to robo:
Prodejce dostane peníze, až ty potvrdíš přijetí zásilky, takhle to tam je nastavené, tu dobu "ochrany" může prodejce posunout, když se ta zásilka vleče.
Nediv se, že pokud jsi vůbec nereagoval a podle sledovacího čísla jsi tu zásilku převzal, tak je potom velmi podivné, když vyvoláš spor po několika týdnech. _________________ .
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3357 Bydliště: Brno
Zaslal: čt květen 14 2015, 10:55 Předmět:
A prisel email z Aliexpress An agreement has been reached for Order No.
Please note:
You should receive your refund within 3-15 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.
Z google prekladu vyznelo ze byla udelana dohoda a ze behem 3-15 dni bych mel obdrzet penize zpet. A kdyz ne ze mam pozadat o pomoc. Ale ten manik podminuje zaslani penez zaslanim skla zpet. Tak jak muze Aliexpress napsat ze mam ocekavat penize.
Tak to možná buď rád, žes nepotvrdil přijetí (+ neuplynula doba pro doručení), protože on ty prachy nemá a oni ti je vrátí. _________________ .
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
robo, je sice smola, ze ti prisiel poskodeny tovar, ale ako mozes byt taky trkvas, ze ho pri doruceni neskontrolujes, ci je v poriadku, tym duplom, ak sa jedna o krehku vec? A ked nieco nevies, je lepsie sa tu opytat hned, nez po dlhsom case, vobec by som sa necudoval, keby ti peniaze nevratili, zvlast v takychto pripadoch, je vela odrbavacov, ktori tento system vracania penazi zneuzivaju...
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3357 Bydliště: Brno
Zaslal: pá květen 15 2015, 14:58 Předmět:
Pripoustim ze jsem k tomu mel pristoupit zodpovedneji. Ale bylo to omotano okolo tou bublinkou v delce nekolika metru a jeste dookola vystlany smotanou bublinkou. To sklo jsem objednaval ve stejny den jako tu redukci z Asus portu na usb kterou jsem k tomu potreboval, pripojit hlodavce. A kdyz prisel balicek se sklem tak jsem ocekaval ze behem nasledujicich dni by mohla prijit i ta redukce. To sklo bylo v te krabici docela slusne zabalene takze jsem ani neocekaval problem. Chtel jsem predejit pripadnemu rozbiti u me doma a tak to zabalene sklo jsem nechal tak jak prislo v krabici. Vse co jsem si kdy objednaval z ciny, vzdy jsem hned rozbalil a vyzkousel. Tady jsem to zkusit nemel jak, musel bych pred tim met rozdelany tablet. A ten jsem chtel rozdelat az se kouknu do systemu toho tabletu. Dotyk vubec nefunguje.
To ale nemeni nic na faktu ze jsem se ozval jeste v ochranne lhute. Je jedno jestli to zjistim hned u postaka co to prinesl a nebo az za treba tyden. Nebo ze by po tydnu bylo nemoralni, ostudne se ozvat? Mohl jsem byt sluzebne mimo, nevim kdy balicek muze dorazit. Chodim i do prace, nesedim doma a nevyhlizim postaka z okna. Po ceste ke me se s tim balickem asi nezachazelo slusne. Kdyz by to vlozili mezi pevny polystyren s presahem a omotali izolepou a pak omotaly bublinkovou folii tak by se to mozna nestalo. Ale to by asi stalo na prepravnem vic penez, byl by moc tezky. Vzdyt to nebylo zbozi za dolar a jde to kus sveta.
Edit : jeste me napadlo jestli to pri tom baleni neomotali moc ne fest a pnuti vykonalo pri narazu sve. je to praskle od te dirky pro fotak.
Založen: Sep 19, 2007 Příspěvky: 3698 Bydliště: Praha
Zaslal: pá květen 15 2015, 16:07 Předmět:
robo napsal(a):
... Ale bylo to omotano okolo tou bublinkou v delce nekolika metru a jeste dookola vystlany smotanou bublinkou.
A to je pravě ten obecný omyl, že "bublinka" spolehlivě ochrání. Ochrání tak nanejvýš před slabým nárazem a poškrábáním. Ale jak se předmět dostane pod tlak, třeba pod hromadu jiných zásilek, je veškerá síla přenesena na něj. Bublinková fólie není pevná krabice, aby předmět odizolovala od vnějších tlaků.
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6205 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: pá květen 15 2015, 17:16 Předmět:
To robo:
jestli ti Aliexpress napsal, že peníze dostaneš, tak to jim prodejce potvrdil, že je mají vrátit. Klikni si v přehledu svých objednávek na to "Dispute Finished" a uvidíš detaily - měla by tam být vidět refundovaná částka (Refund Amount).
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3357 Bydliště: Brno
Zaslal: pá květen 15 2015, 19:11 Předmět:
TO tomasjedno: Na tvoji radu jsem na to koukl a vysledek je na obrazku. Vrati celou castku. Zbozi posilat nemusim. Uff Je potreba zadat nejake udaje pro vraceni platby ? Ebay znam ale Aliexpress ne . Zacina se to ale lepsit.
Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: ne květen 17 2015, 15:23 Předmět:
Párkrát jsem měl taky problém s poškozeným zbožím nebo nefunkčním a s prodejci jsem se vždy dohodl a vždy nabídly vrácení peněz v plné výši nebo nové zboží a nikdy po mě nechtěly poslat vadné nebo poškozené zboží zpět.Oni jsou hodně háklivý na negativní hodnocení a hodně prodejců prodává i na EBAY.
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3781 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: ne květen 17 2015, 18:34 Předmět:
cputakt napsal(a):
Oni jsou hodně háklivý na negativní hodnocení a hodně prodejců prodává i na EBAY.
To máš naprostou pravdu, každý (až na některé jedince, na jednoho jsem natrefil já) si hlídá aby dostal kladné hodnocení.
Já momentálně řeším problém s nefunkční SD 32GB kartou. V den doručení kdy jsem pomocí sledování zásilky zjistil že moje zásilka je převzatá k doručení mi přišel e-mail že veškeré objednávky tohoto prodejce zmrazili. Balíček mi poštárka doručila, kartu jsem dal do mobilu a vše vypadalo v pořádku až do doby kdy jsem zde četl tento příspěvek, po formátu karty se již neprobudila. Dnes mě číňanka Myles na Help center Aliexpress ujistila že mi peníze za nefunkční kartu budou vráceny, tak jsem zvědav.
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3781 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: po srpen 17 2015, 7:09 Předmět:
Zdravím, objednával někdo nyní v posledních dnech z Aliexpress? Jde mi o to že tam mají vše nějak vynovené a jsem z toho trochu nervózní. Naposled jsem objednával 30.4.2015 a po zadání potřebných údajů a zaplacení VISA kartou mi do pár minut přišlo na mail potvrzení o zaplacení. Nyní mi na mail nepřišlo vůbec nic, objednával jsem 15.8.2015 což bylo v sobotu ale to by podle mě neměl být problém.
V mých objednávkách na aliexpress je zboží uvedeno a plyne tam 5-ti denní časový limit. Psal jsem prodejci, ten mi odepsal až nyní s omluvou za zdržení a něco jako že se po číslu objednávky podívá. Všude tam nyní mají na korespondenci nasazené roboty a s těmi se nedá rozumně diskutovat.
Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: po srpen 17 2015, 13:38 Předmět:
Objednávám tam skoro denně a po zaplacení kartou mi do 5 minut přijde email s potvrzením o zaplacení.Dá se i na své stránce zjistit jestli bylo zboží zaplaceno nebo čeká na zaplacení.Nedávno jsem cosi chtěl koupit ale po zadání údajů z karty mi napsalo že tam nemám dostatek peněz a byla to pravda. Hned druhý den mi psal prodejce co se děje tak jsem mu napsal že no many že zaplatím za 5 dní odepsal že v pohodě.Pokud bych nezaplatil do 7 dnů naskočilo by že obchod byl ukončen.Poslední dobou radši nakupuji na alie než na ebay to taky pěkně domršily.
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3781 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: po srpen 17 2015, 20:29 Předmět:
A když Ti přijde potvrzující mail o zaplacení, jaká Ti začne plynout doba, např. 39-ti dní? Myslím tím že se začne odčítat z těch 39 dní.
Doplnění: Takže děkuji za odpověď, právě mi přišel mail že prodávající vyexpedoval mnou objednané zboží a začala plynout 39-ti dní ochranná lhůta.
Mě právě vyděsilo to, že mi nepřišel ten potvrzující e-mail o zaplacení, možná nyní mají rychlejší způsob ověřování a ihned po ověření (které kdysi trvalo 24h) postupují objednávku prodejci aby zkrátili čas pro spokojenost zákazníků.
Ja pred casem kupoval 22" dotykovou vrstvu za asi 3k na ebay. Sklo prislo taky rozbite i kdyz to bylo zabalene v krabici cca 10cm tluste. Kdyz jsem to reklamoval, prodejce se omluvil, zanadaval na postu a poslal nove ktere jiz dorazilo v poradku.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.