přikládám štítek z tohoto radia - není mě moc jasné co znamená označení vývodů "S, K a Gala"? (předpokládám, že jedno z toho bude ovládání antény), v mém případě, pokud není na obou "plusech" trvalé +12V, dojde po každém "vytáhnutí klíčku" k zakódování radia, je to v pořádku?? (podle mě by jeden z plusů měl být připojen trvale a druhý může být vypínán)
zkoušel jsem obě varianty zapojení +12V, tedy nejdřív +12-1 trvale připojený a +12V-2 vypínaný i naopak, takže tím to nebude, zkrátka pokud není na obou "plusech" trvalé napětí radio se zakoduje (po vypnutí klíčku), vypadá to, že to způsobuje nějaká závada v radiu i když podle mě dost neobvyklá ,
zapojil jsem tedy oba plusy na stálé napětí, takže to nějak funguje (pokaždé se musí radio manualně zapnout a vypnout), ale stejně mi to vrtá hlavou
Založen: May 11, 2004 Příspěvky: 572 Bydliště: Domažlice
Zaslal: pá červen 15 2007, 6:12 Předmět:
Tak já nevím ale standartní zapojení tohohle konektoru je toto:
horní řada zleva: Zem, Osvětlení tlačítek při rozsvícení světel, Stálý proud +12V pro udržení pamětí rádia, Ztlumení zvuku např při handsfree.
dolní řada zleva: + (vstup)po zapnutí klíčku, + (výstup) po zapnutí rádia pro el. anténu, + (výstup) po zapnutí rádia pro vnější zesilovač (subwoofer a pod.) , Regulace hlasitosti v závislosti na rychlosti vozidla.
U některých rádií bývá přehozené +12 pamětí a +po zapnutí klíčku. Třeba Opel to má právě přehozené.
Dobrý den. Chtěl bych poprosit o radu. Mám ten samý problém. Rádio nejde zapojit až po zapnutí klíčku. Pokud nezapojím trvalé +12V na spodní dva piny zleva, tak mi rádio nejde zapnout. Musí být prostě zapojené na trvalý proud. Přečetl jsem rady, ale nefunguje to. Nevíte prosím, kde je chyba?
Pokud chcete aby radio hrálo i bez kličku tak záleží v jakém voze to radio máte...třeba passat originál radio beta to podporuje...stačí radio znova zapnout knoflíkem,ale je to dělané tak ze po hodine se samo vypne-at se nevybíje baterie...jinak pro stále napájení rádia bez kličku je potřeba mít stále napájení na všech 3 pinech tzn ++S a konektor K je pro komunikaci s ŘJ-passat si kod rádia načte z ŘJ i po odpojení baterie...takze chce kod pouze v případě prehozeni rádia do jiného vozu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.