Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: st červenec 20 2016, 8:33 Předmět:
Ale ne slova o tom , jak diagnostikovat (rozumem a zkušeností - ne počítačem ) , jaké jsou souvislosti dějů , příčiny , následky poruch , jejich projevy , provázanost a další podobné "nesmysly" . Knihu Jak na to také vlastním , ale v 90% platí nápis - dejte do servisu .....
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7116 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: st červenec 20 2016, 20:40 Předmět:
Proč to v dnešní době odstraňovat, když se to dá přetřít . Než se to zde pořeční, mohlo být dávno hotovo. _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: čt červenec 21 2016, 15:12 Předmět:
Mám 1,3MPI a otáčky jsou prozměnu moc nízko (600rpm) a motor se na volnoběh klepe. Předpokládám, že toto je klapkou. Po staru drží 1200, dokud neklepnu po plynu, pak spadne na dno a třepe se jako osyka. Ty zvýšené otáčky ale opravdu způsobuje většinou přisávání vzduchu pod sání-dá se to zjistit fouknutím start spreje k sacímu potrubí-to jsem někde načetl. Klapu na 1,3 jsi měl taky otevřenou?
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 4:56 Předmět:
DOPRDELE už jednou pro vždy : KLAPKA SE NENASTAVUJE , NENÍ NA NÍ CO NASTAVIT . Ta zabedněnost mne někdy vytáčí ............. Ne , s 1,3kou zkušenost nemám .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 6:14 Předmět:
Víš co jsou to adaptační data ? Ta , která se v reálném provozu toho jedinečného stroje postupně dostávají do paměti a nahrazují UMĚLÁ data , se kterými jednotka pracuje , aby se motor poprvé rozběhl ! Nelze na stole vytvořit data , která budou platit akorát pro reálný stav motoru , použitá paliva , použité oleje , režimy práce motoru dle uživatele atd. Jednotka si akorát přečte ohmické odpory snímacích potenciometrů v "nulové" poloze 5° a koncové polohy v reálné klapce .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 8:23 Předmět:
jo z toho vyberu dva zásadní příspěvky :
a)já to věděl že se v tom motoru nemám hrabat.jsem dnes vyčistil klapku a je to tady.zvýšený otáčky něco okolo 1000 na volnoběh a když řadím tak mi ještě otáčky vysočej výš než jak byly před přeřazením.pak se zasekávaj na 2000 a musím ťuknout do plynu aby spadli.teď jsem se vrátil od chlapa co to měl připíchlý na komp a nezlepšilo se.jsem z toho na větvy.teď nevím jestli těch 1000 až 1500 km mám najezdit na beznín nebo plyn.je v tom nějakej rozdíl?nebo můžu jezdit na plyn a čeakt jestli se to srovná?díky moc vláďa
b)Sice neporadím, ale ulevím si - všimněte si, že klapka je na tomto foru hit. Svědčí to o tom, že se škodovce podařilo vyrobit zmetek a měla by se stydět - slušný výrobce by auta stáhl a předělal to, protože se záhy ze servisů dozvěděl, co vlastně spáchal, ale dělal mrtvého brouka. Nechci spekulovat, jestli za to převážně může mechanika klapky nebo idiotský software v ŘJ - proboha jaképak pořád resetování a nastavení adaptací a další hovadiny, auto není na hraní ale na jěždění. Jen pár šťastlivců o klapce neví, ostatním z toho padají vlasy.
a uždibnu z jednoho asi z 5ti , které lze v celém považovat za rozumné :
Tyto informace mají pouze informativní charakter, není to oficiální verze opravárenských postupů fy Škoda-Auto a.a.s. Jsou to shrnuté informace a zkušenosti z jednotlivých poruch těchto systémů a jejich oprav s použitím nejmodernějších postupů a diagnostických přístrojů.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 8:40 Předmět:
Jo a ještě jeden pro zábavu , možná patří jinam :
Ahojte.
Čo vlastne znamená pojem zlá škrtiaca klapka???
Nejaké mechanické chyby ako zodratá odporová dráha, vôľa v uložení alebo si len prestala rozumieť s RJ ???
Lebo ja som už skúsil všetko a výsledok nič moc. Keď je studený motor mám otáčky 800 a na jednotke pri 1500 ot. to trhá ako sviňa. Sem tam sa stane že to ide normálne.
No taky me o vikendu ceka pruzkum klapek. Zvlast na zacatku plynu to obcas neudela nic a pak to najednou skoci, jako by klapky zadrhavaly. Je to dost nahodne, vetsinou se to nedeje. Doufam ze to neni potakem na pedalu... Kdyztak hodim foto z utrob klapky, snad bude stacit vycistit a promazat
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 9:11 Předmět:
Kde je tam můj nesouhlas ? Naopak , to jsou dva zásadní příspěvky . Tím jenom chci popsat , že tam recept nikdo nenajde . Když přečteš vše , tak zjistíš , že tam rada není . Prostě lidé mění bezmyšlenkovitě všechno a na konci je věta-stejně to nejede ..... Ale třeba zásadní body k popsání klapky , třeba jako jsem dal sem já , tam nikde nenajdeš ... A vovovo tom to je .
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18762 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá červenec 22 2016, 9:42 Předmět:
Typ odpovědi , který mne vytáčí :
a)lbda jen pokud je to auto zahrate , snimace vody vzduchu, klapka hlavne klapka tam bych se zameril - skusil bych to byt tebou nejprve na pc pripojit a zkontrolovat hodnoty. Mozna i vstriky /1 vstrik apod.
b)v každém případě nabodnout na diagnostiku a budeš chytřejší. Ale viděl bych to na škrtící klapku popřípadě snímač otáček.
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: pá červenec 22 2016, 13:13 Předmět:
Na ty symptomy v bodě A mi opravdu pomohlo provést nastavení pomocí popsaného programu. Dá se to uměle vyvolat tak, že odpojíš za běhu klapku-při dalším startu se vše rozhasí do popsaného stavu. Pak zásah pomocí SW pomůže. V tom SW jsou dokonce nějaké 2 varianty toho výmazu těch hodnot a zabrala až ta druhá. Většina problémů totiž vzniká delší dobu a až po fatálním zhoršení si toho člověk všimne. Ve většině případů ten reset hodnot zabere z toho důvodu, že člověk jezdí jako jelito a jednotka se postupně učí jeho návyky-notoričtí podtáčeči motoru, většinou. Toť mé zkušenosti.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.