Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: so prosinec 26 2015, 10:41 Předmět:
otakarv yes.Lenze s tou pruzinov je to o niecom inom,ked ledku chces pouzit dalej,ako bez nej!!! Aj dvomi micropajkami , a jednov pajkov a jednov trafopajkov s tenkym koncom je uz rozdiel!Treba to vyskusat, a nie kecat a kecat!Uz som toho vselicoho dost porobil ,tak to viem posudit!Robot by nestacil z oboch stran nahrievat a neposkodit ledku!!! Vy co takto nahrievate z oboch stran,musite poriadne prehriat vsetko pod nov,alebo sa mylim?Pred sto rokmi ked este neboli micropajky ,tieto čipy odpajkovavali z oboch stran jednym kutáčom bez prolemov,ze.
Ja idem vypajat velke mnozstvo tychto lediek,a viem si to predstavit, keby ste mi to vy robili s tou jednov pajkov,kolko by som vyhodil?!Nie som sam ,co tuto velmi jednoduchu linku,na to aka je jej uspesnost vyuziju vo svoj prospech.
-----------------------
Ak by niekto zo slov.mal moznost zbierat tieto rozne vadne bodove,trubicove ci ine led svietidla zobral by som po dohode.
------------------------------------------------------------------
Zajtra chcu odomna pripojit autoradio na Octavii preto, ze sa im to neda!Konektor na kabli od anteny nepasuje do radia.Povedal som ,ze im koncovku od anteny musim vymenit!Existuje taka redukcia,keby niekto este potreboval,ja sa namusim s takymito blbostami zabavat. Tak isto to riesite aj vy?Tu je obr.
To cos postnul je redukce z konektoru ISO na konektor IEC - ty se běžně používaly ve starších autorádiích a autech, než je oktávka... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: ne prosinec 27 2015, 8:47 Předmět:
To co dal obr.AlesALF by tam pasovalo urcite.lenze to tu nikde nezozeniem a on zajtra cestuje daleko.takze mu tam pripojim stary konektor co som nasiel.Aj mne to bolo cudne, ze je v radiu este stary konector.Mne islo o to ,ci ste to uz mali,ci taka redukcia existuje.Diky vam pani!!!
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: čt leden 28 2016, 20:03 Předmět:
Ako strhnete brzdovy bubon na zadnych kolesach Fabii, ked su valceky zahrdavene a drzia celuste bubon za dost hruby falc na kraji.Ja som daval na jednom kolese ho dole skoro hodinu.Nakoniec sa jedna celust otrhla isiel dole.Pacil som srobuvakmi o krici plech za bubnom.Buchal po bubne,vela bordelu s tadial vypadalo.Je na to lepsi sposob ako srobuvakmi pacit dole bubon?Potom som ten falc zbrusil dole.Dal spat vsetko ako bolo ,lebo nemam nic nove.Co stoji ten brzdovy system jeden kus.
Založen: Oct 30, 2005 Příspěvky: 3775 Bydliště: VT SLOVAKIA
Zaslal: čt leden 28 2016, 20:31 Předmět:
Po demontovaní kolesa cez horný závit na šrub kolesa na pravej strane šrubovákom treba povoliť samostav a čeluste sa ti stiahnu. _________________ „Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: čt leden 28 2016, 20:38 Předmět:
Uz asi viem co myslis,strcit do diery srobuvak kde je nastavovanie mechanizmu celusi a to potocit.Lenze ked som to isiel rozoberat tak som nevedel kde co je. za nabojom.ked to rozoberiem pozrem.Obr.nevies zohnat.uz to mam zlozene.Tak to je dobre vediet KUBO!!!
----------------------------------------------------------------------------
Tu su dva sposoby ako v surnom pripade upravit hrubku vrtaku do mini vrtacky na vrtanie ci frezovanie plosnych dosiek,cistenie kontaktov,upravu mnohych el.súč.
Ztensil som hrubku na konci v ruke obrusenim o brusny kotuc.V tom sustruhu z vtracky co tu je ,by sa to dolo velmi presne smikovym papierom ztenšit ,lenze aj v ruke sa to da.Treba mat na to skusenosti,inac sa to nepodari.S tym natocenim cu-smaltovym drotom ci inym makym drotom na vrtak uz pouzivam vemmi davo a je to super sposob, akych ma este na stovky!
