Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7996 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: po červen 25 2007, 14:31 Předmět:
No vidíš a teď už jde jen o to abys dokázál že to co jsi si nechal znalecky posoudit a zaplatil, způsobili v onom servisu. Můžou tvrdit že takovou prasečinu oni nemají na svědomí že ses v tom vrtal sám a co dál?..... Dokumentaci v servisu mohli (a podle toho co píšeš) asi i "upravili". _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Tvrdit mozu co chcu - nemaju dokazy. A ta oxidacia akoze zmizla?
Presne tak, dneska som to postupil rano pravnikovy ktory vypracuje potrebne dokumenty a pojde to k predajcovi a odneho do servisu ... uz aj keby som si to cele spôsobil sam tak je to bezpredmetne, servis telefon prijal do reklamacie, zacal ho opravovat, priznal sa ze dotoho pajkovali, po ich oprave sam servis priznava ze je telefon neopravitelny ... cize uz servis moze povedat co len chce no ja mam v ruke dôkazy ktore hovoria proti servisu a oni nemaju nic . Cize keby aj povedali ze to oni nespachali tak nemaju dôkazy cize mozu volaco, a zadalsie fotka na ktorej je vidiet nadmerne prehriatie PCB, amaterske pajkovanie, hrube zaobchadzanie s cinom atd. pochadza priamo zo servisu !!! Znalec to len potvrdil a blizsie popisal co vsetko dalsie tam je spachane.
Proste v tomto momente aj keby servis povedal ze ten telefon vobec nemal v ruke a nepajkoval doneho mam dôkazy ktore svedcia proti nim takze vopred vyhrane ... a super sprava od pravnika je ze na vyriesenie celeho pripadu je maximalne 30 dni odo dna kedy to predajca prijme !!!
Takze som zvedavy, ostatne ma to uz v rukach pravnik tak si myslim ze ked uvidia na papieroch JUDR tak nebudu osierat uz .
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7996 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: po červen 25 2007, 17:16 Předmět:
Moc bych ti přál abys dostal svoje. PS ty jsi se ještě asi nikdy u nás v Česku .....na Slovensku soudně nedomáhal svých práv že ne? Proto jsi asi tak naivní. Šanci vidím pokud servis přistoupí na mimosoudní vyrovnání, pokud ne, držím ti palce. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32247 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červen 25 2007, 17:34 Předmět:
Nejlepší výhrůžka v tomto arzenálu je hrozba nikoliv soudem - to se Ti každej vytlemí. Největší hrůzu mají tito xindlové a xichti z televize a podobně sledovaných sdělovacích prostředků - bojí se zveřejnění, to by je totiž přišlo mnohem dráž, kdyby se o nich vědělo - nikdo by od nich nic nechtěl, ani koupit, ani opravit. Klidně bych přistoupil na mimosoudní vyrovnání a pak bych to zveřejnil - i kdyby to dali do smlouvy o tom vyrovnání, je to protiprávní požadavek a Ty se jím nemusíš řídit - AKORÁT POZOR, NESMÍŠ JE NEPODLOŽENĚ OBVIŇOVAT A URÁŽET, jinak můžeš říct všecko...když na to budeš mít důkazy, nemůžou Tě za to ani žalovat - resp. můžou - ale tu žalobu projedou, protože to nebude ani pomluva, ani křivý obvinění, bude to prostě PRAVDA. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
1.Mato, neviem prečo by ťa mal dať servis na sud? To by si snáď mal urobiť ty v prípade že neuspeješ v svojej reklamácii.
2. Škoda 5000 korún nie je ešte trestný čin, je to už podstatne viac, ale presnú sumu ti nepoviem. Ako podvod by som to asi tiež neklasifikoval.
3. Dávaj si pozor na procesné chyby, na tom už veľa ľudi prehralo súd.
4. Všetko si dokumentuj.
5. Nakoľko je mobil kupený na firmu, si v podstatne horšej situácii, a všetko je to obchodnom vsťahu. Mal som raz podobný problém s notebookom,ale nakoniec sme sa dohodli.
6.Využí všetky argumenty a pokus sa o zmier zo servisom, s tým, že ti uhradia opodstatnené náklady, ak nie, domáhaj sa svojích práv sudnou cestou.
Ja servis krivo neobvinujem, ved predsa mam na stole znalecky posudok ktory vsetky moje obvinenia len potvrdzuje co vsetko servisny technik znicil, poskodil atd. takze asi tolko.
No uvidime do stredy by som to rad uz odniesol predajcovi a som zvedavy ako sa to bude riesit,, najradsej by som nabehol do sony ericssonu a ukazal im ten znalecky posudok-nech vidia na vlastne oci aku kvalitu servisu poskytuju svojim zakaznikom ved predsa ich sa to tyka najviac tak nieco by v tejto veci mali podniknut .
