Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15638 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt listopad 12 2015, 7:53 Předmět:
Nikdy jsem nepotřeboval otáčkoměr. Podle mě je to zbytečná paráda, zabírající místo v prostoru, který má být přehledný a ne přeplácaný blbostma. Auto není letadlo.
Jsem toho názoru, ať si každý likviduje motor auta podle svého. Jsou to jeho peníze a někteří umělci se za ty peníze aspoň něco naučí. A druzí zase až od něho to auto odkoupí jako voňavku těsně před opravou všeho.
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1180 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: čt listopad 12 2015, 22:50 Předmět:
Taky si myslím, že řadit se má rozumně. Já mám třeba vrchol "krouťáku" až ve 4800 ot/min. a tak řadím až tam. A paradoxně čím výše řadím, tím je nižší spotřeba. Jo... takový motory už skoro nikdo nedělá
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt listopad 12 2015, 23:00 Předmět:
Tohle bývalo typický pro starý BMW. Jenže tam zas odcházely jiný věci... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá listopad 13 2015, 0:51 Předmět:
Asi používáš kvalitní olej. Ti, co šetří, končí brzy na vrakáči.... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6648 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá listopad 13 2015, 11:12 Předmět:
Nevím, s bawama jezdím asi 18 let. U žádného "normálního" řidiče problém s motory vlastně nebyl. Navíc-čím starší motor, tím líp. Dnešní sračky vydrží taky třeba jen 50-100kkm. Vidím to u kámoše, která má servis baw, nebo od kluka, co dělá v autorizovaném servisu. Vlastně už je na soukromo. Mimoto sračky jsou vždy chrochty. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Taky si myslím, že řadit se má rozumně. Já mám třeba vrchol "krouťáku" až ve 4800 ot/min. a tak řadím až tam. A paradoxně čím výše řadím, tím je nižší spotřeba. Jo... takový motory už skoro nikdo nedělá
jj, presne, stejne tak funguje i 4.2i v audi. automat sice radi dost nizko, klidne na 1500 nahoru (zalezi taky na "rychlosti" seslapnuti plynu), ale max kroutak je tusim kolem 4000. Vetsinou davam ve meste volic na 3, v hustym provozu i na 2, a spotreba je stejna, ne-li nizsi a odezva na plyn nekde uplne jinde. Tipuju, ze to ma co docineni s procentualnim zatizenim motoru - na nizky otazky ma mensi moment, tudiz mu da vetsi praci auto rozhybat... Jinak mimo mesto ho klidne necham na nizsich otackach, rychlost se tak casto nemeni.
Samozrejme nejzabavnejsi je prenuti na "sekvencni" razeni. Automat pak radi na vyssi stupen az je otackomer v cervenym, a rucne jen podrazuju
TAKJAN: uz dlouho me laka nejaka pekna E39 M5, ale je dost problem najit nezhuntovanej kus, na kterym se nekdo nevyradil, nedej boze na kterym byla delana pravidelna udrzba...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6648 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá listopad 13 2015, 15:21 Předmět:
No, to v česku neseženeš. Auta určená k prohánění a vytáčení každý honil a vytáčel:-)) Navíc údržba. Tyhle motory nejsou nesmrtelný. Spíš tenhle motor: M62B46 468S1 4,619 cc (282 cu in) 255 kW (342 hp) @ 5700 480 N·m (354 lb·ft) @ 3700 6500 2001 _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Ja si prave myslim, ze kdyz to auto je delany na vytaceni (coz vetsine atmo benzinu fakt nevadi), problem to nebude. Problem spis vidim v udrzbe - tzn pokud ho prohanim po okruhu, tak menit olej ne po 10kkm, ale treba po 7-8kkm, klidne driv.
Ale bohuzel, jak jsi napsal, toto je v CR dost nepravdepodobny.
ale treba toto vypada velmi slibne. Co tak pozoruju, tady v CH se k autum vetsinou chovaji slusne. o stavu silnic nemluve
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6648 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá listopad 13 2015, 16:55 Předmět:
To to, ale ty motory jsou prostě vyhnaný. Určitě nevydrží 300kkm. Ani při normálním ježdění. Já bych šel do Alpiny, (pokud bych na to měl), ta je mně taková bližší. B10 http://www.alpina-archive.com/?page_id=186&nmt=Alpina-B10-V8S _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6648 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá listopad 13 2015, 17:10 Předmět:
V označení nemá TU, tak snad ne. Mně už stačí tohle https://www.youtube.com/watch?v=GQYEdKjYNYY _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.