Zaslal: ne srpen 28 2005, 1:04 Předmět: Centrál na Octávii
U Octávií jsou dvě možnosti. Buď se využijí vodiče vedoucí pod krytem prahu na straně řidiče, které vedou ke kufru (ovládání od dveří kufru).
Černomodrý - odemknutí a otevření centrálního zamykání
Bílomodrý - zavření a zamknutí centrálního zamykání
nebo vodiče ve dveřích řidiče:
Černožlutý – odemknutí a otevření centrálního zamykání
Žlutobílý – zavření a zamknutí centrálního zamykání
U novějších typů je nutné vodiče pro ovládání zamčení připojit přes odpor 180R. Ovládání funguje uzemněním daných vodičů. Napojení na vodiče ke kufru je jednodušší, ale u novějších typů vozidel nefunguje uzavření oken podržením vodiče v nule. To funguje u nových typů pouze na dveřích řidiče, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.
Zaslal: ne srpen 28 2005, 8:28 Předmět: Re: Centrál na Octávii
David-2 napsal(a):
nebo vodiče ve dveřích řidiče:
Černožlutý – odemknutí a otevření centrálního zamykání
Žlutobílý – zavření a zamknutí centrálního zamykání
U novějších typů je nutné vodiče pro ovládání zamčení připojit přes odpor 180R. Ovládání funguje uzemněním daných vodičů. Napojení na vodiče ke kufru je jednodušší, ale u novějších typů vozidel nefunguje uzavření oken podržením vodiče v nule. To funguje u nových typů pouze na dveřích řidiče, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.
Dveřích řidiče: jsou ty dráty vedoucí ve svazku od zámku?
Jak jde dál signál od zámku? Je ve dveřích nějaký převodník na digitalní komunikaci?
Nechápu co je podržením vodiče v nule?
To je na kostru?
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: ne srpen 28 2005, 10:12 Předmět:
Centralne sa zapaja do soferovych dveri na ciernozlty/odomknutie/ a zltobiely/zamknutie/. Odskusas to tak ze ich prilozis na minus. to je impulz na zamknutie alebo odomknutie. Vodice su v tom velkom konektore na centralnej jednotke vo dverach. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Jak říká Raptor, buď na konektoru ve dveřích, nebo na kabelu ve dveřích, který vede k samotnému zámku. Je to obalený svazek tuším pěti vodičů. Já to připojuji na ten svazek, zdá se mi to přístupnější. Když sundáš vnitřní kryt dveří, tak ten svazek je normálně viditelný. Podržením vodiče v nule se myslí jeho uzemnění.
Jak říká Raptor, buď na konektoru ve dveřích, nebo na kabelu ve dveřích, který vede k samotnému zámku. Je to obalený svazek tuším pěti vodičů. Já to připojuji na ten svazek, zdá se mi to přístupnější. Když sundáš vnitřní kryt dveří, tak ten svazek je normálně viditelný. Podržením vodiče v nule se myslí jeho uzemnění.
Proč na zamykání se dáva odpopr 180Ohmů?
Už tomu rozumím jak to mám zapojit,
Ale někde ve dveřích se nepřevadí signál, ze zámku a ovládaná oken a zrctka na nějakou digitální komunikaci?
Jinak si nemou vysvelit, proč od veří do auta vedou jen asi 5 drátu + dva reporo.
Dveře jsou vybaveny vlastní řídící jednotkou, která je propojena tzv. sběrnicí CAN s ostatními jednotkami ve vozidle. Pouze starší typy Octávií, případně typy s omezenou výbavou (bez CZ a stahování oken), měly dveře bez této jednotky. U toho tvého CZ si nejdřív vyzkoušej jak to bude fungovat, když budeš vodiče jenom uzemňovat. Pouze, kdyby to nešlo, tak to vyzkoušej přes ten odpor. Novější typy to tam musí mít, jinak to nefunguje. Např. u Fábie se CZ ovládá přes jeden vodič, který se buď uzemní přímo, nebo přes odpor 180R a podle toho se CZ buď otevře, nebo zavře. Pár informací k montáži ještě můžeš najít na našich starých stránkách www.quickwork.startrek.cz
Auto alaram mám zapojený na vnitřní osvětřlení, ale dělá mě to problémy.
No Octavce je to tak, že při odmknutí se rosvítí vnitřní osvětlení, ale alarm si myslí, že někdo otevřel dveře. A potom se zase nezamkne.
Jak se to dá řešit??
Musím dát do každých dveří nový dveřní kontakt?
Založen: Apr 30, 2005 Příspěvky: 1247 Bydliště: Brno
Zaslal: út srpen 30 2005, 23:56 Předmět:
Teď jsem se díval u Jablotronu mají na fabku i oktavku za 200 nějakej diodovej modul na oddělení alarmu. _________________ Klídek chlapi,to je nulák...
Odpor 180R se daval u novejsich typu Octavii pri ovladani pres vodice vedouci od zamku kufru, jinak to nefungovalo. (viz. muj prispevek vyse). Diodovy modul se pouziva v pripade zapojeni snimani otevreni dveri alarmem primo na dverni spinace. A protoze u fabii vedou do jednotky vodice od kazdych dveri zvlast, je treba tyto vodice pro alarm sloucit, ale zachovat puvodni rozdeleni. K tomu prave slouzi diodovy modul. U octavie je ale nejjednodussi to skutecne vzit od svetla a ozelet automaticke znovu-uzamceni.
nebo vodiče ve dveřích řidiče:
Černožlutý – odemknutí a otevření centrálního zamykání
Žlutobílý – zavření a zamknutí centrálního zamykání
U novějších typů je nutné vodiče pro ovládání zamčení připojit přes odpor 180R. Ovládání funguje uzemněním daných vodičů. Napojení na vodiče ke kufru je jednodušší, ale u novějších typů vozidel nefunguje uzavření oken podržením vodiče v nule. To funguje u nových typů pouze na dveřích řidiče, ale ty se zase musí rozebrat. I když na Octávce to jde rychle.
Dveřích řidiče: jsou ty dráty vedoucí ve svazku od zámku?
Jak jde dál signál od zámku? Je ve dveřích nějaký převodník na digitalní komunikaci?
Nechápu co je podržením vodiče v nule?
To je na kostru?
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.