Založen: May 10, 2004 Příspěvky: 4513 Bydliště: Košice
Zaslal: ne září 30 2012, 12:07 Předmět:
To bude ten lepsi pripad, ono pri -15 sa to bude ocakavať, ale ked mu to klakne zo dna na den.... pri 20st.
Inak použivam baterie vyradene z naftakou ono sa vzdy nejaka bateria vyradi v servise kedze naftak ak nema otacky tak nechyti a v benzinaku este 2-3 roky pobezi. (a navyse je tam len elektronicke zapalovanie, ziadna HItech)
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 6029 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: pá leden 11 2013, 12:33 Předmět:
Tak zrejme sa blíži kúpa nového aku. Stávajúci bude do rezervy a skúsim ho desulfátovať vonku z auta. Ale s tým auťákom sú stále problémy. Raz nesvietia predné svetlá a je nutné vymeniť konektor na žiarovku. Potom vzadu svietili dve žiarovky miesto jednej, chyba bola prechoďák ku kostre. Teraz kedy svieti kedy nie airbag na palubovle. Stačí budchúť dvermi... Neviete niekto, mám hľadať studin v konektori na kabeláži pod prístrojovkou, alebo kde? Dík
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7116 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: pá leden 11 2013, 14:05 Předmět:
Bacha, ti kokoti dávají airbag do opěradla sedadla. Pozná se to podle toho, že z podlahy do sedadla vedou dráty a taky je to na tom opěradle napsáno.
Nejradši bych ho někam vyhodil, jenom nevim, co na to předpisy (Technická a spol.). _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: pá leden 11 2013, 14:06 Předmět:
Auta s rytmem života, co čekáš? V létě si dej práci-povytahuj konektory, vyčisti, nakonzervuj a narvi zpět. Tím omezíš tyto neduhy a zůstanou už jen ty motorové a mechanické.
Pod budíkama jsou některé svazky taky ukostřené pod matkama, tak koukni na ně-jinak platí co jsem psal. Ital a frantík je tímto celkem známý-dětské nemoci. Megan Scenic má dokonce na zadních lampách 2 konektory pro přívodní kabel, aby po vyhřátí jednoho bylo kam píchnout a zprovoznit .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32343 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so leden 12 2013, 11:31 Předmět:
Už dávno neplatí "Japonec a Korejec - až někam na konec" - dneska jsou na naprostým chvostě se spolehlivostí při právě takových maličkostech, co sice neškodí, ale naserou k pláči právě frantové a v druhý řadě taloši. Kolega z práce nenechá na fifáky dopustit, svoje punto s motorem Fire 1,1 opěvuje jako modlu spolehlivosti - ale po Novým roce vezl děcka z bruslení, chtěl si rozmrazit zadní okno, tak zapnul vyhřívání - a BUM, měl okno v kufru v "instantní" podobě... Jak jsme startovali makrelu 1,9JTDi dalšímu kolegovi vloni v únoru při -25°C už jsem tady psal - 3 další auta a kabelů jak na pirátským škuneru lan - a stejně musela dostat "přečíst noviny", než si dala říct... Další známej skončil na výměně okna u řidiče na svým Scéniku 1,9, když si ho natočil a šel škrabat led ze skla - milej rencek se mu zamknul sám centrálem s klíčem v zapalování - a druhej klíček neměli, tak holt muselo přijít ke slovu kladivo. Citroena BX v naftě jsem taky před barákem roztahoval - dokonce ještě starou šádynkou... Nevím, jestli je lepší auto co vypadá stroze a málo luxusně, ale funguje a nesere se, anebo auto podobný francouzský pouliční štětce - namalovaný a navoněný Diorem, ale s posranýma spoďárama nebo úplně bez nich... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Sep 21, 2008 Příspěvky: 466 Bydliště: Jižní Morava....
Zaslal: so únor 09 2013, 17:10 Předmět:
take mam ve svým fanouši 3 rokem bannerku a naprostá spokojenost jo frantici a italove to je kapitola a to mně furt řika že favo v dnešni době je vrak zajimavy ja ze zimnima startama nemam problem a nikdy nezradil za to sem spoustu frantiku startoval z myho fanouše
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32343 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so únor 09 2013, 17:22 Předmět:
Ferdu jsem musel kabelama startovat jen JEDENKRÁT za celou dobu co jsem ho měl - a to ještě kvůli vlastní zapomnětlivosti, protože jsem si zapomněl rozsvícený světla a baterku jsem si vybil, načež jsem jel do práce - auto mi z kopečka ze sídliště chytlo, takže jsem dojel OK, ale 4km jízdy nestačily dobít baterku natolik, aby po směně stačila pro startér. Jezdil jsem s ním od léta 2004 až do prosince 2009, kdy jsem ho nechal na pocukávání rodičům - a ti s ním popojížděli až do března loňskýho roku. Celou tu dobu v něm byla jedna jediná baterka - Banner Bull 44Ah, klasika se špuntama, žádná "bezúdržbovka". Dokud se s ním jezdilo aspoň jednou za týden na chalupu a zpátky (cca 6-7km jedna cesta), nebylo potřeba používat nabíječku nebo další opatření k zajištění startovatelnosti - a to i při dvacetistupňových mrazech. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 21, 2009 Příspěvky: 6029 Bydliště: Okres Nitra
Zaslal: so listopad 01 2014, 14:52 Předmět:
Otec zase začal s aku, vraj už sa bojí, už musí kúpiť. Sú nejaké zmeny, čo brať a čomu sa vyhnúť? Pred Vartou som ho varoval, ale ... Akuma vraj tiež nič moc, tak zostáva tuším len Banner, Energizer a možno Exide a Alpina. Sú i iné značky, ale nejaké neznáme exoty radšej nie. Navyše batéria bude pod sedadlom spolujazdca (, kto to vymyslel). Nechce do toho dať viac ako 70€. Bojím sa, že kúpi tú Vartu. Ale jeho vec. Ale s tou kúpou ho môžem predbehnúť. Len nech to nie je zgerba. Tak ak by niekto vedel poradiť. Ď
Založen: Jun 21, 2005 Příspěvky: 641 Bydliště: Opava
Zaslal: po listopad 03 2014, 13:21 Předmět:
Dobrou zkušenost jsem měl s Bosch, stará garda, umřela po 10letech služby. Pak z levnějších se osvědčila Perion-nechala si líbit i provoz v japoncovi, co tlačil skoro 14,5furt. Za mě tedy Bosch, perion. Testy vyhrála Banner-já měl 3 a všechny naprd, ale je fakt, že to bylo 12let nazpět a vývoj jde dopředu.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.