Zaslal: út únor 16 2010, 3:35 Předmět: Plazma LG42PC55, nevydarený kus
Zdravím,kolega má spomínanú TV strarú asi 1,5 roka a za posledné dva mesiace ho trochu hnevá.
Prvá vada odišiel mu zdroj,ten mu v servise vymenili a povedali mu že mu tam nahrali nový soft,keď mu ho priniesli späť tak mal zelený obraz znovu ho vzali do servisu,vymenili mu tam panel potom mu to išlo asi 5 dní potom prestal ísť obraz zvuk išiel vymenili mu Y-SUS modul a teraz asi po týždni má problémy so zapínaním niekedy sa zapne až na piaty krát ,niekedy ho musí odpojiť z elektriny aby sa dal zapnúť a aj sa mu počas pozerania sám vypne a hneď sa zapne.Takže znovu pôjde so servisu.
Chcem sa len spýtať na Váš názor či to môže byť taký nevydarený kus,alebo či to nemôže robiť ten nový soft poprípade niečo iné?
4x zavada , nech to vrati predajcovi a ziada vratenie penazi ... preco by mal trpet kvoli neschopnosti servisu a preco by to mal on riesit ked to je stale v zaruke .- _________________ Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Založen: Aug 30, 2008 Příspěvky: 3773 Bydliště: Čierne pri Čadci
Zaslal: út únor 16 2010, 9:14 Předmět:
Vrácení přístroje by byla asi nejlepší varianta,ale nejsem si jistý,zda mu to prodejce uzná,když se na té TVP projevovala pokaždé jiná závada.Ale já bych to určitě také řešil pokusem o vrácení přístroje a peněz.
Na Slovensku 3x rovnaka zavada alebo 4x rôzna zavada a vznika narok na vratenie penazi ... Ja byt vlastnik tej telky tak nieco takto pozliepane pred koncom zaruky by som nemal zaujem si nechat _________________ Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32254 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út únor 16 2010, 16:28 Předmět:
MaTTo napsal(a):
4x zavada , nech to vrati predajcovi a ziada vratenie penazi ... preco by mal trpet kvoli neschopnosti servisu a preco by to mal on riesit ked to je stale v zaruke .-
Nechci se zastávat servisu - ale toto je NESCHOPNOST VÝROBCE VYPRODUKOVAT VÝROBEK S ŽIVOTNOSTÍ PŘESAHUJÍCÍ ZÁRUČNÍ DOBU. Pokud vím, ono ustanovení "3x stejná závada nebo 4x různá závada = vrácení výrobku" platí v celé EU, takže nejen na Slovači. Řešit to musí prodejce, servis je v takovém případě pouze zdroj poskytující rozhodující informace potřebné pro řádnou reklamaci. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Veru tak, ak to výrobca fláka, servis s tým moc nenarobí, ale zjavne ho naťahujú pretože sa nechá, čo som ja kúpil LCD Hyundai, po druhej reklamácii mi vrátili radšej peniaze, pochopili že nemá význam sa dohadovať, kedže sa jednalo o kazový šmejd...nosiť to piaty raz do servisu v rámci záruky je trošku vtipné riešenie Už v prípade druhej reklamácie by som pýtal naspäť peniaze, aj ked nárok na to ešte nie je, pretože je veľká pravdepodobnosť dalšej reklamácie - tak nech sa pripravia na vrátenie peňazí skôr či neskôr
To ze mu to po oprave vratili so zelenym obrazom je urcite chyba servisu ... keby to tam aspon 1 den nechali zapnute a testovali tak by si to hadam aj niekdo vsimol .Uz ked to tam mali treti krat tak mali vymenit Ysus aj Zsus ... mozno by bol uz pokoj tak co potom taky servis co po troch opravach hned posebe vrati nefunkcnu telku .. ciastocne za to moze dajmetomu vyrobca tym ze ta PDP telka dajmetomu je nekvalitna ale je tam urcite aj pochybenie servisu a nielen vyrobcu ze to nevie vyrobit ,, vzhladom k tomu ze robili zarucny servis tak nevidim problem vo vymene viacerych dielov naraz proste ked ja nemam istotu ze to funguje tak nebudem silou mocou riesit opravu len jednym dielom ... a povedal by som ze opravit plazmu a notebok je v autorizaku ktory meni cele diely za nove na minimalne rovnakej urovni obtiaznosti takze neschopnost servisu _________________ Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Nestastne plazmy. Dobre su len dovtedy, kym sa nepokazia. Mam z toho zly pocit. Ja davam vinu vyrobcovi, ale aj servisom. Vyrobca nevie vyrobit spolahlivy vyrobok, tym padom servis to nemoze opravit, lebo to zariadenie nikdy nefungovalo dobre.
Preto, keby som si mal dnes kupit TV, tak pre tieto problemy mam v zalohe starsie CRT 50hz a nasadil by som ten, kym sa to nevykrystalizuje. Mozno s tym nemam problemy preto, lebo som v tomto smere nenarocny.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.