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: čt duben 21 2016, 21:13 Předmět:
Urcite sa aj toto mnohym zide.Navod ako surne vykrutit srob z krytu neakeho el.spotrebica, kde ma hlavicka srobu zvlasny tvar,a nemozete nastrcit na BIT srobuvak,preto ze tam ledva vlezie BIT.Staci do BIT-u zapilit zarez pilkov alebo brusnym kotucom a potom srobuvakom tento srob vykrutit. Mat na kazdy BIT samostatny tenky a dlhy srobuvak si nemoze kazdy dovolit.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32318 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt duben 21 2016, 21:32 Předmět:
tiktak1953 napsal(a):
...Staci do BIT-u zapilit zarez pilkov alebo brusnym kotucom a potom srobuvakom tento srob vykrutit. ...
Ne každej si kupuje bity ze sračkovýho materiálu, Jáno - do těch co si kupuju já bys zářez pro plochej šroubovák jenom pilkou pižlal tejden... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: čt duben 21 2016, 21:53 Předmět:
Mas pravdu,ja som zarez robil tiez reznym kotucom. Zene sa zlomili pred par dnami velmi drahe plastove dioptricke okuliare ,len za skla pri prvych okuliaroch doplacala 100€! Ja som vymyslel tento sposob opravy na obr.a je to pevne.Na doma jej budu dobre,nakolko tu opravu vidiet.Okuliare su drahe,skusal som uz rozne sposoby viacerych draksich okuliarovopr.a tieto plastove sa inac nedaju dobre opr.Mnohym by sa tento navod zisiel,usetrili by tiez par stovak.Mam to nechat,ze okuliare su pre mnohych to naj.pri opravach.
Mam dat navod.Tie dva koliky (droty)z medeneho drotu mozu byt od 0,6-1mm podla hrubky ramu. Diery treba urobit co najdlksie a vacsie o 1mmm ako droty.Potom do jednej strany ramu okuliarov dat lepidlo do oboch dier a strcit koliky.pockat az zaschnu!Ja som koliky povytiahol a strcil spat asi 2x ,aby sa lepidlo dostaslo uplne do vnutra.Ocistit zbytky lepidla na tej strane .Vyvrtat druhe dve diery ,upravit koliky aby bol ram ako ma byt,a tak isto koliky zalepit.,rychlo skontrolovat a upravit tvar okuliarov ako ma byt..Nakoniec upravit vonkajsi lepeny spoj.
Tie okuliare su -8-ky a stali velmi vela!!! Druhe ma ulomene ramienko,keby ze tieto neopravim,neviem co by robila ,pokial by jej to opravili ,kolko by ju to aj stalo ani nehovorim.opravil som to asi za necelu hodinu.
!!!!!! Pozor,pred lepenim kolikov skla bezpecne obalte,aby sa na ne nedostalo lepidlo,poskodili by ste okuliare!!!!Hociake lepidlo to drzat nebude,ani sekundove asi!!!!
Naposledy upravil tiktak1953 dne po duben 25 2016, 22:51, celkově upraveno 3 krát.
Založen: Oct 11, 2010 Příspěvky: 3525 Bydliště: SK
Zaslal: ne květen 01 2016, 16:32 Předmět:
Ta tejto hrdzavej prevodovke na Varri a Tera motor sa netoci este jedna prachovka co je oznacena na obr. a tak je prevodovka nepouzitelna,potrebujem ju uz na okopavanie.Tu druhu prachovku som po asi piatych hodinach cistej prace aj s nastriekanim vseliakych na to sprayov uvolnil.bolo to nastriekane viackrat,nechalo sa to postat aj pol dna,aby bolo jasne a nie ,ze to robim dnes pat hodin!!!Rozdelit prevodovku a tak tu prachovku vybrat nejde,lebo aj sroby co ju spolu drzia su velmi hrdzave.Neviete niekto,ci ta prachovka ide vybrat až po rozdeleni prevodovky,alebo aj takto ako je spojena ju neako vytrhnut,vylupnut?!Ide mi o to,ze neviem kde je neake tesnenie,gufero,tak aby som to uplne nepos....!
Nehnevajte sa,neviem to zatial inač orezat!
Prevodovka a ostatne veci su tak zrdzavene od toho,lebo niekto na nu minuly rok polozil umele hnojivo v platenom vreci . Staci ked mi JEDEN odpovie ako to je ,pripadne katalog nahr.dielov ak ku tomu je aby sa to vlakno nenatahovalo zbytocne.vdaka,ja ju idem dalej smirglovat,obrusovat.
-------------------------------------------------------------------------
Po skoro dvoch hodinach jemneho klepania dookola plochym sekacom po prachovky a spryovania sa konecne uvolnila a dala sa vylupit vonka!Pod prachovov bolo vsetko hrdzave, zbytky filcu a pod nim gufero.Takze problem odstraneny,zajtra poskladam.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.