Zaslal: st březen 21 2007, 7:41 Předmět: Octavia II - centrál (vodič)
Zdravim, budeme s kamaratom montovat alarm do Octavie II rok 2006. Vsetky prípojné miesta sme uz nasli, ale nevieme najst vodic v soferovych dverach na ovladanie centralu... vie niekto farbu? Vraj by to mal byt sedo-zlty v 20-pin konektore vo vodicovych dverach... ale ten vie zamknut len jednoducho (nie dvojito) tak ze sa nerozblika dioda vo dverach.... alebo ma niekto komplet manual a pripojne miesta na Oct. II na nejaky autoalarm (jednocestny)?
Neviem , ale asi by si mal tu montáž zveriť niekomu kto sa v tom vyzná...
Tak múdry viem byť aj ja. Prečo sa vyjadruješ k téme keď nepoznáš odpoveď? Ja som elektrikár (silnoprúd) a chytím sa kamošovi robiť alarm, len mi chýba ten jeden vodič a chcem niekoho poprosiť o pomoc aby som nemusel po namontovaní alarmu (cca 2,5 - 3,5hod) ešte 10 hodín hľadať posledný vodič....
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: st březen 21 2007, 10:16 Předmět:
Tak ten vodic nenajdes...Ja som ho tiez hladal asi 3 hodiny a nenasiel. Je to riadene cez CANBUS. Iny alarm ako CAN-BUS tam ani nedas. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Tak ten vodic nenajdes...Ja som ho tiez hladal asi 3 hodiny a nenasiel. Je to riadene cez CANBUS. Iny alarm ako CAN-BUS tam ani nedas.
No never tomu raptor, na nete boli návody, a jeden popisoval že ho našiel na vodičoch od zámku a že šlo odtiaľ asi 6 vodičov.... ale farba tam nebola...
Neviem , ale asi by si mal tu montáž zveriť niekomu kto sa v tom vyzná...
Tak múdry viem byť aj ja. Prečo sa vyjadruješ k téme keď nepoznáš odpoveď? Ja som elektrikár (silnoprúd) a chytím sa kamošovi robiť alarm, len mi chýba ten jeden vodič a chcem niekoho poprosiť o pomoc aby som nemusel po namontovaní alarmu (cca 2,5 - 3,5hod) ešte 10 hodín hľadať posledný vodič....
A nakoniec ho budú v servise hladať dva dni.... ked máš odbornosť k tomu... lebo silnoprúd a autoelektrika sú podobné obory..
Ozaj Raptor181 prečo si myslíš ža tam idú len CAN alarmy? Každý alarm sa dá dať aj do škody 120 aj do vw phaeton.... no nie? To je ako keby niekto chcel do Octavie II len diaľkové k centrálu (základná výbava O II) a niekto by mu povedal že to sa nedá.... no okašľal by som také auto... _________________ autoelektronika
ŘJ dveří opravdu komunikuje se všemi ostatními ŘJ datově po CAN-BUSu a je ve dveřích součásti ovládání okna, proto ovládání centrálu (motorek+kontakty)
Zaslal: st březen 21 2007, 23:10 Předmět: Pokračování
je propojeno mezi zámkem a ŘJ signálovými vodiči, na které je možno se napojit, ale pozor na paralerní odpor a porušení rozhodovací úrovně pro signál odemkni!
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: pá březen 23 2007, 7:44 Předmět:
Lebo to plati na niektore auta....
Hladal som dlho ten kablik na central, ale nemal som uz viac casu a dal som tam CAN a chalan to pekne ovlada cez origo kluc s dialkovym. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Založen: Sep 10, 2004 Příspěvky: 34 Bydliště: Severni morava
Zaslal: čt duben 05 2007, 19:39 Předmět:
2. Elektrické zapojení
Před montáží odpojte záporný pól akumulátoru. Připravte si kabeláž autoalarmu. Nejprve ze svazku vyjměte nepoužitý modrobílý vodič (stiskem západky z boku tělesa konektoru).
Vložte skřínku autoalarmu do prostoru za kovovou konzolí, konektory směřujte k motoru a zajistěte jej. Do místa vzdáleného přibližně 40 cm od alarmu umístěte skrytě VALET tlačítko.
Ukostření alarmu provedeme na rámu vozu pod palubní deskou.
Na konektoru ve dveřích u spolujezdce vyhledejte v bílé 6-ti pólové svorkovnici - pin č.5, zelený vodič. Zamykání je aktivováno minusovým signálem, odemykání minusovým signálem přes odpor 180 ohmů na stejném vodiči. Tento odpor je včetně propojení připraven v kabeláži alarmu cca 50 cm od jednotky alarmu. Při testování uveďte dveřní zámky do stavu zavřených dveří.
Autoalarm CA-320 / CA-321 „Akcent“ - montáž do vozu ŠKODA FABIA 1/2 MDF58803
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.