Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32742 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 01 2015, 21:34 Předmět:
Jo, to střelený je stojí jen cenu šrotu. Oni ho vykupujou jako vrak na rozebrání respektive jen jako šrot, ne jako auto na opravu - a papíry se vždycky nějak vyrobí nebo splácají ... To jsou auta, který pojišťovna označí jako totálku - takže se ofiko šrotujou. A takovejch, který rozstřelej svoje auto tak, že už ho nespraví ani takovejhle "mastěr iz mastěrskój" a právě tomu "mastěrovi" prodají papíry je tam taky dost... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
To jsou auta, který pojišťovna označí jako totálku - takže se ofiko šrotujou.
Tohle není pravda, auta co jsou označený jako totálka se i dále prodávají jako ojetina. Pokud je budoucí majitel (obvykle vrakoviště) nehodlá provozovat/prodat dále, tak je možno je oficiálně vyřadit z evidence bez dalších poplatků (přepis, ekodaň) za předpokladu že dodá to potvrzení o ekolikvidaci. Jinak jde stále o dále prodejnou ojetinu a často se tak děje.
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34615 Bydliště: Bratislava
Zaslal: čt říjen 01 2015, 21:47 Předmět:
Totalka je z pohladu poistovne vsetko, coho oprava by stala podla nich viac ako cena vozidla. Takze vyplatia cenu vozidla a tym to konci. Clovek si moze dat nasledne vozidlo opravit a dalej jazdit.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32742 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 01 2015, 22:01 Předmět:
Ondra2 napsal(a):
citace:
To jsou auta, který pojišťovna označí jako totálku - takže se ofiko šrotujou.
Tohle není pravda, auta co jsou označený jako totálka se i dále prodávají jako ojetina. Pokud je budoucí majitel (obvykle vrakoviště) nehodlá provozovat/prodat dále, tak je možno je oficiálně vyřadit z evidence bez dalších poplatků (přepis, ekodaň) za předpokladu že dodá to potvrzení o ekolikvidaci. Jinak jde stále o dále prodejnou ojetinu a často se tak děje.
Víš co to je "ofiko šrotujou" ?
To je právě tohle - oficiálně je auto zrušený a odepsaný, pojišťovna ho vede jako totální škodu. Ale evidenčně = pro státní správu neboli evidenci vozidel existuje dokud ho z tý evidence nevyřadí evidenční ouřad - a kolik kastlí, motorů nebo náprav na ty papíry mezitím odjezdí nikoho nezajímá... To by nejdřív musela pojišťovna mít pravomoc požadovat takový zrušený auto opravdu fyzicky ELIMINOVAT - to znamená opravdu fyzicky rozpálit na kusy i vyřadit z evidence jeho papíry, POKUD UHRADILA TOTÁLNÍ ŠKODU. Zatím se to neděje a až na výjimky to nikoho nezajímá...
A navíc - celá ta fotoreportáž je z RUSKA... Tam mají jiný zákony, svoje - a každej, kdo tam na to má, si vyhlašuje TY SVOJE... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32742 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt říjen 01 2015, 22:45 Předmět:
Na 100% bezpečná je jen pro toho, kdo si do ní nesedne. Jinak si myslím, že může bejt taky 100%-ně bezpečná ve výsledku požadovaným pro jednání s neoblíbenou tchýní. Nejhorší je, že ty sám bez destrukce aspoň laku nemáš šanci na tuhle svařeninu přijít, srovnat do lajny, pak vykytovat a vybrousit do "lajny" any ani v obrysu nic nevyčuhovalo, to oni umějí bezvadně - a dávají si na to bacha, aby to vzhledově nic nenapovídalo. Jediný co může pomoct, je ocejchovanej ultrazvukovej nebo magnetickej měřák na tloušťku lakový vrstvy, tu nikdy nedokážou na těch spojovanejch místech udělat stejně rovnoměrně tenkou jako když pod tím plničem a lakem je nepoškozenej plech z fabriky. Svařenej sloupek nemá stejně silnou vrstvičku ze všech stran po celý dýlce, jako origo nepoškozenej - jedině tak se to dá poznat ... A musíš mít samozřejmě druhý prokazatelně neřachnutý auto na porovnání. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
To je právě tohle - oficiálně je auto zrušený a odepsaný, pojišťovna ho vede jako totální škodu.
No aspoň u nás nemá "totální škoda" nic společného se šrotováním, rušením či odepsáním. Sám jsem měl totální škodu na autě, kdy mě naboural pojištěnec ČPP. Opravil jsem si sám=levněji než škoda vyčíslená pojišťovnou a o rok později mě na parkovišti škráblo auto pojištěnce Kooperativy (stejná firma jako ČPP). Pojišťovna s dalším hrazením na totálku neměla problém. Totální škoda může být i prasklé sklo čelní sklo na Favoritu, stejně jako nemusí být totálka rozmlácené auto až po motor, pokud je měsíc staré. Jde jenom o to, co se vyplatí opravovat. Totální škoda neznamená, že částka vyplacená pojišťovnou je rovna odhadní ceně vozu před nehodou, ale to že cena opravy hodnotu převyšuje. U totálky pojišťovna platí tolik, kolik je hodnota vozidla před nehodou mínus tolik, co za to nabídne vrakoviště v aukci.
Založen: Jun 14, 2003 Příspěvky: 2815 Bydliště: Blížejov
Zaslal: pá říjen 02 2015, 7:49 Předmět:
Otázkou je na kolik taková "oprava" vyjde tam, kde je relativně levná práce a jak by to s takovým rozsahem prací vypadalo jinde.
Před několika málo léty jsem se nevešel na silnici, protože protijedoucí auto jelo "prostředkem", uražené zrcátko, lehce promačklé a odřené přední i zadní dveře a zadní blatník.
Roomster 3 roky starý, leasing, bez pár korun 50 tisíc za opravu v autorizovaném servisu.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: pá říjen 02 2015, 14:40 Předmět:
Co se tejče totálek, brašule měl na AR 75 totálky 4. Koupil ji za 40k a vydělal na ní asi 120k. To se vyplatí.
Ale co se tejče tý vochcávky, radši bych sehnal celou kastli, než z ní vystříhat 80% plechů a zbytek tam pracně navařovat. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Pokud jsme se dobře díval snažili se to poskládat z kousků a pak dotáhli celou kastli. Nejspíše zbořenou na předek. To se dělá tak, že jedna část má papíry a jedna nemá _________________ Internet - metla lidstva
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.