Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3393 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: út srpen 26 2014, 19:59 Předmět:
Přeju brzké uzdravení a napříště štastnější ruku při výběru biku. Asi taky raději přestanu skákat přes obrubníky po městě
Sám sem zažil už spoustu let zpátky kuriozní příhodu - na staré esce zastuplý do pedálů mi prasklo jedno z prostředních koleček na kazetě - protože je jen na pár trnech lze domyslet... Je příjemné, když se šlápne do prázdna a štangle je tak proklatě vysoko
Ono to odhalit asi ani moc dobře nejde. Viděl jsem bezešvou trubku jak po x letech různých rázů prostě upadla. A to stylem jako by ji někdo uřezal laserem. Žádný náznak ničeho. Podle odborníků únava materiálu na úrovni mřížky nebo jak to říkali. Prý docela běžné.... _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18731 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st srpen 27 2014, 5:10 Předmět:
V zájmu zdraví ostatních by jsi nám ten název sem dát měl , nejlépe foto , jinak je to vlákno zbytečné . Materiály běžně praskají . Ale pokud výrobce použil špatný materiál či ho špatně zpracoval , měli by to zákazníci vědět , zvláště v takovýchto téměř smrtelných záležitostech .
Ja se par let zpatky luxusne rozsekal (ciste vlastni blbosti narozdil od kulikuse) tak, ze jsem naletel ve meste do zatacky (dost rychle), ale asi myslel buhvi na co, a mel obracene postaveny pedaly. Takze tim vnitrnim (vzhledem k zatacce) jsem se zasekl do kanalove mrize a pak jen letel
Jinak urcite bych doporucil odpruzenou vidlici, uz jen kvuli mnohem lepsi ovladatelnosti kola na nerovnostech. Radeji kvalitnejsi, treba Rock Shoxx, nebo Marzocchi. Samozrejme k tomu odpovidajici ram, ne jak uz tu ostatni zminovali plecku ze supermarketu...
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3393 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: čt srpen 28 2014, 18:57 Předmět:
Ale zase ty levny nelákají nenechavce a fetky - takže chápu na ježdění do krámu/do práce to stačí. Já sem kdysi jel asi 15km na trekovi od olpranu - povoloval se střed. Nějak ten strojař zapomněl na pravý a levý závit. Ložiska v kolech prý KO cca po 200km. Tak olpran by mi už přes práh nesměl. Mám treka Author stratos snad z r. 2003 a perfekt. V r 2012 sem si koupil Apache hawk a drží taky skvěle. Jen mi ten trek nějak k srdci přirostl víc i do mírného terénu.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3524 Bydliště: SK
Zaslal: pá srpen 29 2014, 6:39 Předmět:
Ta trubka riaditok ma velku staru zlomeninu,potom k ulomeniu to uz vela nepotrebovalo.Je z hrubeho materialu,ale v tazkom terene po mnohych tazkych padoch aj ta pololi!Bezne sa len tak neulomi,netreba sa bat!Mojej susede 110kg sa tiez zlomila trubka riaditok na obycajnom bicykli,lebo dole nasim strmim kopcom sa opierala o riaditka!Dobre sa strieskala, doskriabala.Vymenili vydlicu a chodi dalej.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7883 Bydliště: Brno
Zaslal: pá srpen 29 2014, 7:46 Předmět:
Hlavní problém vidím v tom, že díky způsobu zalisování trubky do vidlice dochází v tom zobrazeném místě nejen k největšímu namáhání na ohyb, ale také díky nepříznivému tvaru spoje se zde drží vlhkost. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32300 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá srpen 29 2014, 7:54 Předmět:
Michal22 napsal(a):
Hlavní problém vidím v tom, že díky způsobu zalisování trubky do vidlice ...
Ty trubky se do vidlice nelisujou, ale u ocelovejch rámů jsou do vnějšího pouzdra jenom vsunutý a následně kapilárně zapájený mosazí. Tepelný namáhání a následný pnutí pak může způsobit prasknutí vnitřní trubky hned nad spojem... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ten starý lom je na straně k zadnímu kolu. Při brždění se zavíral, při zatížení předního kola (nalehnu na řidítka) se otvíral. Naposled se otevřel taky při rozjezdu.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3524 Bydliště: SK
Zaslal: pá srpen 29 2014, 20:04 Předmět:
Pani ,je to jednoduche ,precom sa to tam zlomilo!Ked prednym kolesom vletis parkrat do takej jamy ,ze by si skoro preletel ponad bicykel ,tak PRESNE v tom mieste kde sa to ulomilo,TRUBKA dostane velike pnutie!Za beznej jazdy, ked kolesom nenarazis napr.na prekazku,sa nikdy nemoze tam ulomit!Nizsie sa trubka nemoze zlomit a vissie je uz ta trubka v dalsej trubke.To spodne lozisko pri takom naraaze, je ako ked cez koleno lamete palicu!To je vsetko,hned som nemal cas toto vsetko napisat.Dufam ze suhlasite.
Tam kde je to zlomene,aj pod zlomenym je trubka v kuse (podla mna)!Ulomena trubka je zalisovana vo vidlici,mozno ten srobdole ide aj cez trubku a vydlicu.
K tomu kolu jsem se nechoval nějak drasticky. Jezdilo jen po městě. Nejdrsnější kousek (poslední dobou častý) byl přejezd/skok z chodníku na vozovku, tedy o výšku obrubníku (10cm). Asi to byl ten problém.
Kolo mám jako druhý majitel bez měsíce 3 roky. První moc nejezdil.
Výrobce se honosí 12tiletou zárukou na rám, bohužel asi ne na vidlice.
Je nějaká defektoskopická metoda, která by odhalila progres růstu té trhliny nebo něco dalšího? Je vidět, že třetina trhliny už zrezivěla...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.