Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18260 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt listopad 02 2023, 18:27 Předmět:
Jo tak v knížce to je. To je tak, když jsem si to přečetl před 10 lety naposled.
Moje C4 nemá češtinu a v anglině to je pod volbou "Driver select". Google to překládá jako "Výběr ovladače". No souvislost se zámkama v tom moc nevidím. Původně jsem si myslel, že to je nastavení preferencí pro různý řidiče a tak jsem tomu nevěnoval pozornost.
Chodí to na jedno stisknutí ale stále mě není jasný jak se to mohlo přepnout, když se v tý sekci nastavení nikdo nehrabal. _________________ Jirka
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32390 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 02 2023, 21:09 Předmět:
Cesty bludnejch impulsů jsou nevyzpytatelný. Mně se u Drobka taky zničeho nic aktivovala funkce, že po zastavení auta s motorem v chodu nejde zvenčí otevřít kufr, dokud se před tím neotevřou řidičovy nebo spolujezdcovy dveře - na zadní to nereaguje, jen na přední. Dřív stačilo zastavit na zahradě a děcka si mohly z kufru vytahat nákup a já bez vylejzání zajet za roh zaparkovat - teď musím buď na klíči zmáčknout odskok 5. dveří, nebo otevřít některý přední dveře, aby šel otevřít i kufr. Ano, je to zabezpečení proti vykradení třeba někde na křižovatce nebo na parkingu super-hyper, ale já ho předtím aktivní neměl ani jsem ho vědomě neaktivoval. A na přehrátí firmwaru jsem byl naposledy někdy v roce 2012 kvůli chcípání motoru po prudkým ubrání plynu při řazení a při zapnutý klimě - kompresor odebíral tolik výkonu, že motor při prudkým ubrání chcípnul, to byla jediná aktualizace SW, na kterou fabrika u tohohle typu zvala. Navíc jen SW motoru. Na komfortce nikdo nic nenastavoval - a to blokování kufru se mi najednou začalo projevovat někdy těsně před covidsráčem - 2019 nebo 2020. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18260 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá listopad 03 2023, 9:31 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Cesty bludnejch impulsů jsou nevyzpytatelný.
No to mi povídej. 2008, když jsem měl novou Xsaru, tak jsem jednou zastavil v Koněpůlkách u zimáku pod tou Telekom věží.
Po příchodu auto odemčený, rádio hrálo na plný pecky, svítila půlka palubovky, všecbny možný chyby, druhá půlka tma. Nastartovat to nešlo, tak jsem zkusil odpojovač batarky. Pak už to blaflo a napsalo "motor pracuje v nouzovém režimu. Tak jsem zavolal do Citróna, co sídlí asi kilák od věže. Odvezli si to a že vyčtou problém a pak se uvidí. Čekal jsem dvě hodiny a pak z nich vylezlo, že to nedaj dohromady a že mi půjčej Saxofóna do, kterýho jsem se skoro nevešel. Bylo to tam 14 dní a vyměnili snad vše kromě kabelovýho svazku. _________________ Jirka
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32390 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 03 2023, 10:44 Předmět:
Celeron napsal(a):
EKKAR napsal(a):
Cesty bludnejch impulsů jsou nevyzpytatelný.
No to mi povídej. 2008, když jsem měl novou Xsaru, tak jsem jednou zastavil v Koněpůlkách u zimáku pod tou Telekom věží.
Po příchodu auto odemčený, rádio hrálo na plný pecky, svítila půlka palubovky, všecbny možný chyby, druhá půlka tma. Nastartovat to nešlo...
A čo vám hovorí pojem "blízke pole vysielača", Kefalín? Na tý telekomunikační věži je tolik nejrůznějších emitorů, že tam snad lidem v okolí hrajou i plomby v hubách ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.