Už nevím co zkusit,Nepravidelně ,při rychlejším přidání plynu auto škubne,rozsvítí se diagnostika.Pak zase jede,reaguje na plyn bezchybně.Nejvíce se závada projevuje při podtočení motoru,třeba pokus přidat na čtyřku při 50km/h.Zase škubne,stačí trochu protočit při sešlápnuté spojce a jede bezvadně.Očividně nesnáší nízké otáčky .Vyměněna byla kompletní sací klapka s potenciometrem a servomotorkem.Trysky,zapalovací rampa,svíčky,čidlo vzduchu.Podle diagnostiky je vadný vstřik,ale ten byl vyloučen.
Spotřeba v toleranci,emise prošly bez problémů,lambda funguje,kat taky.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6732 Bydliště: Praha
Zaslal: pá srpen 23 2013, 21:48 Předmět:
Kamarádův Ford Focus nafouká na třech válcích 12 barů, na jednom 5, olej to nebere, jezdí to normálně a není to nijak znát, samozřejmě bude nižší výkon, ale když to není s čím srovnat, nepřijde se na to. Co ten tlak paliva, byl měřen za jízdy při akceleraci ?
Skontroloval si hadičky podtlaku a MAP senzor? V peugeotoch niekedy blbli RJ motora. Tu pomohlo prehrať soft . A čo palivo netankoval si niekde inde ? Robí ti to už dlho?
A prečo si vstrek vylúčil ? Môže byť naozaj pridretý?
Neskúšali ste na diagnostike live data ? Moc dvôležité.
Konektory su čisté? Nemáš niekde predratý vodič od snímača kľukovej hriadele? Idú v takom husom krku od spodu motora. Častá závada peugeotov najprv to šklbe a potom to nejde už vôbec .
Naposledy upravil DELONG dne ne srpen 25 2013, 16:32, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: so srpen 24 2013, 14:54 Předmět:
Je tam rozvodovej řetěz nebo řemen? Jestli řemen, může být uskočenej o zub nebo může pružit, obojí způsobí cukání. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Je tam řemen,do výměny chybí ještě 30tis,auto bylo koupeno jako nové.Celkem opečovávané.Včas měněny oleje,filtry,ostatní náplně.
Dnes jsem najel 40km a škublo jen jednou,zkusil jsem i na pětku zrychlit ze 70km na 130,šlo to bezva.Někdy to cuká často i na dvojku,dnes ani na pětku
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: so srpen 24 2013, 15:56 Předmět:
Prohlídni konektory v motorovým prostoru, např. snímač otáček, teploty, konektor(y) od lambdy,...
Při nízkých, ale i vysokých otáčkách motor dost vibruje, proto při nedobrým spoji na konektoru (únava materiálu, řádila vlhkost atd.) může na okamžik spoj prakticky rozpojit, což by mohlo způsobit právě ono škubání. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18893 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne srpen 25 2013, 15:51 Předmět:
Ve své feldě jsem měl taky špeka . Jednotka občas hlásila vadný vstřik , ale motor běhal . Při jednom servisním snažení se vstřik po demontáži rozsypal ...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.