Založen: Nov 01, 2005 Příspěvky: 1234 Bydliště: Karvínsko
Zaslal: út srpen 23 2016, 11:26 Předmět:
Měl jsem ibu 1,4 16V 75Kw najeto 150 000 tyčky i čepy taky bez problémů od novoty.
Ta spotřeba se mi nechce věřit já to sice honil protože bez otáček to bylo líné jako prase s klimou ještě horší a spotřeba pod 8 nešla.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út srpen 23 2016, 20:19 Předmět:
Jenže Tatramáček nemá "stokoňku", on vlastní verzi 55kW - ta má jednak nižší maximum otáček, druhak má menší spotřebu i kvůli menšímu maximálnímu výkonu. Já mám výkon někde mezi = 63kW, omezovač mi zabírá na 5 800 RPM - a spotřebu mám dlouhodobě kousek nad 7 litrů..... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4513 Bydliště: Košice
Zaslal: st srpen 24 2016, 18:27 Předmět:
Lenze mas airokocku narozdiel od ladneho tvaru ibizy, navyse 100k ma kratke prevody tak ze aj na 5 stupni toci vela otacok oproti 55kw. Mne zerie 63kw 5,5l
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st srpen 24 2016, 21:54 Předmět:
Jenže právě ta 74kW verze se musí točit víc - co vím od souseda, než ji letos zjara předal synátorovi, omezovač se u ní "konal" až někde na 6500RPM ... Prostě ten výkon je u ní dosaženej výhradně tím, že ten motor učuní za stejnej čas vyšší počet spalovacích = pracovních cyklů než varianty 55, 59 i 63 kW.
No a logicky pokud učuní vyšší počet otáček, pak taky víc ucucne z palivový nádrže .... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: út duben 04 2017, 2:13 Předmět:
Zdravím. Mám prosbičku. Na mé Ibě začínají kvést přední blatníky. Kusy bych vybrané měl a proto Vás chci požádat o kontakt, případné označení v komentáři na nějakého šikovného a cenově dostupného autolakyrnika. Potřebuji láknout ty blatníky, přelakovat oba nárazníky a masku budíků do červena. Děkuji za případné kontakty. Sem od Kroměříže. Zdraví Honza _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 5:11 Předmět:
Prosím o doporučení, jaký olej lijete do tohoto motoru...
Specifikaci mám 10w40, ale výrobce ?
Díky. Olej měním co 10 000km. _________________ Audaces fortuna iuvat
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1321 Bydliště: Ostrava
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 11:18 Předmět:
Specifikace není 10W40, to je doporučená viskozita. Specifikace je výkonostní norma oleje předepsaná výrobcem. Ať už to je přímo norma od VW jako 501.01 například a nebo ACEA Ax/By. API je americká, na tu bych se pro naše EU auta nekoukal.
Program Tolerance Data mi pro ten motor píší použitelné normy VW 500.00, 502.00 a 501.01. Náplň 3,5l. Výrobce těžko doporučit, ale mám zkušenosti s Mobilem, Castrolem, Shellem a ELFem. Nikdy žádný problém.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32819 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 11:32 Předmět:
Specifikace podle VW 5xx.xx má jednu výhodu - pokud naleješ vyšší než máš předepsanou, nemůžeš učunit chybu vůči mazacím nárokům motoru, jen si hrábneš hloub do šrajtofle. Já leju Škeblu Šneka HX7 nebo HX8 Ultra - a já kupuju 5W-40. Motor si chrochtá blahem, protože na náplni najíždím maximálně 10tkm - víc za roční lhůtu nenakroutíme ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1321 Bydliště: Ostrava
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 13:31 Předmět:
A jedním z nich je třeba Paramo Pardubice. Nemá smysl tady řešit výrobce (za výrobce můžu považovat i toho kdo si koupí základový olej a jen ho domíchá), pokud se použije renomovaná značka. Podstatná je hlavně výkonnostní norma + viskozita a pokud ji olej splňuje tak není v ničem problém.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6760 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt prosinec 28 2017, 19:17 Předmět:
Jenže podezřele levné oleje mají v renomovaných auto-servisních prodejnách. A když máš ještě slevu jako hrom, je to obrovský kšeft. Do svýho auta kupuju olej jinde. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Dec 07, 2007 Příspěvky: 1878 Bydliště: Kroměřížsko
Zaslal: út únor 06 2018, 22:11 Předmět:
Nakonec vyhrál Valvoline Durablend 10w40 plus aditivum od Liqui Moly na hydroštely. Po zahřátí motůrek jen ševelí. Blížíme se k hranici 223 000 km _________________ Audaces fortuna iuvat
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.