Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32922 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 31 2022, 10:37 Předmět:
Fotošop, ale hodně povedeně udělanej.
Kdyby byla fotka udělaná na reálným autě resp z větší vzdálenosti, aby bylo vidět větší část auta, muselo by bejt vidět, že nesedí umístění horních konců McPhersonovejch vzpěr přední nápravy vůči podběhům a určo i další detaily.
Kromě toho, samonosná kastle šádyny využívala podlahu kufru a jeho zadní stěnu = mezistěnu mezi ním a kabinou jako výztužný prvky, kdyby ty plechy někdo podobným způsobem odstranil, bez instalace novýho nosnýho rámu by se s takhle scrappnutým autem nerozjel, protože by se celá kastle zkroutila jak paragraf. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32922 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne červenec 31 2022, 12:47 Předmět:
citace:
... this particular version was completely transformed by the owner Steven Gibson. Instead of trying to replace the Škoda’s powertrain one piece at a time, he decided to install the Škoda body over a stripped 2001 Audi TT Quattro chassis. Now the Škoda sports a front engine layout with a turbocharged 1.8 L 20v inline-four, Haldex 4WD drivetrain, and modern suspension ...
neboli je to pouhopouhá skořápka původní šáde posazená na původním spodku kur.volapu audi TT. Jo, v Británii pustí do provozu ledacos, ono je to vidět i na tý přestřižený a neukončený výztuze pod čelním sklem. To pak jo, to je stejnej systém, kterej provozoval pan architekt Richard Vyškovský u autodráhovejch autíček z ABC mladých techniků a přírodovědců v 80. letech - na původní "rám" autíčka z ITES Trhové Sviny se nasadila "vyškovská" přestavba = karosérie poslepovaná z papíru a hnedle byl z autodráhovýho Fordu GT monopost F1 ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Držák na satelit/anténu. Hned vedle zábradlí u schodů.
Tohle je realizace od stavební firmy. Trvalo tři hodiny, než jsem je donutil dát to nad okno.
Já to 40 cm od zábradlí nechtěl, ale pro ně to nebyl problém. 😡
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32922 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út srpen 02 2022, 2:46 Předmět:
Pětilitrovej V8 chevy se v Anglii vestavoval do kastlí "Š110R" už v 70. letech. Jezdil se s tím šampionát okruhovejch "stock cars". Jenomže to se škodofkou mělo společnou tak akorát siluetu a možná část skeletu, motorová skupina byla umístěná jako v monopostu F1 = motor před zadní nápravou, převodovka za ní, podvozek komplet překopanej, nádrž vyplněná pěnou vpředu před řidičem, náporový chladiče v bočních "kapsách" zas jako u F1 ... Škodovky se svojí šlupičkovitou samonosnou kastlí pro podobný přestavby nikdy vhodný nebyly - vždycky to znamenalo doslova přivaření pouhýho vršku kastle na nějakej pevnější spodek, protože prostě samotná původní kastle měla strukturální pevnost taktak na ten s bídou 50koňovej motůrek, kterej do ní komančové dovolili vyvinout. Už garde/rapid musely mít v podlaze, prazích a sloupcích ve srovnání s "klasickým sedanem 105/120" extra výztuhy proti kroucení a když se AZNP v podobným duchu pokusily udělat kastli na favorita, Bertone se z toho jejich návrhu vopupínkovával až na zádeli. Po jeho zásahu původní kastle navržená v Bolce "ztloustla" o skoro půl metráku nejrůznějších zvenku neviditelnejch vevařenejch výztuh, kterejch u následující feliny muselo bejt ještě víc kvůli tomu, že se do ní měly nasadit výkonnější resp. těžší koncernový motory 1,6 a 1,9D. A to nemluvím o tom, jaký konstrukční problémy měli i v samotný Bolce, když zkoušeli nejrůznější prototypy "předfavořití éry" = prototyp "Obrtlík" nebo pokusný vestavby předohrabu ze Zastavy 1100 do kastle šáde = jak museli hejbat s rozvorem, zavěšením motoru a náprav i vyztužením, aby auto bylo jakž-takž stabilní a nekroutilo se jak žížala. Prostě cokoliv, co bude v kastli vzhledem odpovídající šáde mít výkonnej agregát vepředu, bude "franknštajn" pod vnějším plechem posvařovanej div ne z kolejnic, aby se při pokusu o rozjezd nerozškubnul jak herynek sám od sebe. Neboli už to nebude "šáde" ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 95, 96, 97Další
Strana 1 z 97
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.