Zdravím všechny odborníky, bohužel mi odešel nějaký člen ( tranzistor, mosfet, nebo co to je ?? ) na řídící jednotce motoru, ale nikde se mi nepovedlo najít o jakou součástku se má jednat. Ani v prodejně elektrosoučástek neporadili. Nemá na sobě žádný nápis, ale je vystřelená. Prosím je tu někdo kdo umí poradit ? Na fotce jsou 3 šipky, u kterých si nejsem jistý, zda jsou v pořádku. Ta nalevo je vystřelená a u těch dalších nevím. Prosím jsem laik, tak mne nekamenujte.... Jen to zkouším u odborníků.
Zaslal: út březen 25 2025, 15:04 Předmět:
První a třetí bude nejspíš Mosfet (G je na jedničce, S na trojce).
Přesný typ se bez označení nebo bez schematu jednotky nedá zjistit.
To uprostřed bude nejspíš měřící shunt, případně by to mohl být i nějaký feritový odrušovací prvek?
Zase, bez označení a dokumentace se nedá zjistit moc víc. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Díky moc za odpověď, snažil jsem se hledat, ale nikde na netu nic k té jednotce není, takže jsem v čoudu... Jako laik předpokládám, že mosfety se vyrábějí v různých provedeních ???, takže nejsem schopen zjistit jaký tam má být ????? ( ten je totiž určitě prostřelený ) u těch dvou součástek napravo si nejsem jist. ( ta prostřední má jen trochu jinou barvu, než ostatní na desce) Myslel jsem, jestli někdo podobnou jednotku neopravoval a nemá s tím zkušenosti?
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33526 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út březen 25 2025, 16:40 Předmět:
brabcak77 napsal(a):
Díky moc za odpověď, snažil jsem se hledat, ale nikde na netu nic k té jednotce není, takže jsem v čoudu...
...
Myslel jsem, jestli někdo podobnou jednotku neopravoval a nemá s tím zkušenosti?