Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Svíčka a membrány do motorové pily - opraveno.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 18096
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt září 20 2018, 20:39    Předmět: Citovat

Já jsem do modelářskejch benzíňáků koupil v zahrádkářovi univerzální sadu Walbro a poskládal membrány podle původních.
Ale bacha, ty sady jsou dvojí. Rozlišení je podle membrány s hliníkovým terčíkem a z něho koukajícím čepem. Je sada s hladkým čepem a sada se zápichem na čepu. O tu první je páka benzínovýho ventilu jen opřená a u toho druhýho je páka ventilu zasazená vidličkou do toho zápichu. Nejsou navzájem kompatibilní.

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brozicek



Založen: Nov 07, 2005
Příspěvky: 1531
Bydliště: Studénka

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 9:57    Předmět: Citovat

Koupil jsem membrány dle níže uvedeného odkazu. Po výměně membrán pila opět funguje a normálně startuje. Díky za diskuzi k problému a užitečné rady. Mezi starými a novými membránami je viditelný rozdíl v pružnosti gumy. Původní membrány jsou tuhé a málo pružné.
Kaburátor byl po 10 rocích naprosto čistý bez žádných usazenin z benzínu a oleje 2T v benzínu. Nikdy jsem na zimu benzín nevyléval, jak se radí k údržbě motorové zahradní techniky. Divím se, jak někdo tady psal, že měl karburátor po roce plný nějakých usazenin.
http://www.pily-krovinorezy.cz/sada-membran-walbro-wt/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9810
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: čt červen 10 2021, 19:16    Předmět: Citovat

Musí se po výměně čerpací membrány i akumulační hýbat s šroubama trysek? Dával jsem do kupy křoviňák, karbec na něm měl prasklý "primer", tak jsem si řekl, že už ho trochu zrepasuju. Dal jsem nový membrány i ty složitý těsnění ( sada wt-20) a vyměnil jsem i nějaký sítko co bylo v přechodu čerpací části do akumulační. Po složení křoviňák normálně funguje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6665
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt červen 10 2021, 22:46    Předmět: Citovat

Pokud je správně výška ovládací páky jehly v karburátoru, tak by nemělo být potřeba do jehel zasahovat. Při čištění karburátoru je ale vhodné jehly vyšroubovat a vyčistit i prostor sedel. Lze si samozřejmě polohu jehel označit a odpočítat otáčky do utažení, ale nemusí se podařit jehly pak zašroubovat úplně přesně a drobná korekce může být na místě. Pokud motor dobře startuje, dobře akceleruje, nechcípá na volnoběh a točí rozumné točky pod plným plynem, není třeba na níc sahat. Hlavně je potřeba být opatrný s jehlou plného plynu, chudá směs vede spolehlivě k zadření motoru. Ochuzováním totiž rostou otáčky, klesá množství oleje a tím je horší mazání a menší množství paliva motor hůře chladí. Tak pozor na to, dvoutakt musí běžet radši na mírně příliš bohatou, než na chudou směs. Pila by měla na plný plyn naprázdno mírně "čtyřtaktovat" a po zaříznutí do dřeva jakoby zabrat a běžet pravidelně.
_________________
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9810
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: pá červen 11 2021, 17:55    Předmět: Citovat

Křoviňák na volnoběh jede plynule - u něj bude stačit lehce povolit kuželový šroub dorazu, protože se pootáčí hlava. Na plný plyn sice nečtyřtaktuje, ale jede plynule. Za plynem jde celkem svižně, ale uchometricky nejde do extrémních otáček. Jinak mě překvapilo, že pobryndaná hadra od benzínu se zapekla do plastovýho šuflátka na regálování.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund