Založen: Nov 05, 2005 Příspěvky: 633 Bydliště: Liberec
Zaslal: čt květen 21 2015, 11:36 Předmět:
samponek napsal(a):
Že se vydřou ložiska na klice a podpálí ventily, protože ta krabička neumí vyměnit pružiny a vačku za typ s vyšší tuhostí a menším úhlem.
Můžu tě ujistit, že změnou dat vstřikování a předstihu (což v podstatě dělá ta krabička nebo jakákoli úprava softwaru) začnou odcházet nejprve úplně jiné části než vačka nebo ventily. A s tou tuhostí vačky jsi už vedle úplně, ty souvislosti jsou opravdu jiné.
Založen: May 17, 2004 Příspěvky: 582 Bydliště: Kosice
Zaslal: čt květen 21 2015, 11:42 Předmět:
koho dneska zaujima dlhodoba spolahlivost , zobereme penaze, a ked sa o pol roka rozbije v dosledku toho nieco ine, tak to uz takych majstrov asi nebude zaujimat (asi vam tam niekde namontovali cinsku vacku/cinske ventily)
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1295 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: čt květen 21 2015, 13:23 Předmět:
za 300€ ?(ps: tu istu cenu som nasiel aj na nejakom slovenskom webe)
co tak radsej cip od nejakej serioznej firmy?
samponek a renda : riesite hladke zazehove motory, toto je na turbodiesle kde sa vykon dviha ovela jednoduhsie (pridat tlak turba - v podstate len prepisat mapu aby ho riadiaca jednotka pustila vyssie, aby ho "nebrzdila", turbo samozrejme viac trpi; a k tomu tlaku pridat trochu nafty, posunut/vyhodit obmedzenie dymivosti = este viac nafty, a uz to fici ....
Založen: Dec 25, 2005 Příspěvky: 471 Bydliště: Valašské Klobouky
Zaslal: čt květen 21 2015, 13:49 Předmět:
Beztak je v tom jenom odpor v lepším případě pocemtyvolemetr který je připojený namísto čidla teploty chladící kapaliny a říká teplému motoru, že je studeny, že by do něj měl napérovat víc paliva - sytič. V horším případě ten samý systém ale na výstupu výhy vzduchu případně MAP senzoru
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5200 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: čt květen 21 2015, 14:21 Předmět:
samponek a renda : riesite hladke zazehove motory, toto je na turbodiesle kde sa vykon dviha ovela jednoduhsie (pridat tlak turba - v podstate len prepisat mapu aby ho riadiaca jednotka pustila vyssie, aby ho "nebrzdila", turbo samozrejme viac trpi; a k tomu tlaku pridat trochu nafty, posunut/vyhodit obmedzenie dymivosti = este viac nafty, a uz to fici ....[/quote]
Tak na jaký motor to vlastně je ?
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1295 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: čt květen 21 2015, 14:29 Předmět:
ak je Ecotec benzin tak sorry za OT, nevedel som
aj ked aj tu to bude asi velmi podobne , viac tlaku, viac paliva, a tu zrejme aj ten predvstrek
osobne by som siel do nejakej firmy s dobrimi referenciami a nie do pochybneho chipu.
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5200 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: čt květen 21 2015, 15:41 Předmět:
K záruce, no nevím co a jak by se to řešilo. A spotřeba je jen reklamní trik. Vezmi si že dostaneš vyšší výkon, krouťák a ještě se o dost sníží spotřeba? Abys byl schopen nějaké snížení spotřeby zaregistrovat, musel bys mít o hodně lehčí nohu . Vlastní zkušenost.
Přifoukneš víc vzduchu, už se to tu nakouslo. Samozřejmě, že příjde na paškál životnost turba, ale o kolik se sníží? O 10-20%?
Záruku snad nemusím vysvětlovat, to by mělo každému docvaknout. _________________ .
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA
To je takový kolotoč, víc vzduchu, víc paliva, ještě víc vzduchu ....
Těm údajům které udávají nevěřím ani náhodou. 29kW a 56Nm nahoru z toho motoru sice určitě získat půjde. Ale ne jen ojeb...ím váhy vzduchu jak jsem viděl na youtube.
Životnost je spekulativní. Ten výkon 99,9% času člověk nevyužije. Takže bych se nebál.
Otázka z ní k čemu to? Sporťák z toho nikdy nebude a normální ježdění je i 103kW dost. _________________ Internet - metla lidstva
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.