Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po prosinec 18 2017, 8:44 Předmět:
Něco se začlo kolem hydroložisek motorů (SB) řešit na audi fóru. Je možno je otočit o 180°, poloha je aretována čepy na spodní straně do držáků. Jsou dvě možné pozice. Jeden je na 2.0TDI otočil a tvrdil že vibrace zmizely.
Tak jsem SB otočil do druhé polohy. V podstatě žádný rozdíl - jenom se rezonance posunula o 12Hz výše na 22Hz. Mezi 2000 a 2400RPM to citelně vibruje do pedálů, no aspoň přestaly drnčet plasty. Jinak je to v podstatě v pohodě.
No a dnes ráno ten dotyčný napsal, že vibrace má zpět. Takže tak Zbytečná práce celkem, ale zase to umím velmi rychle
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po prosinec 18 2017, 19:47 Předmět:
Nedá, jsou tam jenom čidla NO a NC.
Letos už to kašlu, teď v mrazu ležet pod autem je fakt něco. Na jaře nechám udělat rozvody a pak se uvidí.
A výfuk je cajk - nové závěsy, spravně usazený a nikde v něm nic nerachotí. Vlnovec je taky vyměněný - dala se celá nová svodová trubka s vlnovcem až ke katalyzátoru.
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: st prosinec 27 2017, 15:27 Předmět:
Moje LPG nemá vstřiky, je to 3.-tí respektive 3.5-tá generace. Vstřiky má až 4.-tá generace - sekvence. Nicméně můj systém pracuje správně.
Děkuji všem za rady, nápady a podněty. Nicméně se už začínáme vracet zpátky. Na jaře bude následovat kompletní výměna rozvodů, pak se uvidí jestli to mělo na něco vliv.
Založen: Feb 14, 2009 Příspěvky: 55 Bydliště: Třebíč
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 20:33 Předmět:
A co takhle silenbloky motoru jak na tom jsou....? Mně se stalo, že jsem měl vibrace na Ford Focus a to takové dost tvrdé do karoserie, po zahřátí zmizely, nebo byly slabší... A byl to vadný hydraulický silenblok motoru.... Byl bez kapaliny....
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 22:46 Předmět:
Hiawata> Viz. strana 1., příspěvek 1., bod 2. tohoto tématu. Nicméně chápu, že téma se třemi stránkami už se prostě blbě čte a většina lidí to jenom proletí.
Ta lambda totiž může bejt vadná už od výroby a i když jsi ji vyměnil (nevšimnul jsem si, jestli to na těch 3 stránkách máš napsaný), tak může i nová dělat problémy - právě proto, že dává nesmyslný hodnoty a ŘJ motoru z toho má "guláš v hlavě". V takhle starým autě asi ještě nebudeš mít dvě lambdy (první lineární před katalyzátorem, druhá kontrolní skoková za ním), o to je nastavení citlivější na správnou funkci detekce kyslíku. Prostě já doporučuju vyměnit lambdu - i kdybys ji už v rámci hledání závady měnil, může bejt vadná nebo minimálně vadně nakontaktovaná na vedení k ŘJ. To škubání by těm vadným kontaktům i hodně odpovídalo - jak se prudce skokově mění signál, kterej ŘJ očekává spojitě se měnící, a von mrcha najednou skočí nebo úplně vypne. A na seznam závad se nekoukej, tam se závada lambdy objeví jen když je opravdu přerušenej okruh, ne když je tam třeba špatně nakontaktovaná kostra a skáče ukostřovací odpor - pak se signál pořád ještě mění v očekávaným rozmezí (i když s nesprávným průběhem) a to nestačí na vyhození závady. A právě ten nesprávnej průběh nutí ŘJ vytvářet ten bordel, kterej rozvibruje motor - a při tom mrcha nevyhodí závadu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: pá prosinec 29 2017, 0:39 Předmět:
Jaké škubání? Nic neškube. Jenom to prostě vibruje v určitém rozmezí otáček. Adaptace směsi jsou aktuálně -2,3 (add.) a -0,8% (mul.) Odchylka od mapy dávky paliva je velmi malá.
Můžu ECU zresetovat a odpojit lambdu, že to pojede bez korekcí, ale nic se nezmění. Vibruje.
Výfuk těsní, při měření spalin je obsah O2 do 0,5% a hodnota lambdy sedí - ostatní složení spalin taky v pořádku.
Logicky sa jedna o mechanicky problem v motore, a teda logicky vymena nicoho v jeho okoli nepomoze - otazka je, ci sa s tym oplati babrat, ale hladal by som nieco take, ako napriklad pridierajuci sa ventil, prasklinu na niektorom sedle alebo pieste, pretocene lozisko na kluke ci ojnici, pripadne volu v cape - nieco to sposobovat musi, ak to predtym nerobilo...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.