Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32310 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út květen 15 2007, 20:37 Předmět:
Napřed by mu včerejší večeře vycákla ušima...
_________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Ostravsko
Zaslal: út květen 15 2007, 21:57 Předmět:
Taky si myslím 750W na 12V má jaký odběr????? kdo si to dokáže spočítat pochopí že i kdyby to mělo hrát tak na to potřebuje lutnový ventilátor s pruměrem min. 500mm aby to uchladil a k tomu ještě atomový reaktor z vyřazené jaderné ponorky KURSK
Zaslal: st květen 16 2007, 2:40 Předmět: radio.....
je mi jasny ze to bude nejakej PMPO vzkon a pri 14 voltech a celkovyho vykonu alternatoru je nemuzny tohoto vykonu dosahnout ale nemusite se do me hned vsichni obouvat,jen jsem chtel reagovat na puvodni dotaz proc se vypina radio pri vyssim zatizeni,dle mne asi jen spatnym napajenim nebo vadnym radiem,no.....
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: st květen 16 2007, 11:42 Předmět:
A beztak- nějakej měnič/stabilizátor Ti absolutně nepomůže, dokonce situaci rapidně zhorší.
Si vem, že i on si něco "málo" vezme pro ukájení svých osobních potřeb a podstatnou částí energie Ti Š-Coffina bude hezky vytápět.
To už bude lepší si skočit ven a uštípnout si "lanko" z VVN rozvodu
A abys tolik nemusel vytáčet VOLUME, tak si odhlučni kabinu Š-Coffinu- uši Ti budou děkovat _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Nov 17, 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Ostravsko
Zaslal: st květen 16 2007, 11:55 Předmět:
Odhlučněné to mám jak se dalo všude kde se dalo jsem dal 1-2 vrstvy zátěžového koberce a motorový prostor je taky odhlučněný.Kdyby se nemuselo za jízdy svítit tak by to bylo v pohodě.
Založen: May 11, 2004 Příspěvky: 572 Bydliště: Domažlice
Zaslal: čt květen 17 2007, 5:59 Předmět:
Taky mi jeden borec přijel s autem že mu nějak zlobí rádio, dělalo to co píšeš ty a po rozebrání jsem se zhrozil. Na původním vedení měl připojenýho Panasonica 4:50W a k tomu ještě původní 0,5mm dvojlinkou na repro připojil v kufru položený konec 2x600W. Vyřešilo to nové vedení 2x4mm k rádiu a 2x25mm ke konci přímo ze svorek autobaterie.
No vyřešilo - už to hrálo i po přidání hlasitosti, ale ne moc dlouho. Pak nešlo ani nastartovat.
PCman: Ten konec byl krásnej kus hliníku 600x400mm se dvěma 40mm větráčkama po stranách a na přívodu měl paralelně 4ks 30A pojistek. Jen přívodní svorka upnula max. asi 10 kabel takže jsem ten přívod musel zeslabit odstříháním vlákem a přetažením smršťovačkou.
Celej modrej s modře podsvícenýma analogovýma budíkama nahoře. Se dvěma 10" nadělal dost řevu a ručky VUmetrů na něm se lehce chvěli kolem 0
Založen: Nov 17, 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Ostravsko
Zaslal: čt květen 17 2007, 10:10 Předmět:
tak to musela být kvalita a asi bez nastartovaného motoru to nehrálo moc dlouho Jednou jsem vyděl na Discovery maníky co upravovaly auta měli tam hamra narvali tam taky nehorázný aparát místo zadního okna byl LCD televize do které šel obraz z kamery ze zadu auta v každých dveřích taky po LCD zapojený PS2 atd. ale museli tam narvat dva alternátory které dávali na volnoběh 235 A
Založen: Nov 17, 2006 Příspěvky: 465 Bydliště: Ostravsko
Zaslal: čt květen 17 2007, 21:40 Předmět:
Na co to je?? na vyvolání umělého zemětřesení?? to už se nedivím že se oběvuje cunami.čím to krmí ta cívka musí být aspoň na duralu a drát jako ne trafo na svážečku.Tak to je brutál.vleze to formanu nebo na to potřebuju bržděný návěs
Založen: Oct 21, 2005 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
Zaslal: pá květen 18 2007, 16:40 Předmět:
PCman napsal(a):
Na co to je?? na vyvolání umělého zemětřesení?? to už se nedivím že se oběvuje cunami.čím to krmí ta cívka musí být aspoň na duralu a drát jako ne trafo na svážečku.Tak to je brutál.vleze to formanu nebo na to potřebuju bržděný návěs
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32310 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá květen 18 2007, 19:46 Předmět:
Hele, hele - nenavážej se do Formanů, náhodou je to bezva stěhovák, když si vezmeš, jak dlouho se v exČSSR produkovaly osbní auta bez možnosti konverze na kombi (počínaje nájezdem výroby modelu Š 1000 MB - což bylo, jestli se nemýlím, v roce 1961!!! - prosím o korekci, pokud kecám, tohle už jaksi nepamatuju...). A když je porovnám s pozdějšími Felinami, Fáčka začnou reznout v o poznání pozdějším věku... A pořád to ještě bylo (a je) auto, které se dá (do jisté míry) opravit kladivem a šroubovákem...
Nutno ale uznat, že 160kg toho repromonstra + 3x aku DELPHI + patřičné zesilovače by NOTNĚ zahýbalo s užitečnou hmotností a asi i akcelerační schopností tohoto přibližovadla... Pokud si někdo chce TAKTO hrát, měl by si pořídit KENWORTH nebo CATERPILLAR nebo MACK, samozřejmě i s patřičným návěsem, to jsou ta pravá vozítka pro podobný TUNING... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Jo a strčit to ještě do pořádnýho kýble a tím z toho udělat tlampač...
...to by se volalo!
Bych byl slyšet až v Číně _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Nov 19, 2006 Příspěvky: 395 Bydliště: Žilina
Zaslal: so květen 19 2007, 10:49 Předmět:
chlapi to je káva...koľko váži membrána+kmitací systém?2kg?keď celý má 160kg-to som ešte nežral.Akurát ma trochu vyvádza z reality 6kw príkon-šporák má toľko.Ak si predstavím účinnosť repra javí sa mi že by sa mal za 5s roztaviť former.Fakt sila, aj keď podľa mňa kravina roka.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.