Založen: Dec 28, 2006 Příspěvky: 1755 Bydliště: Orava,sever
Zaslal: pá červenec 11 2008, 12:10 Předmět: autoalarm neznámeho pôvodu
V Citroëne mám poplašné neznémeho výrobcu, pôvodu, nič na ňom neni, žiaden nápis.
Funguje normáľne, ak je v DO nová baterka (12V). Ak však napätie poklesne k jedenástim V, už treba novú. Je to dost často, aj 5x do roka. Skušal som iné alarmy a tie spoľahlivo fungovali aj pri 9V. Dávnejšie to bolo aj u tohto tak. Neviete poradiť , čím to je?
V DO som menil elyt 10uF, je tam len jeden, no nič to nepomohlo. Budem rád každej informácii.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32363 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 11 2008, 12:46 Předmět:
Vysílací šváb se po zmačknutí tlačítka a vyslání povelu nepřevede do sleep režimu a dál odebírá proud v řádu jednotek mA - tím se baterie vyčerpává daleko rychleji, než v pouze impulsním režimu (klidový odběr v řádu uA). S podobným problémem jsem se setkal u DO k věži TECHNICS - 2 mikrotužky ze začátku vydržely klidně rok perného provozu. Asi po 8 letech se najednou začaly poroučet už po měsíci - měření prokázalo nadměrný klidový odběr. Protože šváb je zákaznický SMD, ani jsem nepátral po náhradě - spíš si v dohledné době objednám náhradní DO nebo povely natřískám do učícího se dálkáče... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32363 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 11 2008, 14:02 Předmět:
Ne, je to tím, že šváb při vysílání odebírá proud hlavně z toho paralelního kondu. Ten snižuje vnitřní odpor zdroje - takže když se baterka vybíjí malými pulsy, vydrží dlouho na 12V, protože vlastně není zatížená - paralelní kondík se nabije a dál už téměř neteče proud. Ale když se vybíjí kontinuálně, ten relativně miniaturní kondík už nestačí udržet náboj a systém klekne. Je potřeba to napětí měřit v ovládači - ta baterka, o které tazatel tvrdí, že se vybila až na 9V, měla 9V naprázdno - ale při impulsu klidně padla i jen na 5V. Ta kontinuálně vybíjená má sice naprázdno 11V (zatížená jen volmetrem), ale při impulsním odběru na jejím zvýšeném vnitřním odporu dojde k takovému úbytku, že na svorkách nenaměříš prakticky nic... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32363 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 11 2008, 20:14 Předmět:
To asi moc nepomůže, je to závada toho švába. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 28, 2006 Příspěvky: 1755 Bydliště: Orava,sever
Zaslal: pá červenec 11 2008, 20:23 Předmět:
EKKAR napsal(a):
To asi moc nepomůže, je to závada toho švába.
Asi maš pravdu.Skušal som všeličo,no na stole s ninimum 12V,ide vpohode.Z novou baterkou,snat 5x po sebe a už blbne.Čo su to za švaby,su nejak programovane?,vobec sa v tom nevyznam.Nešlo by to nejak spravit,myslim ,že sa daju DO nejak naučit k alarmu..Neviem ako to je.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32363 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá červenec 11 2008, 20:36 Předmět:
Když neznáš výrobce, je každá rada drahá. Zkus to nafotit a vyvěsit sem, třeba to někdo pozná a poradí - já alarmy nedělám, jen vím, že DO mají podobný principy. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Aug 20, 2004 Příspěvky: 2172 Bydliště: Brno-venkov
Zaslal: so červenec 12 2008, 9:10 Předmět:
Někde jsem četl o podobném případě kdy se IO po stisku tlačítka samovolně rozkmital a potom už nešel do SLEEP. Pomohla keramika 100n přímo na napájecí piny toho švábu.
Založen: Jan 01, 2004 Příspěvky: 1194 Bydliště: West Slovakia
Zaslal: po srpen 04 2008, 11:33 Předmět:
Skus sem hodit foto toho alarmu a dialkoveho...
Mozno to niekto spozna...mam doma asi tri pouzite alarmy ktore som vymontoval z aut.. _________________ Čo neubrzdíš, to neukecáš..
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpečovacie a kamerové systémy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.