V servise ma chceli presvedčiť, že je vadný imobilizér v aute. Keby to bola pravda, prečo mi pôvodný kľúč dokážu so zaslaným kódom odhlásiť aj prihlásiť do systému ???
Skúšali to aj tak, že odhlásili pôvodný a chceli prihlásiť len nový - bezvýsledne. Mne z toho logicky vychádza, že oba nové kľúče sú na h***o.
Navrhnuté riešenie servisom - pristaviť im auto na cca 5 dní, a oni pošlú celý kľúč do Seatu na "prekopírovanie"?!?
Háčik je v tom, že nemôžem zostať bez auta tak dlho !! - zamestnanie.
To kopírovanie čidla v kľúči je mi v podstate jasné / aj keď neviem, na akom princípe to čidlo funguje /. Nieje mi však jasné, prečo som platil za načítanie info z auta, aby z tejto informácie zistili kód kľúča, ktorý mi v podstate nedokážu vyrobyť ? / okrem iného som za to číslo, čo sa nosí pri kľúči pre výrobu náhrady zaplatil cca 2200 Sk !! /
Nechcem to tu riešiľ, len chcem poukázať na to, že nie všetko je dobré riešiť cez servis / česť vínimkám - servisom /.
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: čt duben 26 2007, 6:26 Předmět:
starec1 napsal(a):
Mám Toledo november 99 - kúpené s jedným kľúčom, bez kódového štítku. V "značkovom" servise mi načítali pgm, poslali do Seatu na zistenie kódu - kód prišiel aj s náhradným kľúčom, ale ...
- napriek tomu, že kód je OK / pôvodný kľúč sa dá vypnúť a aj naspäť zapnúť - cez vag /, nový kľúč NEFUNGUJE !!! - imobilizér ho neakceptuje.
Po reklamácii prišiel nový a čuduj sa svete - zas nefunguje. Do dnešného dňa / už cez dva roky !!! / nič nevyriešili napriek tomu, že som zaplatil nemalý peniaz.
Ešte stále si myslíte, že v servise je to naj ... ???
Jasne ze to nieje v servise naj. Stacilo si dat urobit surovy kluc bez nakodovania a urcite by ti to niekto nakodoval. Napriklad aj ja. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Klíč obsahuje mimo jiné transpondér (rfid), který se musí povolit v řj.
U škody je potřeba pin, nebo vin a číslo řj immo, aby pin poslali.
Rfid mají: -fixní kód
-polovoucí kód (existuje několik algoritmů)
-procesor
(dochází k obousměrné komunikaci a vzájemnému ověření)
Existují rfid do kterých lze kód zapsat, tudíž mohou být klonovány.
Ostatní velmi těžko
Jestli to jde u konkrétního modelu, lze zjistit treba via odkaz badoch
Mimo jiné jsem taky koupil auto které mělo pouze jeden klíč a bylo bez pinu, takže jsem to musel řešit. (bohožel octavia 2001->).
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.