Dnes ma kontaktoval Sony Ericsson a prisli na to ze autorizovany servis sa nemyli t.j. vsetko co povedal je pravda uhm len znalec sa vtom asi nevyzna !!! No a dalej napisali, ze spolocnost SE si vazi svojich zakaznikov je im to luto co sa mi stalo a navrhuju mi riesit to nestandardnou reklamaciou kedze je moj pristroj neopravitelny tak mam kontaktovat Slovenske zastupenie Sony Ericssonu nasledne mna bude kontaktovat zastupenie servisu GSMobile a dostanem novu K750i .
Tymto emailom nepriamo Sony Ericsson potvrdzuje pochybenie servisu, co je snad vsetkym jasne.... a rozmyslam co teraz robit ,, urcite ma neuspokojuje ich ponuka ved predsa mi daju novy K750i , a 3300 za znalca mi zaplati akoze kdo potom ?? Tak neviem teraz co by ste mi radili ?? Pre tie papiere od pravnika si idem zajtra naobed tak neviem ci ho mam zrusit alebo nie ... lebo ani neviem ci sony ericsson bude suhlasit s tym ze mi este niekdo da prachy za znalca .
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: st červen 27 2007, 17:32 Předmět:
Napadá mě jediná věc - jsou to asertivní k*rvy, co ze svých zákazníků,kteří je v podstatě živí, mají jen srandu. Spoléhají na to , že se soudit nebudeš. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Volal som im tam ze co to ma byt, krasne som zistil ze SE nema zastupenie v slovenskej republike a najblizsie je v prahe , a som ich oboznamil ze nesuhlasim zo zistenim spolocnosti Sony Ericsson a vidim to naozaj tak ze zajtra ponahanam pravnika poobede osobne zanesiem vsetky papiere do alzy, nech to zo SR odoslu do Prahy na centralu, a nech sa to riesi a samozrejme som im napisal ze novy telefon K750i je premna bezpredmetny ten mi mali dat ked servis zistil ze to asi neopravi teda uvidime ale CO JE MOC TO JE MOC !!!!
Založen: Jan 05, 2007 Příspěvky: 4669 Bydliště: poblíž HK
Zaslal: st červen 27 2007, 18:21 Předmět:
NEONI napsal(a):
Pokus o ututlanie zalezitostosti to tam nezabudni pripisat
to neni pokus o ututlani...snazi se o domluvu a s nabidkou zacali nizko
ja bych jim navrhl,at daji novej foun a 3k3 a smazeme to...pokud ne,soud o nahradu vynalozenych nakladu...to je podleme fer,kdyz maji tak kokotskej servis,za ktery zodpovidaji sami,protoze s nimi maji smlouvu
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32247 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st červen 27 2007, 18:51 Předmět:
Co jen new phone + 3k3, velký ho*no, ať zacvakaj VŠECKO - i dopravu, vždyť MaTTo určitě kvůli jejich pitomým manýrám najezdil hezkejch pár km úplně zbytečně! A co palmáre právníkovi? Doufám, MaTTo, že sis VŠECKY účtenky schovával - budou se Ti hodit, nemluvě o účtech za telefon... Je to bída, ale z tohoto případu je všeobecně vidno, jaký jsou od SE xyndly - jak founy, tak lidi.
Někde jsem čet, že mobily NOKIA jsou pro baby, SE pro CHLAPY - ale pokud pro stejný, jako jsou ty tlfny, tak potěš pámbu...
Já osobně teda N7250i... ex-N5110... a zlatá ta cihla s trčící anténou... vykoupali mi ji v osvěžovně v Cole, otevřel jsem ji = vytáh baterku, vyklepal zbytky kapaliny, kapesníkem vytřel klávesnici, nechal 10 minut doschnout a složil - co myslíte? Naběhla, jen klávesy trošku lepily, doma musela pod sprchu a do izopropanolu... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Tak uz z principu nechcem znovu K750i , bolo by to po treti krat a zo zakona mam narok na vratenie penazi t.j. by som si kupil uz novsi model od SE rovno .Zadalsie to co som prevolal teraz dokladovat nebudem lebo nas uzasny ruzovy operator nieje schopny vyhotovit vypis hovorov na moje cislo a najblizsi termin kedy by sa mi ten vypis mohol dostat do ruk je 15.7.2007 to je snad toho operatora ja uz neviem fakt co to je za system .
Chcem vidiet niekoho kdo si pocas 12 mesiacov kupi 3x ten isty telefon v mojom pripade K750i, o prvy som dosiel tak som si kupil novy z vlastneho,a o ten ma obral servis, o treti uz nestojim fakt .
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 4 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.