Založen: Nov 12, 2013 Příspěvky: 239 Bydliště: ...ten od Bílé Hory
Zaslal: ne listopad 26 2017, 9:36 Předmět: Topení Fabia I,2006
Tak mi zničeho nic přestalo jít el topení.Topím až po ohřátí motoru.Prošel jsem všechny pojistky a podle schematu jsem usoudil,že by to mohlo být ještě relé,ale nemůžu je najít.Kde se fyzicky nalézají ? Mám Fabii I , r.v.2006,hatchback,1390ccm,55kW,motor BKY,klima.
Založen: Nov 12, 2013 Příspěvky: 239 Bydliště: ...ten od Bílé Hory
Zaslal: ne listopad 26 2017, 10:14 Předmět:
Ventilátor se točí,ale tohle má už elektrický ohřev,takže to má topit (a vždy topilo) hned po nastartování.Až po ohřátí motoru klapka přepne na teplo z motoru.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18827 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne listopad 26 2017, 10:34 Předmět:
No projdi si Škoda Techweb , citace odtamtud :
A pokud jedeš delší trasu a zahřeje se ti motor tak ti to topí? Protože pochybuji že by to bylo radiátorem.
Pokud ti topení nezačne do minuty po nastartování foukat teplý vzduch, nefunguje ti PTC (topný elektropanel) a ten je řízen jednotkou topení CAN-KOMFORT, doma bez diagnostiky nepoznáš kde je problém.
Ostatně, můžeš vyzkoušet, zda ti spínají relátka PTC, tedy pokud nemáš klimu:
Nastartuj, zapni větrák topení na dvojku a otoč regulátorem teploty vzduchu na doraz doprava (max teplo) a poslouchej. Za pár sekund bys měl slyšet cvaknutí od pojistkové skříňky, poté za chvilku druhé a za další chvilku třetí cvaknutí. Pokaždé by měl zakolísat volnoběh. Pokud to cvakat nebude, nefunguje spínání PTC (nefunkční spínač v knoflíku topení, nebo relátka), pokud cvakají ale motor nezakolísá, je to způsobeno přepálenými pojistkami nebo spáleným PTC panelem.
Zajeť si s tím do servisu, tam ti udělají kompletní diagnostiku.
Nahmatni na paneli zozadu,jak ide to lanko,má na sebe koncovku so zobáčikom,tú stlač a lanko sa odpojí ťahom.Pozor ale,dosť blbo sa to bude skladať nazad,až pohýbeš s kolečkami,alebo klapkami..Svorkovnica na ptc topenie by mala byť na ľavej strane topenia.
Jo a vlastně velké pojistky jsou na krytu aku !! Vždyť jsem je tam sousedovi měnil . Inu je to dlouho . Auta dělám nerad . Už prd vidím a špatně se ohýbám .
Založen: Nov 12, 2013 Příspěvky: 239 Bydliště: ...ten od Bílé Hory
Zaslal: ne listopad 26 2017, 11:44 Předmět:
Na krytu baterky jsem to taky kontroloval.A na tý stránce od googlu nebylo nic použitelnýho,tak jsem se podíval jinam a ejhle-reléový box se nachází pod přepínačem světel,případně pod přepínačem topení-záleží na typu.Doufám,že to bude pod topením,protože jinak bych musel sundavat celý kryt pod volantem.Ale i tak dík-pořád na strejčka googla zapomínám ....
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32762 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne listopad 26 2017, 11:56 Předmět:
Já teda nevím, ale PTC dostávaly u fábule jen nafty, protože to vyžaduje baterku minimálně 70Ah a alternátor 140A. Měla existovat vejbava "arktik" určená pro Skandinávii a Rusko, měla mít PTC a silnou baterku i alťas bez rozlišení motorizace, ale nevím, že by se někdy prodávala tady. U druhý generace už nebyla vůbec uváděná. To mi teda poser deku, co ty to máš za fábuli, když v ní máš BKY, což je 16-ventil 55kW 1,4 benzín - a tvrdíš, že máš PTCčko. Jedině jako nějakej reexport nebo bastl, jinak těžko, Anežko ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 12, 2013 Příspěvky: 239 Bydliště: ...ten od Bílé Hory
Zaslal: ne listopad 26 2017, 12:02 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Já teda nevím, ale PTC dostávaly u fábule jen nafty, protože to vyžaduje baterku minimálně 70Ah a alternátor 140A. Měla existovat vejbava "arktik" určená pro Skandinávii a Rusko, měla mít PTC a silnou baterku i alťas bez rozlišení motorizace, ale nevím, že by se někdy prodávala tady. U druhý generace už nebyla vůbec uváděná. To mi teda poser deku, co ty to máš za fábuli, když v ní máš BKY, což je 16-ventil 55kW 1,4 benzín - a tvrdíš, že máš PTCčko. Jedině jako nějakej reexport nebo bastl, jinak těžko, Anežko ...
Je to z druhý ruky,tak nevím,co s tím bývalí majitel dělal.Bohužel se to už
nedovím,jelikož zemřel.Jinak až to udělám,tak se ozvu.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 263 Bydliště: Brno
Zaslal: ne listopad 26 2017, 13:28 Předmět:
Na ty pojistky co jsou na krytu baterky dej pozor, nekdy tam je vlasová trhlina, vypadají ok ale jsou přerušené, je dobré je proměřit, u F1 typycky pojistka ABS..
Taky koukám že to F1 má.. :-O Můžeš sem dát kód výbavy? Je v servisce nebo jako štítek u rezervy.. _________________ Co mne nezabije, to mne posílí ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4Další
Strana 1 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.