Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt duben 23 2015, 17:25 Předmět:
Kapacita je jedna věc, vnitřní odpor aku druhá věc.
Diesel je žrout. Potřebuje pořádnej akec, co dá velký proudy při startu za studena.
Podle mě dnešní "trakční AGM" jsou pro diesel nesmysl, proto taky nikde není katalogovej list. Navíc AGM nesnáší změny teplot, "gel" zase nedá patřičný proudy.
Zbývá klasickej akec. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 06, 2007 Příspěvky: 4509 Bydliště: vých.slovensko
Zaslal: čt duben 23 2015, 17:32 Předmět:
Kvázimerač kapacity je vlastne zaťažovanie malým odporom po nejakú dobu a zisťovanie krivky napätia. Čo znamená zisťovanie kapacity akumulátora cez jeho vnútorný odpor. _________________ Elektronické súčiastky fungujú za pomoci dymu. Ak dym unikne, prestanú fungovať.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt duben 23 2015, 17:48 Předmět:
Pokud vím, tak vnitřní odpor se měří superponovaným (sinusovým) AC při DC nabíjení přes definované odpory - čím nižší naměřená amplituda AC, tím menší vnitřní odpor aku. S kapacitou to nijak nesouvisí. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7884 Bydliště: Brno
Zaslal: čt duben 23 2015, 18:11 Předmět:
Hlavně při běžném zastartování se úbytek kapacity moc neprojeví, ale zvýšený vnitřní odpor se ozve hned... _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Dec 12, 2005 Příspěvky: 2259 Bydliště: SR, Poprad
Zaslal: čt duben 23 2015, 18:32 Předmět:
ZdenekHQ napsal(a):
Diesel je žrout. Potřebuje pořádnej akec, co dá velký proudy při startu za studena.
Ako ktory, ja som mal donedavna v mojej 2.2 klasicky 45Ah akumulator, pri -27 este startol na prvy krat (len som musel 2-3 krat nechat nazhavit), ale pri -30 uz mal problem. _________________ No vidis, a tak si sa bal
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3393 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: čt duben 23 2015, 18:36 Předmět:
Kdybyste viděli křivky udávané pro výrobu prvků do káry, tak vás to nepřekvapí... Takový průběh napětí v síti při startu popisuje celkem detailně třeba FORD v EMC specce na str 65. Otázkou je, čím to měříš - ale obecně taky už trošku začínám pošilhávat po AKU- nějak začíná nesnášet cold starty... Ale taky je v mé OC I AKU ještě z výroby a to už pár pátků je
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt duben 23 2015, 18:40 Předmět:
Tady je problém hlavně v použitém oleji - zbytek se jen přičítá. Málokdo lije do dieslu olej vhodný pro Sibiř, ale ten v létě u nás asi taky bude mít problémy... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 8006 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: čt duben 23 2015, 18:58 Předmět:
Někdo mi tady psal že při žhavení teče proud až 100A. To asi ne páč pojistku pro žhavení mám 50A a drží. Svíčky žhaví všechny taky už jsem asi 3x měnil. V teplém stavu berou kolem 8A. Za studena to vyletí výše ale 100A to určitě nebude. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Oct 03, 2005 Příspěvky: 1578 Bydliště: nedaleko Humpolce
Zaslal: čt duben 23 2015, 21:19 Předmět:
Při problémech se studenym startem je také často příčinou i vyběhanej starter. Vadnej starter pomaleji otáčí motorem a řj "dostává" málo pulzů ze snímače otáček a motor nenaskočí. Častá závada u WV 1,9 TDi.
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1381 Bydliště: na vejminku
Zaslal: čt duben 23 2015, 21:44 Předmět:
Dosažení určitého počtu otáček motoru při startu je kritériem pro start. Tudíž je rozhodující stav aku a starteru. Akumulátor se projeví zpravidla při prvním mrazíku, ale starter kdykoli.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.