Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Efektivní škodovácké motory
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18708
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 12:28    Předmět: Citovat

A co připojení konektoru k diagnostice ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 34183
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 12:29    Předmět: Citovat

Dalej nie je zaradena rychlost a auto stoji na mieste.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4079
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 13:25    Předmět: Citovat

Na STK se hlavně u dieselů měří jen kouřivost Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6616
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 14:16    Předmět: Citovat

Když prošlápne plyn, tak je to bez zátěže a do motoru jde trošek benzínu či či čeho a hned je v omezovači. Teprve při plném plynu a plné zátěži je to tam kur... jinak. Ale motor má zas při tomhle nejvyšší účinnost.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5249

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 15:02    Předmět: Citovat

Výrobce by podvádět neměl. Otom žádná nicméně na férovku by mě zajímalo kolik z vás si když jste si kupovali auto použilo jako rozhodující faktor produkci CO2 či NOx
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dj_Paul



Založen: Sep 19, 2004
Příspěvky: 2427
Bydliště: Laškov

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 15:16    Předmět: Citovat

a jak splňují euro6 taková Ferrari, Lamborghini a jim podobní?
vím, žerou benzín, ale přeci...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6616
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 15:44    Předmět: Citovat

Snažil jsem se mít emise co nejvyšší:-)))) Ale dotáhl jsem to jen na 300g CO2/km
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15584
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 18:32    Předmět: Citovat

TomasX napsal(a):
Asi jsem mimo. Shocked
Na STK se zasune teploměr motoru, do výfuku snímač a technik prošlápne pedál plynu několikrát do podlahy do max. otáček motoru.
A ten motor to pozná a upraví emise změnou softwaru?????? Shocked Shocked

Jo, jsi úplně mimo. Píšeš o svých představách, skutečnost je jiná.
To je to samé, jako bys chtěl tvrdit, že všechna auta prolezou doopravdy celou STK, ale někteří vědí jak to fakt funguje, jinak by už dávno neměli čím jezdit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6616
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 18:54    Předmět: Citovat

Lambo, Fer. a ti podobní bohužel už klesli taky a dávají turba, místo osmiválců jen šestiválce a nějak se taky musí vejít. Jinak ta automobilka to musí plnit celkově, takže co ušetří na mrňouskách, může zhoršit na lepších. Tuhle jsem četl test BMW, tříválec, turba-asi dvě-diesel. Resumé: všechno horší, což je logické, ale vč. spotřeby. A to byl jenom nějaký dvoulitr chcípáček.

Doplním: http://auto.idnes.cz/zprava-ukazuje-na-propast-mezi-vysledky-testu-aut-a-realitou-pud-/automoto.aspx?c=A150929_112508_automoto_hig
A ještě: http://auto.idnes.cz/mereni-emisi-figly-triky-automobilek-dwk-/automoto.aspx?c=A150929_101106_auto_testy_fdv

_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jiriS



Založen: Jan 14, 2014
Příspěvky: 610
Bydliště: Ašsko

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 20:54    Předmět: Citovat

Měření emisí na STK nemá s tímto měřením a softw. podvodem nic společného.
Emise a spotřeba se měří na válcové brzdě, podle norem EHK (kdysi jsem u toho byl, jestli byly nějaké změny od té doby nevím, ale neměly by být zásadní) se měřilo při ustálené rychlosti 90 a 120 km/hod a při tzv.městském cyklu.
Ten sestával z:
-volnoběh (čas si nepamatuju, ale asi v desítkách sekund)
-zrychlení na nějakou rychlost (snad 15-20km/hod) na první rychlostní stupeň a určitou dobu jízda touto rychlostí
-opět volnoběh po určitou dobu
-zrychlení na první rychl.stupeň na stejnou rychlost, přeřazení na 2.r.s., zrychlení na cca 30-35km/hod a stejnou dobu udržení této rychlosti
-opět volnoběh
-zrychlení od 1.do 3.r.s., rychlost asi 50km/hod, zase jízda po určitu dobu.
Zrychlení bylo poměrně razantní, ale ne "závodní", bylo nutné sledovat křivku rychlosti a času (odchylky sledovaly počítače, při určité velikosti chyby nebo více chybách bylo měření zneplatněné).
Otáčky motoru byly při jednotlivých rychlostních stupních poměrně vysoké, většinou řidič řadí dřív vyšší r.s..
STK nemají válcovou brzdu, provádějí jiný typ měření. Při něm se alternativní část softw.neupaltňuje. Ostatně toto bylo také v některých článcích o VW-gate popsáno. Rovněž bylo někde uvedeno, že vyšší exhalace při skutečné jízdě jsou důsledkem snahy výrobců o co nejsilnější motor s příznivou spotřebou
Jirka
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6616
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 20:57    Předmět: Citovat

