Zaslal: pá srpen 31 2012, 12:02 Předmět: Skylink, problém s registrací karty
Objednal jsem kartu "výměna", ale při pokusu o její registraci se mi zobrazí:
"K zadané kartě Skylink CryptoWorks byla odeslána jiná karta Skylink Výměna! Registrujte, prosím, správnou kartu."
Máte s tímto problémem někdo zkušenost? Na "parabola.cz" jsem zjistil, že asi nebudu zdaleka jediný se stejným problémem. Nevím, ale jak to vyřešit. Na jejich zák. lince se není možné dovolat na operátora, poslal jsem tedy dotaz emailem - zatím bez odpovědi. Vůbec momentálně nevím, jaké kroky mám podniknout.
Abych byl osvobozen 24měsíců od servisního poplatku tak snad dle aktuálních info stačí novou kartu zaregistrovat do 15.9, tak doufám že to tak opravdu je.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18748 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá srpen 31 2012, 13:09 Předmět:
Já se jen přidám s další otázkou . Mám kartu necelé 2 roky irdeto asi od gitalu . Týká se tato výměna i mne , jak to poznám ? Jestli tím , že mi nepůjde sat , takovou odpověď snad ani nečekám .
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6017 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: pá srpen 31 2012, 13:52 Předmět:
To sr71: Taky záleží na víc okolnostech - např. jestli vlastníš jednu kartu nebo víc, jestli karta nebyla původně registrovaná na jiného majitele (chybné údaje při přeregistraci), nebo přecházíš od CS - Linku. Předpoklad je, že u karet bylo správně zadané sériové číslo. Kdyby někdo cizí omylem zaregistroval kartu Výměna na číslo Tvojí staré CW karty, tak už by musela být deaktivovaná - vhodné ověřit.
To BOBOBO: Dříve registrované karty CS - Link / Skylink Irdeto a ICE jsou osvobozeny od poplatku na 24 měsíců. Není nutné měnit nové karty, které mají po čipem text:
"IRDETO 01 / PIN: 0000"
"ICE 01 / PIN: 0000"
Karty Cryptoworks určené k výměně nemají pod čipem žádný text a sériové číslo začíná některou z číselných řad:
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 8915 Bydliště: Valachy
Zaslal: pá srpen 31 2012, 16:01 Předmět:
BOBOBO napsal(a):
Já se jen přidám s další otázkou . Mám kartu necelé 2 roky irdeto asi od gitalu . Týká se tato výměna i mne , jak to poznám ? Jestli tím , že mi nepůjde sat , takovou odpověď snad ani nečekám .
"Asi od gitalu" - asi těžko, páč Gital (v té době) byl už dávno CSLink.
A pokud je karta skutečně IRDETO (což před dvěma lety zase IRDETO karty ještě nebyly, natož gital-IRDETO), tak viz výše: netřeba žádné výměny _________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
To Achab:
- vlastním jednu kartu, registrovanou 3/2008 (tenkrát to byl ještě asi CSlink, žádnou jinou jsem nikdy nevlastnil a tato byla registrována vždy na moje jméno)
- objednávku nové karty "výměna" jsem provedl přes webové rozhraní Skylinku, kde po přihlášení už bylo automaticky vyplněno správné číslo moji původní karty, takže k chybě při vyplňování čísla při objednávce nemohlo dojít
- nová karta, která mě byla doručena, po zasunutí do přijímače funguje tak jak má, ale nejde zaregistrovat z důvodu, který jsem uvedl na začátku (zkoušel jsem to opakovaně (číslo na nové kartě souhlasí s číslem karty uvedeným na balení karty)
Nejvíc mě rozhodilo to, že není možné se dovolat na nějakého živého operátora na zákaznické lince (dovolal se tam v poslední době vůbec někdy někdo?)
