o zákazníka tlačí náklady dolů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3396
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: ne květen 11 2014, 12:06    Předmět: Citovat

Jednak Ti každý dnes řekne, že životnost auta je deset let a pak recyklace. Druhá věc, že za cenu 200t se asi nedá čekat, že by to auto odkroutilo víc, jak čtvrt mega. Pár perliček z okolí - kuci do firmy koupili 2 nové OC3. Když chtěli namontovat tažné, dověděli se, že bezpodmínečně musí udělat upgrade na chladícím okruhu za 40t na každém autě. Co tohle je proboha za typ auta, kde nějaký nárůst výkonu znamená upgrade nového vozu. Jednalo se o 1,6 naftu. U fabie s TSI motorem kolegovi mění řetězové rozvody co 12tkm - to je docela zábava, ale co až auto bude po záruce? Druhou věcí, že známý dělá elektroniku v autech a řekne že u BMW za skoro meloun jsou po 60tkm v háji tři vstřikovače. Sem nějak na rozpacích, když slyším kam ta kvalita spěje. Jo komfort aut je nesrovantelný stejně jako bezpečnost, ale při takovém nárůstu počtu dílů ta spolehlivost statisticky dolů jít prostě musí Cry
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
StandaT



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 232

PříspěvekZaslal: ne květen 11 2014, 14:39    Předmět: Citovat

Nechápu co vám všem není jasné. Projektovaná životnost většiny dnes nových aut je 5let nebo max 250 000 km. To je tvrdý fakt, podle kterého je dimenzovaná každá jednotlivá komponenta uvnitř.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund