Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6640 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st září 07 2016, 18:46 Předmět:
ZF 5 HP 24 je A5S 44 Z podle značení BMW. A má 440 Nm max. Takže ta tvoje, s tím A na konci je asi stejná. Já mám 440 Nm/3600n/min. Že bys měl takový krouťák? S tou převodovkou mi to nějak nesedí. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
No je to nejaky divny, podle vseho tam ma byt fakt zf 5hp24a, ale v ssp270 pisou jen prevodovka VW 01L a max moment jen 560Nm. U motoru pak 550Nm@3500 a 309kW@6000 tak fakt nevim
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6640 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt září 08 2016, 16:19 Předmět:
Teď teda nevím, jaký máš motor. Jsem z toho nějak jelen. Phaeton nemáš, psals audi V8? _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Prave ze Phaeton, motor je W12 (BAN).
Potreboval jsem celkem akutne vymenit auto, pokud mozno bez leasu, takze novy nehrozilo, a cekat nez nasetrim neslo. Problem byl v tom, ze max. do 1. roku od prichodu do CH si musis auto, ktery sis privezl z domu zaregistrovat tady. A dat audi do stavu, aby prosla mistni technickou (dost prisnou) nebylo rentabilni, takze tak.
Audi je v Brne a momentalne slouzi jako kolektor poulicniho prachu. Nakonec to vypada, ze pujde na vahu na hlinik do sberu, v CR je to neprodejny, protoze nejen ze to neni skodovka, ale dokonce ani diesel
Phaeton je zvlastni, ani nevim proc jsem ho koupil, ale cim dal vic ho mam rad
Tak vysledky udrzby automatu - olej+filtr vymenen v porsche brno. Prevodovka radi uplne stejne jako predtim, obcasny pocuknuti pri podrazeni zustalo.
Cena cele te srandy byla cca 6000Kc.
Jako bonus zacalo slzet gufero na torsen diferencialu (je soucast prevodovky). Teko rict, jestli tomu pomohla vymena oleje.
Finalni verdikt asi bude ten, ze po vanocich se auto doveze do KAPSu, a necha se udelat repas.
K dotazu na cenu odpovedeli, ze podle rozsahu poskozeni cokoliv mezi 40k a 70k CZK, a ze zkusenosti na 90% bude uz utahanej hydromenic... Takze pod tech 40k se nejspis nedostanou.
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: po listopad 14 2016, 15:13 Předmět:
Sice nemám automat, ale zato mám kamaráda automechanika, který ty automaty dělá, kromě repase, tu posílá specialistům.
A můžu říct, že kontrola automatu, popř. výměna oleje a s tím spojených úkonů po 40 000km se vždy vyplatí. A když není člověk zkušený, je lépe to nechat odborníkovi, přece jen to není mechanická přímo řazená převodovka.
Takže za mě každých 40 000km k odborníkovi.
A má to cenu kvůli nějakýmu pohoupnutí dělat repas převodovky za 40tis a víc?
Mě občas kopne když řadí z dvojky na trojku. Tak jí ovladačem donutím aby zařadila dřív a při nižších otáčkách. Nechávám to tak, protože je to pořád stejný. Až se to zhorší na neúnosnou mez, nebo vysype, tak teprve potom budu dělat repas.
Taky vím o případech kdy páni technici řešili převodovky, hydroměniče a nevím co a nakonec to byl jen jeden špatnej solenoid.
Proto bych si zajel někam, kde tomu fakt rozumí, hlavně podle referencí. A nechal to tam prohnat diagnostikou za jízdy. Může to bejt klidně nějaká blbost.
Jo a u mě je náplň předního diferáku oddělená i když je to součást převodovky.
Taky pouzivam ten sekvencni rezim, ale ve meste a proto, aby se nonstop neradilo 4-5-4-5 atd..
Kdyby to byl jen solenoid, tak je to idealni stav, ale aby zjistili stav zbytku, tak musi prevodovku stejne rozebrat. A to uz bych je nechal vymenit aspon lamely.
Ono je to jen obcasny cuknuti, ale docela casto s tim jedu pres cely nemecko. Predstava prevodovky v nouzaku a ~700km k domovu me moc nenaplnuje
Spis nez to samotny cuknuti me znervoznuje to, ze neznam duvod.
Ve finale to ten solenoid klidne byt muze, projevuje se to hlavne pri brzdeni, jako by prevodovka "zapomnela" podradit, a podradi o chlup pozdeji. Deje se to jen obcas, a po delsi jizde defacto zmizi (po zahrati).
K tomu mam pocit, ze dvojka trochu proklouzne obcas, ale opet, bohuzel nemam srovnani s treba zanovnim kusem...
Kdyz jsme se o tom bavili s kolegou a ukazoval mu to cuknuti, tak naopak rikal, ze to je uplne v pohode, a ze mel firemni R. Lagunu s automatem (od nove) a ta pry nikdy neradila tak hladce...
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4513 Bydliště: Košice
Zaslal: st listopad 16 2016, 8:32 Předmět:
Bmw sa vyjadrilo ze to cukanie pri prerazdovani si ziadali zakaznici aby citili ze to preradilo. Inak bacha na repas automatickej prevodovky to vydrzi max 70tkm. Doporucujem auto pred dosiahnutim km zosrotovat alebo predat. Alebo kupit novu prevodovku.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6640 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt listopad 17 2016, 13:35 Předmět:
Nikdy jsem neslyšel, že by tohle bmw prohlásilo. Možná u nových vehiklů. Automat s hydroměničem má naopak řadit co nejhladšeji, proto je taky dělán.
To cuknutí může taky dělat mechatronic, což je pěkná hrůza kdo jste to viděl.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.