Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Peugeot 206 škubání motoru
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:14    Předmět: Peugeot 206 škubání motoru Citovat

Už nevím co zkusit,Nepravidelně ,při rychlejším přidání plynu auto škubne,rozsvítí se diagnostika.Pak zase jede,reaguje na plyn bezchybně.Nejvíce se závada projevuje při podtočení motoru,třeba pokus přidat na čtyřku při 50km/h.Zase škubne,stačí trochu protočit při sešlápnuté spojce a jede bezvadně.Očividně nesnáší nízké otáčky .Vyměněna byla kompletní sací klapka s potenciometrem a servomotorkem.Trysky,zapalovací rampa,svíčky,čidlo vzduchu.Podle diagnostiky je vadný vstřik,ale ten byl vyloučen. Sad
Spotřeba v toleranci,emise prošly bez problémů,lambda funguje,kat taky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:26    Předmět: Citovat

zkusil bych vyčistit palivovy filtr a nadrž a potrubi mohlo by to zpusobovat onen problem Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6732
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:36    Předmět: Citovat

Změřil bych kompresní tlaky, jestli je jeden válec špatný, v malých otáčkách nemusí zvládnout zapálit směs.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:37    Předmět: Citovat

Tlak paliva je ok,čerpadlo funkční,vyzkoušeno v jiném voze
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:41    Předmět: Citovat

Zaky napsal(a):
Změřil bych kompresní tlaky, jestli je jeden válec špatný, v malých otáčkách nemusí zvládnout zapálit směs.

Taky vyloučeno,motor táhne dobře,za 10tis km bere tak 3 decka oleje,ježděn na syntetiku,bez karbonu na víku

Obávám se nejhoršího a nejdražšího,že je v dalasu řídící jednotka Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kewin



Založen: Sep 21, 2008
Příspěvky: 466
Bydliště: Jižní Morava....

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:45    Předmět: Citovat

co elektroinstalace v motoru a kostry ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zaky



Založen: Oct 30, 2010
Příspěvky: 6732
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 21:48    Předmět: Citovat

Kamarádův Ford Focus nafouká na třech válcích 12 barů, na jednom 5, olej to nebere, jezdí to normálně a není to nijak znát, samozřejmě bude nižší výkon, ale když to není s čím srovnat, nepřijde se na to. Co ten tlak paliva, byl měřen za jízdy při akceleraci ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DELONG



Založen: Apr 16, 2006
Příspěvky: 1378
Bydliště: SVK

PříspěvekZaslal: pá srpen 23 2013, 23:58    Předmět: Citovat

Skontroloval si hadičky podtlaku a MAP senzor? V peugeotoch niekedy blbli RJ motora. Tu pomohlo prehrať soft Confused . A čo palivo netankoval si niekde inde ? Robí ti to už dlho?
A prečo si vstrek vylúčil ? Môže byť naozaj pridretý?
Neskúšali ste na diagnostike live data ? Moc dvôležité.
Konektory su čisté? Nemáš niekde predratý vodič od snímača kľukovej hriadele? Idú v takom husom krku od spodu motora. Častá závada peugeotov Laughing najprv to šklbe a potom to nejde už vôbec Laughing .


Naposledy upravil DELONG dne ne srpen 25 2013, 16:32, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petr1991



Založen: May 29, 2009
Příspěvky: 301
Bydliště: Záhorí (Slovensko)

PříspěvekZaslal: so srpen 24 2013, 10:47    Předmět: Citovat

Tez si myslim, ze zmerani kompresie by (mozno zasadne) pomohlo...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: so srpen 24 2013, 11:05    Předmět: Citovat

Dík za zkušenosti,zaměřím se na pojistkovku.Dráty a konektory k čidlům a ŘJ zkontrolovány,je to jak nové.
Pro klid duše změřím i tlaky ve válcích Cool
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: so srpen 24 2013, 14:54    Předmět: Citovat

Je tam rozvodovej řetěz nebo řemen? Jestli řemen, může být uskočenej o zub nebo může pružit, obojí způsobí cukání.
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1425

PříspěvekZaslal: so srpen 24 2013, 15:43    Předmět: Citovat

Je tam řemen,do výměny chybí ještě 30tis,auto bylo koupeno jako nové.Celkem opečovávané.Včas měněny oleje,filtry,ostatní náplně.
Dnes jsem najel 40km a škublo jen jednou,zkusil jsem i na pětku zrychlit ze 70km na 130,šlo to bezva.Někdy to cuká často i na dvojku,dnes ani na pětku
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: so srpen 24 2013, 15:56    Předmět: Citovat

Prohlídni konektory v motorovým prostoru, např. snímač otáček, teploty, konektor(y) od lambdy,...
Při nízkých, ale i vysokých otáčkách motor dost vibruje, proto při nedobrým spoji na konektoru (únava materiálu, řádila vlhkost atd.) může na okamžik spoj prakticky rozpojit, což by mohlo způsobit právě ono škubání.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18893
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: ne srpen 25 2013, 15:51    Předmět: Citovat

Ve své feldě jsem měl taky špeka . Jednotka občas hlásila vadný vstřik , ale motor běhal . Při jednom servisním snažení se vstřik po demontáži rozsypal ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2439

PříspěvekZaslal: po srpen 26 2013, 6:48    Předmět: Citovat

Tohle jsi procházel ?
http://www.peugeot-club.cz/forum/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund