je to normální (přesně jak říkáš je to z odvětrání klikovky), slyšel jsem i o tom, že pokud to někomu vadí řeší to vyvedením toho odvětrání hadičkou pod auto (a ten vzniklý otvor sání samozřejmě zaslepit)
Založen: Nov 28, 2006 Příspěvky: 12145 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: út říjen 15 2013, 15:35 Předmět:
podívej se do klikovky na hladinu oleje,
nemáš ho tam víc než by mělo být ?
. . . a pokud máš pocit, že ti ta hladina oleje sama stoupá, neubývá ti voda v chladícím okruhu ?
Obyčejně to bývá vadné těsnění pod hlavou . . .
o jaké auto se jedná ?
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út říjen 15 2013, 15:35 Předmět:
Dá se to tost zmírnit tím, že do tý hadice nacpeš drátěnku. Takhle upravená hadice se jednou za čas akorát propláchne v benzínu.
ok1hga napsal(a):
Obyčejně to bývá vadné těsnění pod hlavou...
To by měl víčko dolejvání oleje (a víko hlavy) od másla. Jestli tam není, tak tam není ani ta voda.
Jinak- když už v oleji voda je, tedy se tvoří máslo, a případná netěsnost se opraví, s olejem se nemusí nic dělat. To máslo je vodo-olejová emulze, která se po chvíli vlivem tepla rozloží na původní olej, voda se vypaří. Motor se nepoškodí (leda by tam tý vody bylo hodně). To je info pro ty, co začnou zmatkovat a přemejšlet o čištění víka hlavy a výměně oleje právě kvůli přítomnosti másla. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Naposledy upravil MetalGod dne út říjen 15 2013, 15:47, celkově upraveno 1 krát.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út říjen 15 2013, 15:51 Předmět:
To je hroznej blábol, co jsi teď napsal _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
nene, nikde nic, jen ten olej... zadny jiny projevy tam nejsou.
Jo, ta dratenka je dobrej napad, vzduch projde, olej pochyta... mrknu na to co se s tim da delat...
Jinak oleje je trosku vic, je to kousek pod ryskou MAX, a melo by byt cca v pulce mezi MIN a MAX...
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1380 Bydliště: na vejminku
Zaslal: út říjen 15 2013, 16:24 Předmět:
Sandal napsal(a):
Proč by to byl blábol Metalgode?Dělá to každej vylítanej motor.Odvětrání klikovky je svedený do sání a tu olejovou mlhu to bere sebou.
Jj starej Fiat P125 měl vychytavku v podobě tangencialniho odlučovače oleje v odvĕtrání skříně. Pokud už měl motor své naběháno, pak již nestačil a šel olej do sání docela hustĕ.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út říjen 15 2013, 16:31 Předmět:
Jo takhle jsi to myslel, pobral jsem to trochu jinak. Jsem holt utahanej, jdu si lehnout. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2586 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út říjen 15 2013, 19:42 Předmět:
Jo v poho.Možná sem to blbě formuloval.
Já mám u Golfa taky olej v sání.Tam mi ale propoští dmychadlo.Mám přepad svedenej naschvál na zem aby auto tolik nesmrdělo a emise byly OK
Založen: Aug 08, 2007 Příspěvky: 2914 Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.
Zaslal: út říjen 15 2013, 19:59 Předmět:
Sandal:
Keby to fúkalo pod piestami, motor by stratil kompresiu a tým aj výkon, okrem toho by olej prepúšťali krúžky do valcov a z motora by bola dymovnica.
Prejavy, ktoré tu popisujete, robia vydraté tesniace O krúžky driekov ventilov, ktoré časom začnú prepúšťať výfukové plyny do priestoru rozvodov.
Trochu oleja v nasávaní nevadí, robí to skoro každý motor s viac ako 100k km. Aspoň je primazávaná klapka vzduchu. _________________ Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2586 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út říjen 15 2013, 20:40 Předmět:
Myslim že kdyby netěsnily sací ventily tak jsou dávno podpálený.Výfukový plyny se do sání nikdy nedostanou tak aby přimazávali klapku.Když jsou vyběhlý vodítka ventilů tak jde olej po sacim ventilu dolu rovnou do válce.Do sacího potrubí se olej tudy nedostane.
Já už dělal tyhle opravy mockrát.Nejlíp s opotřebenim na tom jsou snad starý Volkswageny.To jsou snad nesmrtelný motory.Po 300 000 km jsou ve válcích ještě vidět stopy po honování a hrana ve válci od kroužků nikde.Vůle dříku ventilů ve vodítkách minimální.Tenkrát na to ještě asi nekakali.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.