Zaslal: út prosinec 13 2016, 15:16 Předmět: Žárovka H7
Odešla mi v levém světle H sedmička,tak jsem sáhl do sady co byla dodána k autu a vyměnil ji.Za měsíc provozu koukám zase nesvítí.Nějak se ,asi pýchou, nafoukla Na aukru prodávají nějaké předřadné odpory s paticí pro H7,má s tím někdo zkušenost?
http://aukro.cz/patice-pro-zarovky-h7-s-odporovymi-vodici-i6639062589.html
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: út prosinec 13 2016, 15:26 Předmět:
To není pýchou, to je Čínou. U žárovek od Vietnamců naprosto běžné, ten Tvůj obrázek se dá perfektně použít jako vzorový.
Na předřadný odpor se vykašli, neuvidíš. Raději si kup kvalitu.
A kdyby se Ti to nezdálo, tak věz, že jsem taxíkář, najedu cca 50.000km ročně a to, co jsem napsal, je vlastní zkušenost.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út prosinec 13 2016, 15:50 Předmět:
Místo odporový kabeláže si ubastli a zapoj to co je na obrázku. Místo BUZeranta tam vraž IRFZ44 nebo 46 a budeš to mít zlatý a svatý ... Při záměně pasivních součástek je potřeba dodržet časovou konstantu R1C1 přibližně τ = 0,1 až 0,2 vteřiny.
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: út prosinec 13 2016, 16:13 Předmět:
pro EKKAR: Škoda peněz za ten Softstart. Je pravda, že je to vůči žárovkám ohleduplné, ale ty halogenky mají svou životnost a při denním svícení, kdy dostávají i docela slušný mechanický "záhul" (hlavně otřesy), jim ten Softstart moc život neprodlouží. Opět vlastní zkušenost, sice cca 20 let stará, ale přece.
Já sázím na kvalitní žárovky od prověřených výrobců (hlavně Bosch, Philips, Osram) a vyplácí se mi to.
A ten článek je EKKARe taky cca 20 let starý, že.
Místo odporový kabeláže si ubastli a zapoj to co je na obrázku. Místo BUZeranta tam vraž IRFZ44 nebo 46 a budeš to mít zlatý a svatý ... Při záměně pasivních součástek je potřeba dodržet časovou konstantu R1C1 přibližně τ = 0,1 až 0,2 vteřiny.
Pro běžné použití v autě, kde je žárovka trvale ukostřená a přivádí se plus, to přece nejde použít.
Musí se to předělat na P FET.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út prosinec 13 2016, 16:18 Předmět:
Kdybych to neměl ověřený, nebudu to sem cpát. Používám Osram Night Breaker Plus, protože právě projektory s jednou jedinou H7 u fábulí II. generace a roomsterů nestojí ani za to h0vn0 a pokud do nich nedáš POŘÁDNÝ žárovky, máš pocit že ses vrátil do éry karbidek. Pomohl až facelift, kterej světlům přidal další parabolu s druhou H7 - do tý doby nestojí projektorový světla s jedinou H7 společnou pro potkávačku i dálku za nic ...
breta1 napsal(a):
...
Pro běžné použití v autě, kde je žárovka trvale ukostřená a přivádí se plus, to přece nejde použít.
Musí se to předělat na P FET.
Ale howning na P-FET - to by ta H7 musela mít ukostřenou patici, jenže ona je vložená do plastový paraboly a má na patici 2 fastonový kolíky. Kdybys měl škodifku s tímhle světlem, věděl bys, že konektor na žárovku přivádí +12V i kostru - takže není problém stříhnout oba dva dráty ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jan 21, 2010 Příspěvky: 565 Bydliště: Cheb
Zaslal: út prosinec 13 2016, 16:27 Předmět:
pro EKKAR: Souhlasím, ale o Fábkách I. (II:?) generace mi nemluv, tak "ý" světla už jsem dlouho neviděl.
A jen tak pro zajímavost: Jak je opravdu staré to schéma Softstartu?
A ta H7mička opravdu není trvale ukostřená, takže to zapojení je v pořádku.
Založen: Dec 12, 2005 Příspěvky: 2332 Bydliště: SR, Poprad
Zaslal: út prosinec 13 2016, 16:30 Předmět:
ja kupujem obycajne H7 a menim ich tak raz za rok a pol. A to takmer denne jazdim po nasich skvelych rovnych cestach. _________________ No vidis, a tak si sa bal
Založen: Oct 03, 2005 Příspěvky: 1634 Bydliště: nedaleko Humpolce
Zaslal: út prosinec 13 2016, 18:18 Předmět:
Do Mondea jsem dával Osram (220,-Kč) a Tungsram (170,-Kč). Měnil jsem maximálně jednu do roka. Když jsem dal nějakou levnou mrchu, do měsíce bylo po ní. Když jsem auto koupil, byly v něm Narvy, ta mi vydržela 4 roky (skoro 47 tis. km). Kolik měla naježdíno před tím, těžko říct...
Podobně, jako na fotce, kdysi dopadla žárovka značky Autolamp v modro šedý krabičce. Stařík jí dal do Traboše a za tejden měnil znova. Drátky nesoucí vlákno se ohnuly a připekly k baňce.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.