Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32299 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út červen 25 2024, 16:16 Předmět:
Byla to první snaha o co nejpřesnější vstřikování nafty s opravdu stálým vysokým vstřikovacím tlakem. Na rozdíl od rotačního i lineárního pístkovýho vstřikovacího čerpadla to mělo za úkol umožnit individualizaci vstřiků podle snímačů pro každej válec extra. Nikoho z tvůrců nenapadlo, že tvrdě a strmě pracující vstřiky budou mít za následek taky jeden z nejhůř mlátících způsobů chodu dehťáku ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
EKKAR: jenže v době kdy už po světě lítaly Alfy JTD s CR a mnohem uživatelsky příjemnější projevem, i když bez WOW efektu.
Sandal: Neříkám, že to nejezdí, jen prostě za mě v té době snaha jít za každou cenu svou cestou o které museli vědět, že je slepá _________________ Internet - metla lidstva
Tak olej vyměněn. Musím říct, že místo kde je olejový filtr a jak se z něj dostává zbytkový olej by jeden nevymyslel. To opravdu musí být celý tým velmi vzdělaných lidí kteří nikdy nebyli v dílně.
Filtr je ve přední části směrem dolů. Až sem v pořádku. Jenže pod ním jde hadice k chladiči. Ta se dá uhnout a další kabelový svazek, ten je třeba vycvakat z držáčků. Pak je tam vypouštěcí šroub oleje z filtru. Tedy vkroutím ho jenže mi tam skočil zpátky na původní pozici ten kabel... no dílo. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32299 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červenec 01 2024, 19:11 Předmět:
rezis napsal(a):
EKKAR: jenže v době kdy už po světě lítaly Alfy JTD s CR a mnohem uživatelsky příjemnější projevem, i když bez WOW efektu.
Sandal: Neříkám, že to nejezdí, jen prostě za mě v té době snaha jít za každou cenu svou cestou o které museli vědět, že je slepá
Jenomže ten "rail" není taky moc samospasitelnej - rozhodně nesblafne jen tak nějakou naftu, ale chce ji mít opravdu kvalitní a rozhodně se do něj nedá nalejt "řepkáč" jako do starý bóšiho rotačky. A co hůř, jak vznětovej, tak zážehovej rail produkujou vysokej podíl mikrosazovejch částic, mnohem vyšší, než systémy pracující s řádově i dvouřádově nižšíma tlakama, protože odpar a hoření tak malejch kapiček obzvlášť v případě nafty už neprobíhají podle dosavad běžnejch charakteristik a zůstává velkej podíl nespálenýho uhlíku v doslova molekulárních měřítkách. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.