Zaslal: út leden 24 2017, 22:45 Předmět: Renault Scenic II snímač vačkovej hriadele
Jedná sa o Renault Scenic II 1,9dci 2006 kód motora F9Q 812 88kW .
Neviete niekdo aké napätie má byť na vstupe (napätie + ) tohto hallovho senzora ?
Ja namerám 12V . Mám za to že by tam malo byť napätie z RJ motora 5V .
Čislo hall senzora je 8200 370 572 .
A ešte jedna otázka nevie niekto správnu v Ohmoch hodnotu snímača kľukovej hriadele ?
Vopred ďakujem .
RENAULT SCENIC II snímač vačk hriadeľa 8200_370_572.jpg
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 24 2017, 22:53 Předmět:
Tyhle snímače mívají s největší pravděpodobností výstup ve formě otevřenýho kolektoru, protože fungujou na principu indukčního čidla s vlastním oscilačním obvodem - v podstatě taková maličká minohledačka, která čeká, až kolem jejího pólovýho nástavce projede na kole nebo na hřídeli vytvořená značka, která je učuněná jako drážka = oddálení povrchu od pólovýho nástavce. V tu chvíli se změní magnetickej tok a elektronika to vyhodnotí - a vyšle impuls respektive sepne výstupní tranzistor. Vlastní polohu resp odchylku vyhodnocuje až ŘJ. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Ty popisuješ indukčný snímač na kľukovej hriadeli .
Ale ja potrebujem vedieť vstupné napetie z RJ motora do Hall snímača . A vývod OUT je pravouhlý priebeh alebo pulz .
To to je určite Hall senzor nie indukčný .
Hall pracuje ináč. Ja potrebujem vedieť HALL snímač .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 24 2017, 23:31 Předmět:
Hall ke svý funkci potřebuje magnet - resp. vnější magnetický pole. Potom buď má 4 vývody - 2 jsou "bias" = dávají se přes odpor na napájení, aby jima tekl nějakej proud a další 2 se chovají jako proměnnej odpor - přiblížením magnetu klesá odpor "kanálu" a stoupá vodivost, nebo pokud mají 3 vývody, mají zase v sobě klopnej obvod (Schmitt) a jako výstup zase otevřenej kolektor. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
To áno klopný obvod tam bude ale ja neviem aké má mať vstupné napätie (ten hall snímač) . A tiež neviem aké výstupné napätie má z neho "vyliezť" či že aké pulzy . Vetšina Hall snímačov pracovala s vstupním napätím 5V a výstup bol pravouhlý 5V .
Tu my to nejde do hlavy preto že mám už na vstupe "napätie baterky" po zapnutí kľúčika (teda elektronického) a na výstupe OUT je 11,84V .
V aute stále aj po výmene za nový Hall snímač diagnostika hlási snímač vačky čož je práve ten Hall . Motor má snahu chytiť asi tak 1sekundu a potom už nič .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st leden 25 2017, 0:32 Předmět:
Kontaktuj Jirku "GeorgeB" - má tyhle vyfikundace přímo v popisu práce. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nie je ziadny dovod, preco by nemal byt napajany 12V...nemas nahodou posunute rozvody? Ale mohol by si vediet aspon to, ze hriadel je chlap, ziadna baba
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st leden 25 2017, 11:21 Předmět:
PeteBurns napsal(a):
Nie je ziadny dovod, preco by nemal byt napajany 12V...nemas nahodou posunute rozvody? Ale mohol by si vediet aspon to, ze hriadel je chlap, ziadna baba
Existujou obe varianty 12V i 5V.
Podle ceho soudis, ze je to napeti spatne? Snimac nefunguje?
Snimac klikovky muze byt taky hall
nebo indukcni. Nejjednodusi test je pripojit osciloskop. Z hallu pujde obdelnik, z toho indukcniho takova skoro-pila
EDIT: co si zhruba matne vybavuju, u 2.5l ford duratec motoru mel ten indukcni senzor na klikovce kolem 500Ω
Ekkare, este stale mas pocit, ze "kľuková hriadeľ, niekdo, napetie, vetšina, čož" su zo slovenciny? O cestine som nic nevravel, nezda sa mi, ze by pisal po cesky
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6760 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st leden 25 2017, 16:09 Předmět:
Když jsem ho zkoušel (někde tu jsou foto), na výstupu byl otevřený kolektor. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Nie je ziadny dovod, preco by nemal byt napajany 12V...nemas nahodou posunute rozvody? Ale mohol by si vediet aspon to, ze hriadel je chlap, ziadna baba
Rozvody sú dobre . Pred tým to išlo . Zrazu to nešlo naštartovať . Rozvod kontroloval mechanik a ten ich už niekoľko za 25 ročnú prax urobil .
A kde sa to dozviem že ktorý Hall je na koľko V vstupného napájania ?
Mám tu taký istý motor tak idem skontrolovať aké je vstupné napájanie tam.
Tak mi skus vysvetlit, ako je mozne, ze ti to pozeral mechanik s 25r praxou a stale ti to nestartuje Neboj, mal som viackrat cest po mechanikoch s dlhorocnou praxou robit auto, takze nevylucujem nic A co ukazuje zvysok zivych dat pocas startovania? Snazi sa vobec vstrekovat ci nie? Aka je davka paliva? Aky je tlak v raily? Kabelaz nie je niekde poskodena?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.