Založen: May 06, 2007 Příspěvky: 4138 Bydliště: Zlín
Zaslal: čt říjen 11 2018, 8:44 Předmět:
Bylo to asi dvakrát v servise, na nic nepřišli. Bubny byly zvenčí rezavé jak liška, očistil jsem je, odrezil a vzal hliníkovou barvou. Na starém autě ta barva vydržela několik let, tady to pod ní za pár měsíců zase vykvetlo. Prostě to rezne tak rychle, že pakny po pár dnech ve vlhku k bubnu přireznou.
Založen: Nov 17, 2004 Příspěvky: 5239 Bydliště: Třebíčsko
Zaslal: čt říjen 11 2018, 16:36 Předmět:
Na nějaký lanovody zapomeň, ty mají uvnitř plast . O zarezlých jsem nikdy neslyšel. Zato "přilepené" zadní pakny v bubnech na FI jsou úplně normální a častý projev. Navíc to nemá na nic vliv.. _________________ Rotor rotuje a stator stagnuje...
Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4513 Bydliště: Košice
Zaslal: čt říjen 11 2018, 19:36 Předmět:
Doporycujem fabiu zdvihnut a zatocit kolesami. Lahko sa mohlo stat ze ten koncernovy zlepsovak prasiatka z hlinika, uz tak zaoxisoval ze to brzdi stale medzera jen0.0nic. Lebo valceky sa nevracaju a bubon je sustavne nalesteny. A zahrdzavie aj cez noc.....
Zrovna teď byl ve speciálu Světa motorů článek o novém superbu, který ale měl už po pár tisících km hloubkově zkorodované zadní kotouče. Prý to bylo tím, že tempomat neumí brzdit motorem a v táhlejších klesáních jsou brzdy přetížené a materiál se vyhřeje.
To je parada, to musim mit... Brzdit motorem umi uz tempomat na mym aute z roku 2004. Dokonce stejny koncern
Do Skody se to uz asi nedostane
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.