Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Docela pr.. u supermotoru
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cechpk



Založen: Jul 13, 2014
Příspěvky: 364
Bydliště: Petřvald U NJ

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 0:16    Předmět: Citovat

No můj Citroen Xm 2.1 TD najeto 600 000 je nejspokojenější při 1900 až 2300 turbo si lehce pohvizduje a potřeba do 7l
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15594
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 7:53    Předmět: Citovat

Nikdy jsem nepotřeboval otáčkoměr. Podle mě je to zbytečná paráda, zabírající místo v prostoru, který má být přehledný a ne přeplácaný blbostma. Auto není letadlo.
Jsem toho názoru, ať si každý likviduje motor auta podle svého. Jsou to jeho peníze a někteří umělci se za ty peníze aspoň něco naučí. A druzí zase až od něho to auto odkoupí jako voňavku těsně před opravou všeho. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1966

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 17:18    Předmět: Citovat

To je fakt, otackomer se hodi na zacatek, nez si clovek na to konkterni auto zvykne, pak uz se na nej vubec nediva...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jimmi2



Založen: Jan 04, 2010
Příspěvky: 1180
Bydliště: Praha, Teplice

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 22:50    Předmět: Citovat

Taky si myslím, že řadit se má rozumně. Já mám třeba vrchol "krouťáku" až ve 4800 ot/min. a tak řadím až tam. A paradoxně čím výše řadím, tím je nižší spotřeba. Jo... takový motory už skoro nikdo nedělá Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 23:00    Předmět: Citovat

Tohle bývalo typický pro starý BMW. Jenže tam zas odcházely jiný věci...
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6618
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: čt listopad 12 2015, 23:35    Předmět: Citovat

Jaký? Mně mimo regulaci ohřevu sedačky řidiče funguje vše:-))
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 0:51    Předmět: Citovat

Asi používáš kvalitní olej. Ti, co šetří, končí brzy na vrakáči....
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6618
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 11:12    Předmět: Citovat

Nevím, s bawama jezdím asi 18 let. U žádného "normálního" řidiče problém s motory vlastně nebyl. Navíc-čím starší motor, tím líp. Dnešní sračky vydrží taky třeba jen 50-100kkm. Vidím to u kámoše, která má servis baw, nebo od kluka, co dělá v autorizovaném servisu. Vlastně už je na soukromo. Mimoto sračky jsou vždy chrochty.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1966

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 14:26    Předmět: Citovat

Jimmi2 napsal(a):
Taky si myslím, že řadit se má rozumně. Já mám třeba vrchol "krouťáku" až ve 4800 ot/min. a tak řadím až tam. A paradoxně čím výše řadím, tím je nižší spotřeba. Jo... takový motory už skoro nikdo nedělá Cool


jj, presne, stejne tak funguje i 4.2i v audi. automat sice radi dost nizko, klidne na 1500 nahoru (zalezi taky na "rychlosti" seslapnuti plynu), ale max kroutak je tusim kolem 4000. Vetsinou davam ve meste volic na 3, v hustym provozu i na 2, a spotreba je stejna, ne-li nizsi a odezva na plyn nekde uplne jinde. Tipuju, ze to ma co docineni s procentualnim zatizenim motoru - na nizky otazky ma mensi moment, tudiz mu da vetsi praci auto rozhybat... Jinak mimo mesto ho klidne necham na nizsich otackach, rychlost se tak casto nemeni.

Samozrejme nejzabavnejsi je prenuti na "sekvencni" razeni. Automat pak radi na vyssi stupen az je otackomer v cervenym, a rucne jen podrazuju Smile

TAKJAN: uz dlouho me laka nejaka pekna E39 M5, ale je dost problem najit nezhuntovanej kus, na kterym se nekdo nevyradil, nedej boze na kterym byla delana pravidelna udrzba...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6618
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 15:21    Předmět: Citovat

No, to v česku neseženeš. Auta určená k prohánění a vytáčení každý honil a vytáčel:-)) Navíc údržba. Tyhle motory nejsou nesmrtelný. Spíš tenhle motor: M62B46 468S1 4,619 cc (282 cu in) 255 kW (342 hp) @ 5700 480 N·m (354 lb·ft) @ 3700 6500 2001
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1966

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 16:48    Předmět: Citovat

Ja si prave myslim, ze kdyz to auto je delany na vytaceni (coz vetsine atmo benzinu fakt nevadi), problem to nebude. Problem spis vidim v udrzbe - tzn pokud ho prohanim po okruhu, tak menit olej ne po 10kkm, ale treba po 7-8kkm, klidne driv.
Ale bohuzel, jak jsi napsal, toto je v CR dost nepravdepodobny.

ale treba toto vypada velmi slibne. Co tak pozoruju, tady v CH se k autum vetsinou chovaji slusne. o stavu silnic nemluve

https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/limousine/bmw-m5/w/an501224663/

https://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/limousine/bmw-m5/w/an504534835/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6618
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 16:55    Předmět: Citovat

To to, ale ty motory jsou prostě vyhnaný. Určitě nevydrží 300kkm. Ani při normálním ježdění. Já bych šel do Alpiny, (pokud bych na to měl), ta je mně taková bližší. B10 http://www.alpina-archive.com/?page_id=186&nmt=Alpina-B10-V8S
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1966

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 17:00    Předmět: Citovat

hmmmm, to vypada velmi dobre Smile mrknu jestli tu neco takovyho je.

Tu 4.6 myslis proto, ze nema vanos? Nebo ze neni vykon tak vytahlej do limitu...
Ja mel prave za to, ze ta 5.0V8 je celkem odolna..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6618
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 17:10    Předmět: Citovat

V označení nemá TU, tak snad ne. Mně už stačí tohle https://www.youtube.com/watch?v=GQYEdKjYNYY
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1966

PříspěvekZaslal: pá listopad 13 2015, 17:25    Předmět: Citovat

no pekne to zni Smile

moje tak peknej zvuk nema (video moje neni, ale auto identicky)

https://www.youtube.com/watch?v=cn5e4b63OJU
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.18 sekund