Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6616 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út září 29 2015, 14:16 Předmět:
Když prošlápne plyn, tak je to bez zátěže a do motoru jde trošek benzínu či či čeho a hned je v omezovači. Teprve při plném plynu a plné zátěži je to tam kur... jinak. Ale motor má zas při tomhle nejvyšší účinnost. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Výrobce by podvádět neměl. Otom žádná nicméně na férovku by mě zajímalo kolik z vás si když jste si kupovali auto použilo jako rozhodující faktor produkci CO2 či NOx _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6616 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út září 29 2015, 15:44 Předmět:
Snažil jsem se mít emise co nejvyšší:-)))) Ale dotáhl jsem to jen na 300g CO2/km _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15584 Bydliště: Olomouc
Zaslal: út září 29 2015, 18:32 Předmět:
TomasX napsal(a):
Asi jsem mimo.
Na STK se zasune teploměr motoru, do výfuku snímač a technik prošlápne pedál plynu několikrát do podlahy do max. otáček motoru.
A ten motor to pozná a upraví emise změnou softwaru??????
Jo, jsi úplně mimo. Píšeš o svých představách, skutečnost je jiná.
To je to samé, jako bys chtěl tvrdit, že všechna auta prolezou doopravdy celou STK, ale někteří vědí jak to fakt funguje, jinak by už dávno neměli čím jezdit.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6616 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út září 29 2015, 18:54 Předmět:
Lambo, Fer. a ti podobní bohužel už klesli taky a dávají turba, místo osmiválců jen šestiválce a nějak se taky musí vejít. Jinak ta automobilka to musí plnit celkově, takže co ušetří na mrňouskách, může zhoršit na lepších. Tuhle jsem četl test BMW, tříválec, turba-asi dvě-diesel. Resumé: všechno horší, což je logické, ale vč. spotřeby. A to byl jenom nějaký dvoulitr chcípáček.
Založen: Jan 14, 2014 Příspěvky: 610 Bydliště: Ašsko
Zaslal: út září 29 2015, 20:54 Předmět:
Měření emisí na STK nemá s tímto měřením a softw. podvodem nic společného.
Emise a spotřeba se měří na válcové brzdě, podle norem EHK (kdysi jsem u toho byl, jestli byly nějaké změny od té doby nevím, ale neměly by být zásadní) se měřilo při ustálené rychlosti 90 a 120 km/hod a při tzv.městském cyklu.
Ten sestával z:
-volnoběh (čas si nepamatuju, ale asi v desítkách sekund)
-zrychlení na nějakou rychlost (snad 15-20km/hod) na první rychlostní stupeň a určitou dobu jízda touto rychlostí
-opět volnoběh po určitou dobu
-zrychlení na první rychl.stupeň na stejnou rychlost, přeřazení na 2.r.s., zrychlení na cca 30-35km/hod a stejnou dobu udržení této rychlosti
-opět volnoběh
-zrychlení od 1.do 3.r.s., rychlost asi 50km/hod, zase jízda po určitu dobu.
Zrychlení bylo poměrně razantní, ale ne "závodní", bylo nutné sledovat křivku rychlosti a času (odchylky sledovaly počítače, při určité velikosti chyby nebo více chybách bylo měření zneplatněné).
Otáčky motoru byly při jednotlivých rychlostních stupních poměrně vysoké, většinou řidič řadí dřív vyšší r.s..
STK nemají válcovou brzdu, provádějí jiný typ měření. Při něm se alternativní část softw.neupaltňuje. Ostatně toto bylo také v některých článcích o VW-gate popsáno. Rovněž bylo někde uvedeno, že vyšší exhalace při skutečné jízdě jsou důsledkem snahy výrobců o co nejsilnější motor s příznivou spotřebou
Jirka
Asi jsem mimo.
Na STK se zasune teploměr motoru, do výfuku snímač a technik prošlápne pedál plynu několikrát do podlahy do max. otáček motoru.
A ten motor to pozná a upraví emise změnou softwaru??????
Jo, jsi úplně mimo. Píšeš o svých představách, skutečnost je jiná.
To je to samé, jako bys chtěl tvrdit, že všechna auta prolezou doopravdy celou STK, ale někteří vědí jak to fakt funguje, jinak by už dávno neměli čím jezdit.
Ještě si vzpomeneš jak nás na základce učili větu tázací????
Poslední věta mého příspěvku má nakonci otazníky - tudíž tázací.
Žádné představy nepopisuju, pouze praktickou zkušenost z STK.
Naštěstí se tady vyskytnou jedinci, kteří umí číst česky a mají snahu opravdu něco vysvětlit. Odpověď od jiriS hned v první větě dostatečně odpověděla na moji OTÁZKU. Tvůj příspěvek je na ),(. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15584 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st září 30 2015, 7:01 Předmět:
Moje první odpověď byla k tvé první větě. Tolik asi k té základce a tvým domněnkám.
Jak to chodí na STK vím docela dost dobře, hádej proč. A jak to pozná motor a upraví emise? On žádné emise ale neupravuje, asi jsi nepochopil v čem je ten podvod. Takže tvůj příspěvek je taky na ),(.
A je zbytečné diskutovat o podvodu, když se výrobce k tomu veřejně přiznává.
Jo a není to nic osobního proti tobě, aby sis to náhodou nemyslel.
..... On žádné emise ale neupravuje, asi jsi nepochopil v čem je ten podvod.....
Proto jsem se ptal.
Vysvětlil mě to "běžný uživatel" protože "team member" reagoval tak jak reagoval.
Přeju pěkný den. _________________ Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
IMHO ouředníci potřebují vykázat činnost, zakřivení okurek už je vyřešené, tak se začnou montovat do aut. Že tomu nerozumějí je jim profesor Putna, přece se nesníží k tomu, aby se ptali nějakého obyčejného technika co je reálné, tak si nějaké číslo vycucají s prstu. Že je to nesplnitelné je nezajímá. A protože technici v automobilkách (zřejmě se to netýká jen VW) už s páprdy mají zkušenosti a vědí, že je nedokážou přesvědčit, tak si vymyslí, jak to obejít. A vzhledem k tomu, že se na to asi přišlo náhodou (případně to možná napráskal nějaký oznamovatel co mu zaměstnavatel nezvýšil mzdu) po takové době, tak to bylo vymyšleno dobře. _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.