Zaslal: út září 06 2022, 4:07 Předmět: Auto po technické v "perfektním" stavu..
Včera při obchůzce jsem objevil takovou zajímavost. Auto letos prošlo technickou. Známku má na dva roky.
A já měl jako lehkou závadu orezlé kotouče protože málo brzdím. Příště by to jako nemělo být.
1 F.jpg
Komentář:
Velikost:
265.03 kB
Zobrazeno:
504 krát
_________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Demolice běží naplno.
Naposledy upravil MiraSt dne út září 06 2022, 14:16, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 9115 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: út září 06 2022, 8:20 Předmět:
Samozřejmě, jestli si jako někdo myslel, že vším tím zpřísněním zmizí ze silnic vraky, tak to byl hodně naivní. Kamarád, co se mi stará o auto mi to vysvětloval, když chce projde i stará filcka do šrotu. Servisáci si to holt umí zařídit. Když přijedeš na technickou sám za sebe, tak se na tobě povozí za každou blbost, podle nálady příslušnýho technika.
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7896 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út září 06 2022, 9:02 Předmět:
Asi tak. Když přijede "hejl" sám, tak si na něm technici smlsnou; ovšem se servisy a místními garážníky mívají na STK dobré vztahy a velmi často se znají. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32922 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út září 06 2022, 11:18 Předmět:
forbidden napsal(a):
Samozřejmě, jestli si jako někdo myslel, že vším tím zpřísněním zmizí ze silnic vraky, tak to byl hodně naivní. Kamarád, co se mi stará o auto mi to vysvětloval, když chce projde i stará filcka do šrotu. Servisáci si to holt umí zařídit. Když přijedeš na technickou sám za sebe, tak se na tobě povozí za každou blbost, podle nálady příslušnýho technika.
Podepisuju, obzvlášť pro auta starší 10let. To vám jsou schopní nafabulovat závady, že by němej neřek, ani kdyby mu hubu rozbil. Světla s kapkama vody, protože prší, jsou nevyhovující pro skvrnitost a zmatnělý povrch, homogovaný žàrovky H7 Osram Night Breaker Plus dávají nevyhovující barvu světla (ale nikdo neřekne, jaká je ta vyhovující!!!), kolový šrouby, se kterýma auto absolvovalo 5x STK bez výhrady jsou najednou taky nevyhovující - a vrchol všeho, vážná závada bránící provozu, "šrouby a spojovací prvky na nosném rámu vozidla jsou uvolněné". Hádejte o jaký auto se jedná? Samozřejmě Hubertusův oblíbenej terč pro jeho blbý hemzy, Škoda Roomster v plný kráse, hned v prvním odstavci návodu k použití specifikovanej jako "vozidlo bezrámové konstrukce se samonosnou celosvařovanou plechovou karosérií a 5 dveřmi..."
KDE TAM KURVA TEN DEBIL ZMRDOVSKEJ VIDĚL NĚJAKEJ NOSNEJ RÁM ???????? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Co je na té fotce špatně? To zadní kolo?
Já už dlouho dávám auto do servisu, aby mi ho protáhli skrz STK. Ono to snad u těch moderních aut ani jinak nejde. _________________ Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6302 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: út září 06 2022, 11:51 Předmět:
Za těch cca 40 let, co jsou STK, jsem nechal protáhnout soukromé auto skrz STK servisem celkem 3x, jednalo se o manželčinu Felicii. Jinak vždycky osobně, a se žádným fabulováním závad jsem se nesetkal, absolutně korektní přístup.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19923 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: út září 06 2022, 12:25 Předmět:
Taky si na přístup STK nestěžuju, ale to může být i tím, že co náš garážmistr před třemi lety umřel, byl jsem na jedné jedenáctkrát a na druhé sedmkrát, jestli dobře počítám, s různými služebáky. Občas jsem prostě musel jinam, manažeři nemají čas nechat tam auto, kdy je volno na STK, natož aby si tam s ním zajeli sami, nebo, nedej kalendáři, si na den dva vzali místo toho fleeťáka, tak se někdy musí hledat, kam se s tím vejít.
A nevymýšleli si závady, i když věděli, že bych to prostě dal do servisu, a přijel znovu.
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15747 Bydliště: Olomouc
Zaslal: út září 06 2022, 12:53 Předmět:
Dávám auta na STK přímo a vždycky prošla. Když by tam měli najít nějakou závadu, tak by se to spravilo v tom termínu 30 dnů na opakovanou STK, ale stále by to bylo levnější než to strčit do servisu, kde by si zbytečně vymysleli fůru oprav a a přes STK by to potom taky sice prošlo, ale ze zkušenosti od známých by to přišlo nakonec dráž a byly by opravené i naprosto funkční věci.
Prasklý rám do kterého je ukotvené rameno zadní levé části nápravy. Nikoliv kolo. Rám je prorezivělý a prasklý. Na druhé straně auta to je jedna velká rez, ale nebylo vidět prasklinu.
To auto pokud by šlo na válce, tak by se muselo roztrhnout. _________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Demolice běží naplno.
Naposledy upravil MiraSt dne út září 06 2022, 14:21, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18924 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: út září 06 2022, 13:38 Předmět:
Výstřel vedle . Zde nikdo nedoporučuje dávat auto auto na STK přes servis . Stejnětak , Jardo , asi nikdy nebudu mít tak mladé auto , s jakými služebáky jsi jezdil na STK . Kdyby to byla zásobovací šajska , tak by si tam zásobovač zajel sám a rád v pracovní době .
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19923 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: út září 06 2022, 13:47 Předmět:
To je otázka: jestli někdo dojíždí do Hořic z Kladna jen tři dny v týdnu, a ještě se stavuje pro někoho dalšího v Libni, máš to 900 km za týden. S nějakým tím Frankfurtem, Milánem, Paříží nebo Hannoverem to dělá běžně 55 tisíc km za rok. Na první technickou jede takové auto běžně s nalítanými 200 a více tisíci km.
Že by někdo mimo oleje, filtry a přehazování letních a zimních kol věnoval mezitím péči nějakým vůlím, tlumičům atd? To bys po nich chtěl moc.
A nikdo ze zásobovačů s fleeťákem na STK nepojede, a to jsme měli i šestnácti- či dvacetileté dodávky... a ještě o ně byla tlačenice, když se prodávaly.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4Další
Strana 1 z 4
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.