Založen: Oct 30, 2006 Příspěvky: 2310 Bydliště: Poblíž Zlína
Zaslal: út srpen 08 2017, 17:02 Předmět:
Potřebuji rychlou radu co říkáte na tento Winner repasovaný použitý 8 let starý nemá nové baterie 73 Ah kolik byste za něho dali?a případně koupit nebo ne potřebuji to rychle díky
Založen: May 06, 2006 Příspěvky: 469 Bydliště: Otovice u Karlových Varů
Zaslal: pá srpen 25 2017, 16:54 Předmět:
Je to na zvážení. Nevidím indikaci stavu zbytku kapacity baterií. Vozík s motorem 500W nebude mít možnost zvládnout větší převýšení. Nekrytá
kolena při jízdě v chladnějším počasí při rychlosti 15 km/h není to pravé ořechové. Já osobně raději volím čtyřkolky s motory mezi 900 - 1200 W.
Zatím jsem ale nenašel čtyřkolový vozík s dojezdem přez 60 km. Vyhrává to zatím tříkolka ElektroPower De Luxe II, model 2017. Nemám
k ní zatím žádné reference, mimo informací od prodejců. Ne vždy se tomu dá věřit.
Z vlastní zkušenosti, při jízdě v supermarketech mohu říci, že nejlépe se projede s vozíkem o šíři do 65 cm. Vozík široký 68 cm má už velmi stísněný prostor u pokladny. Někdy tomu brání i odložené košíky na vstupu k pokladně. Vozík 88 cm projede jen u pokladny pro rozměrné náklady. Ne všechny markety to mají.
Pro ty co nás nemají rádi na silnici mohu jen říci. Při jízdě na vozíku vážícím do 200Kg a při rychlosti 15km/h nenedělám prakticky žádnou škodu. Protože jedu téměř bezhlučně, vím co se na mne řítí a tak sjedu na krajnici a kamiony i spěchavce klidně necham předjet. Ty co na vozíku jezdí do hospody mohu ujistit, že pro ně platí to samé co pro cyklisty. Alkohol se trestá.
vrhaji se do silnicniho provozu bez sebemensiho pudu sebezachovy a znalosti dopravnich predpisu
Tak toto potvrzuji,jednomu takovému blbovi jsem se vyhnul jen zázrakem když mi najel přímo před auto z polní cesty.Kdyby něco jelo v protisměru tak jsem v něm.
Založen: May 06, 2006 Příspěvky: 469 Bydliště: Otovice u Karlových Varů
Zaslal: ne prosinec 02 2018, 15:41 Předmět:
Ahoj senioři.
Tak se mi zdá, že po ne příliš přívětivé reakci našich vodičů silnější kategorie dopravních prostředků jste nějak zamlkli. Po cca ročním brázděním přírodou a najetých 1000 km po krásách Karlovarska jsem velmi vděčen za budování cyklostezek a širší krajnice i u silnic 2 a 3 třídy. Tím velmi napomáhají k bezpečnosti těch méně mobilních. Jak jsem již dříve psal, vývoj elektromobilů se nezastaví. I u seniorských vozíků se vývoj nezastavil. Dojezdy 20 - 40 km na jedno nabití se zvýšily na 45 - 100 km. Zatím se li-On baterie do vozíků pro jejich velkou cenu málo používají. To by jejich dojezd a rychlost nabíjení opět zvýšilo. Jsem potěšen, že i některé čerpací stanice se vozíčkáři začaly vážně zabývat a zřizují nabíjecí stanice i pro ně. V závěru přiložím důkaz, že to i pro nás nechodící neznamená sedět doma.
Se divis zes moc privetivych reakci neziskal? Silnice se zuzuji aby jste zvladli prebelhat pres prechody, doprava je cim dal hustsi a do toho tyhle silenosti s pomalu nesvepravnymi ridici. Bez ridicaku a zdravotni prohlidky to nema na silnici co delat!
Je to tak mesic co se blb v arealu firmy s takovym kapotovanym miniautem prevratil. Najel do diry, mozna foukl i vitr a byl na zemi. Nikdo si ho nevsiml, pul hodiny mu trvalo nez si zavolal policajty. Nakonec byl hnup dost agresivni, jako ze nemame v poradku cesty apod. Jeste ze mam na brane na radu bezpecaka kouzelnou tabulku nepovolanym vstup zakazan.
Založen: May 06, 2006 Příspěvky: 469 Bydliště: Otovice u Karlových Varů
Zaslal: ne prosinec 02 2018, 17:17 Předmět:
Nebyl ten blb jak píšete náhodou s řidičákem ? Nemám nic proti tomu, aby se musel vozíčkář podrobit testu způsobilosti řízení vozíku v provozu na komunikacích. Vím, že mnozí vozíčkáři řidičák mají nebo řidiči dříve byly.
Při kritice ostatních je potřeba se podívat i na sebe. Jste si tak jist, že jednou tím blbem nebudete označen sám?
Pokud na to nemam, tak to nedelam. U cyklistu se o to postara s vekem priroda prirozene. Bohuzel tyto vozitka je schopen rozjet clovek v jakemkoliv mentalnim stavu a to je obrovsky problem. Zvlast vozickar by si mel 2x rozmyslet jestli se pusti do dnesniho provozu na takovem sebevrazednem stroji. U nas na tom jezdi predevsim duchodci, a to je problem jeste vetsi.
A sorry pokud se te to dotklo, ale kdyz nekdo vjede na tichem vehiklu s 30cm koleckama do arealu kde se pohybuje tezka technika, je to blb! Vozickar nevozickar. Nechci ani pomyslet co by se stalo pokud by se priplantal nekam za nakladac ze ktereho tohle pidiauto vubec nemusi byt videt...
Víte někdo jak je to u těchto skůtrů pro seniory s legislativou provozu? Názory se totiž různí. Může se s tím legálně na silnici, co řidičák a pojištění?
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po únor 18 2019, 11:34 Předmět:
Osoba, která na veřejné komunikaci používá elektrický invalidní skůtr je považována za chodce. Nicméně, myslím že je tam několik ALE a některými parametry se tyhle skůtry poněkud vymykají znění zákona.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32363 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po únor 18 2019, 12:28 Předmět:
Myslím že tam je omezení v maximální konstrukční rychlosti a v tom, že vozítko jako takový musí mít předepsaný osvětlení - jinak na cesty se na něm může bez ŘP akorát s tím, že když na tom načapou jezdce pod vlivem, tak platí pokutu jako například cyklista. Jezdec na rozdíl od řidiče motorky nebo mopedu není povinnej mít blembák, i když ho všichni co o tom něco vědí, vřele doporučujou - aspoň cyklistickej. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.