Asi změnili, co jsem četl, tak to zrychlení je velice pozvolné.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 640

PříspěvekZaslal: út září 29 2015, 23:21    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
TomasX napsal(a):
Asi jsem mimo. Shocked
Na STK se zasune teploměr motoru, do výfuku snímač a technik prošlápne pedál plynu několikrát do podlahy do max. otáček motoru.
A ten motor to pozná a upraví emise změnou softwaru?????? Shocked Shocked

Jo, jsi úplně mimo. Píšeš o svých představách, skutečnost je jiná.
To je to samé, jako bys chtěl tvrdit, že všechna auta prolezou doopravdy celou STK, ale někteří vědí jak to fakt funguje, jinak by už dávno neměli čím jezdit.


Ještě si vzpomeneš jak nás na základce učili větu tázací????
Poslední věta mého příspěvku má nakonci otazníky - tudíž tázací.
Žádné představy nepopisuju, pouze praktickou zkušenost z STK.

Naštěstí se tady vyskytnou jedinci, kteří umí číst česky a mají snahu opravdu něco vysvětlit. Odpověď od jiriS hned v první větě dostatečně odpověděla na moji OTÁZKU. Tvůj příspěvek je na ),(. Evil or Very Mad

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15584
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st září 30 2015, 7:01    Předmět: Citovat

Moje první odpověď byla k tvé první větě. Tolik asi k té základce a tvým domněnkám.
Jak to chodí na STK vím docela dost dobře, hádej proč. A jak to pozná motor a upraví emise? On žádné emise ale neupravuje, asi jsi nepochopil v čem je ten podvod. Takže tvůj příspěvek je taky na ),(.
A je zbytečné diskutovat o podvodu, když se výrobce k tomu veřejně přiznává. Laughing

Jo a není to nic osobního proti tobě, aby sis to náhodou nemyslel.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TomasX



Založen: Aug 12, 2005
Příspěvky: 640

PříspěvekZaslal: st září 30 2015, 8:26    Předmět: Citovat

p32 napsal(a):
..... On žádné emise ale neupravuje, asi jsi nepochopil v čem je ten podvod.....

Proto jsem se ptal.
Vysvětlil mě to "běžný uživatel" protože "team member" reagoval tak jak reagoval. Rolling Eyes
Přeju pěkný den. Wink

_________________
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yarda1



Založen: Feb 11, 2009
Příspěvky: 2607

PříspěvekZaslal: st září 30 2015, 8:54    Předmět: Citovat

IMHO ouředníci potřebují vykázat činnost, zakřivení okurek už je vyřešené, tak se začnou montovat do aut. Že tomu nerozumějí je jim profesor Putna, přece se nesníží k tomu, aby se ptali nějakého obyčejného technika co je reálné, tak si nějaké číslo vycucají s prstu. Že je to nesplnitelné je nezajímá. A protože technici v automobilkách (zřejmě se to netýká jen VW) už s páprdy mají zkušenosti a vědí, že je nedokážou přesvědčit, tak si vymyslí, jak to obejít. A vzhledem k tomu, že se na to asi přišlo náhodou (případně to možná napráskal nějaký oznamovatel co mu zaměstnavatel nezvýšil mzdu) po takové době, tak to bylo vymyšleno dobře.
_________________
Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.19 sekund