Přesně stejný problém jsem řešil před 14dny.Na dotazy přez e-mail žádná odpověď a na telefon jsem se dozvěděl jen to,že operátoři právě hovoří a pro zkvalitnění služeb byl zaveden měsíční poplatek.Stálo mě to dalších 200kč za telefon.Nezbylo mi nic jiného než vyplnit tiskopis na registraci poštou s patřičným dopisem.Odpovědi jsem se sice nedočkal,ale za pár dní registrace přez internet proběhla normálně.Asi 29kč měsíčně není dostatečné aby to fungovalo.
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 8915 Bydliště: Valachy
Zaslal: pá srpen 31 2012, 16:54 Předmět:
sr71 napsal(a):
...
Nejvíc mě rozhodilo to, že není možné se dovolat na nějakého živého operátora na zákaznické lince (dovolal se tam v poslední době vůbec někdy někdo?)
Tak jako ty, tam teď volají stovky lidí - před cca 3-mi týdny jsem se tam dovolal po 1. za 25min., po 2. za 30min.
nada napsal(a):
... Asi 29kč měsíčně není dostatečné aby to fungovalo.
Tak tak, asi by to chtělo ten servisní poplatek zvýšit ... _________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6017 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: pá srpen 31 2012, 17:27 Předmět:
V mém případě jsem registroval kartu Skylink Výměna, zakoupenou v obchodě jako náhrada původní CW - CS Link. Vlastní registrace sice proběhla v pořádku, ale v průběhu vyskočila nabídka ve smyslu "Načíst údaje z registrace CS - Link ?" Druhý den už jsem se nemohl do správy služeb Skylinku přihlásit - bylo úplně nesmyslně změněné heslo z 6 číslic na 7 písmen. Takže se domnívám, že chyba je i v Tvém případě na jejich webu a bez komunikace se Skylinkem se to nevyřeší.
Jinak před časem jsem chtěl předplatit programy na darované kartě od známého, který ji na mě přeregistroval s nějakou drobnou chybou a pak odjel neznámo kam do zahraničí. Kvůli ochraně osobních údajů mě nechtěli zaboha prozradit, kde chyba je. Musel jsem se s CS - Linkem handrkovat, že kartu skutečně vlastním, nebo jestli není náhodou kradená. Trvalo 14 dní a nespočet mailů, než se věc vyřešila. Tak abys to do toho 15 září stihl...
Naposledy upravil Achab dne pá červenec 03 2020, 12:56, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 8915 Bydliště: Valachy
Zaslal: pá srpen 31 2012, 17:38 Předmět:
Achab napsal(a):
... Trvalo 14 dní a nespočet mailů než se věc vyřešila. Tak abys to do toho 15 září stihl...
Obávám se, že nestihne.
Tak jak jsou přetížené jejich tlf linky, tak jim tam chodí hafo mejlů, které asi ani nestíhají číst, natož odpovídat (a hlavně řešit problém) _________________ Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Založen: Nov 05, 2010 Příspěvky: 6017 Bydliště: okr. Vyškov
Zaslal: pá srpen 31 2012, 18:01 Předmět:
Ještě je snad možnost poslat mail s požadavkem potvrzení přijetí. Domnívám se, že když pokus o registraci proběhl včas, ale nezdařil se z důvodu chyby nebo technických potíží u poskytovatele, měli by odklad poplatku na 24 měsíců uznat i po stanoveném termínu.
Naposledy upravil Achab dne pá červenec 03 2020, 12:48, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jun 21, 2008 Příspěvky: 8915 Bydliště: Valachy
Zaslal: pá srpen 31 2012, 18:48 Předmět:
sr71 napsal(a):
Objednal jsem kartu "výměna", ale při pokusu o její registraci se mi zobrazí:
"K zadané kartě Skylink CryptoWorks byla odeslána jiná karta Skylink Výměna! Registrujte, prosím, správnou kartu."
Máte s tímto problémem někdo zkušenost? ...
Tak se mi teď podařilo po několika neúspěšných pokusech novou kartu zaregistrovat, tak doufám že už všechno bude OK. Je možné, že na to měl vliv můj ranní email na zákaznický servis, i když žádná odpověď mě nepřišla, takže o tom pochybuji. Nechápu, že s tím jsou takové problémy.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.