Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Odpojení zátěže
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Řešení problémů s různými konstrukcemi
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Phreil



Založen: Nov 21, 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 16:24    Předmět: Citovat

Konkretne ja mluvim o Octavii 1 1.9 tdi, ale spis jsem myslel, ze nekdo poradi nejake to zapojeni nez se bavit v ebastlirne o motorech Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32177
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 18:31    Předmět: Citovat

Phreil napsal(a):
Konkretne ja mluvim o Octavii 1 1.9 tdi, ale spis jsem myslel, ze nekdo poradi nejake to zapojeni nez se bavit v ebastlirne o motorech Sad
Ono to spolu hodně souvisí - třeba ta felda 1,9 NEMÁ turbo ale komůrkovej diesel označenej 1,9 SD(i), zatímco většina naftovejch oktávek je "nafta f turbu" - i když i tam jsou výjimky a určitej počet oktávek "jedniček" s (prastarým) atmosféricky plněným motorem 1,9 SDI z brány fabriky vyjel.

A protože každá varianta motoru má jinej způsob zjišťování informací o okolí kvůli stabilizaci chodu motoru - tak nejde říct z fleku "tohle si postav a bude to hrát", dokud nenapíšeš přesnější informace. Jsme bastlíři a velkou většinou víme, co může nedostatek informací a z něj vzniklý omyly způsobit.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1289
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 18:39    Předmět: Citovat

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=139488&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E8idlo+teploty&start=15 - skus pozriet toto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Phreil



Založen: Nov 21, 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 19:22    Předmět: Citovat

misocko napsal(a):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=139488&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E8idlo+teploty&start=15 - skus pozriet toto


diky, diky, mam to vse procteny, jak na octaviaforum tak na dieselpower, nechci menit starter, baterii, nechci ani zmenu softu, potrebuji jenom schema zapojeni bez rele., ale vypada to ze jsem zde zbytecne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1289
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 19:24    Předmět: Citovat

skusim Ti teda do zajtra nakreslit nieco s tranzistorom, nevies aky odpor sa tam pridava? - nechce sa mi to hladat (mne to toci na brnk aj teple Very Happy )
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Phreil



Založen: Nov 21, 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 19:42    Předmět: Citovat

Pridava se tam do 3 kΩ (2k2), vlastne pri startu je tento rezistor pripojen a po nejakem case zase odpojen. Diky moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
masar



Založen: Dec 03, 2005
Příspěvky: 12593

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 20:06    Předmět: Citovat

Můžeš zkusit tohle:
Wink



start teplého motoru2.png
 Komentář:
Optorelé je typu "normall closed"

Stáhnout
 Soubor:  start teplého motoru2.png
 Velikost:  7.76 kB
 Staženo:  25 krát



Naposledy upravil masar dne pá listopad 21 2014, 21:55, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 20:39    Předmět: Citovat

Phreil, to, ze mas vsetko precitane, este neznamena vobec nic Wink A ked si myslis, ze si tu nedostal dobre rady, tak to uz je tvoj problem, tipov si dostal dost...ako uplne prve a najjednoduchsie by bolo posunut startovaciu davku aj mapu teplot zhavenia viac do plusu, ak to diagnostika umoznuje...ak nie, tak to zhavenie dodatocne aktivovat pri vyssich teplotach motora - ono totiz vobec neskor nezapina, takze nie je co predlzovat...nechapem, ake rady chces este pocut, urcite je rozumnejsie upravit relatko zhavenia, ako sa serkat do snimacov teploty a nejako ich premostovat potom...vsetko za predpokladu, ze to pomoze, co si mal skusit ako prve...je kludne mozne, neviem, ci si sa to docital inde, ze mozes mat v prdeli cerpadlo, opotrebovane diely vo vysokotlakej hydraulickej hlave, kedy po zohriati zvacsi vole a cerpadlu dlhsie trva, kym natlakuje okruh a pretlaci trysky, pricom studene startuje bez problemov...takze ako vidis, tych problemov moze byt cela rada Wink Ale do buducnosti si radsej dobre zapamataj, pre vlastne dobro, ze vzdy je rozumnejsie a ucinnejsie riesit pricinu problemu, nie ho obchadzat a riesit nasledky, raz sa ti to moze poriadne vypomstit Wink Neber toto osobne, ale ja ked mam opravovat elektriku v aute po takychto zasahoch magorov, ktori pomrvia, co sa da, pricom clovek ani netusi, co vsetko a ako pomenili, najradsej by som vtedy od zlosti ruky lamal Very Happy

Naposledy upravil PeteBurns dne pá listopad 21 2014, 20:43, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 20:47    Předmět: Citovat

Tusim od zaciatku spomenul, ze sa jedna o diesel Wink Ak ti to robi benzinak, tak je najvacsia pravdepodobnost v netesnych vstrekovacoch, odkvapkava a odparuje sa benzin, ktory je v nich stale pod tlakom a vo valcoch je prilis bohata zmes, preto par sekund trva, kym sa preplachnu a sviecky zacnu iskrou zapalovat...ale problem byva aj u benzinakov pri zodratych kruzkoch, hlavne stieracich, kedy olej zalepuje sviecky a tie potom vynechavaju...
ta otazka, ci je to benzin alebo diesel, nejako zahadne zmizla Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1289
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 20:58    Předmět: Citovat

pani, ak by ste si precitali temu ktoru som tu dal z ineho fora , tak by ste zistili ze toto je klasika "zavada" nieviem ci iba VW alebo aj ostatnych dieslov.
Phreil : sprav to tak ako ti to nakreslil masar a nechaj locknut temu, inac ta tu ukamenuju Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Phreil



Založen: Nov 21, 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 21:02    Předmět: Citovat

Prominte, ale zatim jsem dostal jenom jednu radu a to od Masara, jedna se mi o to schema a ne tu resit zavady na motoru,myslel jsem si, ze by to melo byt celkem jednoduche, ale jak vidim pripojeni a odpojeni odporu je dost velky problem Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12138
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 21:12    Předmět: Citovat

masar napsal(a):
Můžeš zkusit tohle:
Wink

jenže by mělo fungovat obráceně . . .
když je kontrolka nabíjení zhasnutá (už běží motor), měl by být ten odpor zkratovaný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Phreil



Založen: Nov 21, 2014
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 21:14    Předmět: Citovat

misocko:
presne tak, vdaka.
A timto jsem to asi uzamknul.
Diky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 32177
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 21:20    Předmět: Citovat

Phreil napsal(a):
... jedna se mi o to schema a ne tu resit zavady na motoru...
Tak to ti jde o dost málo - jak napsal PeteBurns a já s ním v tomhle zcela výjimečně souhlasím, snažit se opravovat následky závady namísto řešení příčin je kravinismus maximus - a za podobný kráfoviny by se mělo nas*at do ruk a nepustit tejden k vodě... Sám vím, jaký to je opravovat elektroniku (v čemkoliv, nejenom v autě!!!) po nějakým diletantským zásahu podobnýho typu...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12138
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: pá listopad 21 2014, 21:26    Předmět: Citovat

a co si udělat malé tlačítko na palubku, v klidu sepnuté . . .
když to nebude chtít nastartovat s teplým motorem, po dobu startování zmáčknout a po nastartování zase pustit . . .
žádná elektronika . . .



start_tepleho_motoru3.png
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  start_tepleho_motoru3.png
 Velikost:  5.21 kB
 Staženo:  30 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Řešení problémů s různými konstrukcemi Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund