Zdravím. Rád bych poprosil o typ, kde sehnat (popř. pokud by měl někdo doma) servomotor k centrálnímu zamykání? Ale pouze čtyřvodičový. Mám Š. Fabia, r.v. 2002. Z fabriky tam centrální zamykání nebylo (zjištěno dle VIN). Původní majitel si ho tam nechával doosadit dodatečně zřejmě někde v servisu. Jeden ze servomotorů začal zlobit, tak sháním náhradu. Všude na internetu jsou nabízeny servomotory pětivodičové. Nevěděl by někdo, kde sehnat čtyřvodičové provedení? Předem děkuji za odpovědi.
A že bys dal fotky včetně detailních? Tím spíš, když jde o "něco" a ne originál?
Jinak spoustu věcí lze opravit, ohledně zámků viz třeba i příspěvky uživatele luboshajek. Pokud se jedná o motor s žádnou, nebo jen jednoduchou elektronikou, tak bych jednoznačně zkusil tuto cestu. _________________ Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.
Fotky bych dal moc rád, ale bohužel žádnou nemám. Když jsem měl auto v servisu, tak než jsem tam dojel, dveře u byly složené. A tohle se mi rozebírat moc nechce jelikož nevím, kudy do toho. Zkoušel jsem vyhledat příspěvky zmíněného autora, ale nedaří se. Někde dělám chybu, ale nemohu přijít na to kde
A pokud přední, šlo ovládat dveře také klíčem a ostatní motory se pak přidaly?
A ovládal motory také alarm?
Jedná se o přední dveře. Oboje měly shodné servo. Technik v servisu po několika pokusech prohodil serva mezi sebou a vypadá to dobře. Ale při představě, že jedno z nich odejde chci mít náhradu.
Založen: May 01, 2008 Příspěvky: 717 Bydliště: Praha 5
Zaslal: pá červen 07 2024, 7:18 Předmět:
Zdravím EB.
Dodělávaný centrál na Fábii jsem bohužel nikdy neopravoval. Pouze z principu 20let oprav autozámků bych se mohl vyjádřit jak bych na to šel. Protože patřím patrně mezi několik posledních žijících bastlířů v této republice bude můj pohled trochu zkreslený principem rozebrat na prvočinitele a pokud to jde tak oprava. Výměna za nové v nejhorším případě. Také v tomto případě nevím jak dalece jsi ochoten nebo schopen do toho vletět. Základem jak se k pohonu dostat bude třeba můj článek o stahovačce okna Fábia. Je tam popsáno dost podrobně jak se do dveří dostat a různá úskalí. Potřebuješ se prostě dostat k pohonu, rozebrat motorek, dostat se na uhlíky a vyčistit komutátor. Nic jiného tomu nebude. V každém případě bych sundal tapec dveří, to je pár cvaků a šroubů. Pohon by mohl být už tam. Budeš to držet v ruce a vědět co v nejhorším případě sehnat.
Tak ti přeji hodně úspěchu a neboj se do toho vletět, je to jenom Fábie. Mam ji taky, 16V.
Dej vědět jak to dopadlo. Je to info pro ostatní stejně postižené.
Luboš
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.