Založen: Jan 04, 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Lubenec
Zaslal: po leden 10 2005, 15:34 Předmět: Jěště Opel
Dík za informace, ale to jsou zapojení konektorů rádií a já od toho CAR300 zapojení mám ale nemám zapojení konektoru externího panelu kterej je na palubní desce, jeden panel jsem sehnal a chci ho používat v dílně když dělám tyhle rádia bez auta a nechce se mi ho rozebírat a bádat
Pete
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19665 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po leden 10 2005, 22:22 Předmět: všechno je tady
v databázi schémat tady si zadej v autorádiích hledání "opel". Mezi nimi je Blaupunkt Opel Car 300, je ve formátu pdf a na straně 4 je zapojení konektoru panelu i potenciometrů
Založen: Jan 04, 2005 Příspěvky: 60 Bydliště: Lubenec
Zaslal: út leden 11 2005, 7:32 Předmět: Ještě opel
No tam to právě není, to schéma mám taky, tam je front panel rádia, potenciometrů a výstupní konektor ale externí panel tam není. Panel na kterém se zobrazují hodiny, naladěný kmitočet nebo stanice a teplota, ten prostě nemůžu sehnat.
Pete
Zaslal: st leden 12 2005, 12:09 Předmět: opel car 300
Cau.
To je zapojeni pro displej Siemens,5WK7 391,90 434 122.
Ten nema jeste teplotu,ostatni si myslim melo sedet.
Konektor 12 pin.
1 - +12V(30) pin 4,6,7 na A konektoru
3 - GND pin 8 na A
5 - +12V(15/54) pin 4,6,7 na A
8 - spin.+12V pin 5 na A
9 - SCL pin 2 na C konektoru
10 - MRQ pin 4 na C
11 - SDA pin 1 na C
Otas.
mám tu opel astra, a z něj sem odmontoval displej 5WK7391 a autorádio SC 202.
když uštípnu ten svazek co se dělí na kabl do rádia a kabl do displeje, tak co se stane? (jestli to má vliv třeba na počítač)
do rádia mi vedou jen čtyři dráty, a asi šest jich vede někam pod volant.
otas uvádí tři codiče. klíček baterka a kostra. no ale mě jicxh vede o něco víc. k čemu jsou ty tři co tam vedou "na víc"? _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
koukl jsem do origo manuálu k autu co je (kupodivu) ještě v kastlíku. osazoval se tam nejspíš modernější panel, kterej fungoval jako palubní počítač a na páčce ostřikovačů měl dvě tlačítka.
no uštípl jsem to, protože jsem použil "selský rozum" když mi někdo ukradne z auta rádio a panel, tak pokud to je nor,mální auto, tak to přeci musí odjet _________________ bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
Založen: Jun 20, 2005 Příspěvky: 869 Bydliště: Hospoda u Třebíče
Zaslal: čt červenec 19 2012, 19:00 Předmět:
Možná už jdu s křížkem po funuse, ale tady máš zapojení rádia Car 300 a na něj navazující TID (linie 4243-4245), na konektoru TIDu piny 10, 11 a 12 - na radiu CAR300 piny 17, 18 a 22.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.