Je to možné. Oni když neví stav baterie nemohou nechat vypnout motor - není to bezpečné. Naštěstí mám čudlík takže když jezdím kousky ho automaticky mačkám. Když delší trasy nechávám Start-Stop aktivní. Ono zas tak mega zlo to není.
Radimosso: Jen jak toto chceš udělat? _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1302 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: po duben 20 2020, 21:53 Předmět:
je to tak jednoduche , dokonca okrem toho prides aj o nicitela baterky č.2, o ktorom vecsina nevie , lebo ho nijako nevidi - rekuperacne dobijanie.
Spolu so ŠS sa tieto dva systemy staraju o spolahlive odrovnavanie akumulatora , hlavne ze sa usetria tri kvapky paliva na 100km , a to je moderne, "ekologicke"
Misocko: právě by mě zajímalo na kolik bude nabíjet? Možná pak nepůjde zapnout ani autorádio. Nebo zásuvky 12V případně 230V - už tak mě místy po chvíli buzeruje, že je vybitá baterka. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19823 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po duben 20 2020, 22:00 Předmět:
Nechtěl jsem auto se start/stopem, jedno takové jsem si zarezervoval, ale dozvěděl jsem se, že tento systém je v ceně, od roku 2019 má stopr/start v základu za stejnou cenu, protože to v katalogu i ceníku ještě neaktualizovali. No vo? zvykl jsem si systém deaktivovat ve služebákách, nebudu s tím mít problém ani u svého. Nechtěl jsem TPMS ventilky, dost přes milion km jsem za 47 let najezdil bez nich, tak naco až teď? Ale rovněž jsou v základu. Aspoň ro má ještě poctivý atmosférický motor bez turba...
Čert vem úředníky, kteří předem vědí, co budeme muset chtít. Za cenu těch nic neřešících a obtěžujících zbytečností v tom autě mohlo být něco užitečnějšího, třeb couvací kamera by při parkování v přeplněném městě posloužila daleko lépe.
Ake viděl jsem přemostění tlačítka optořlenem, který dostal impuls asi dvě vteřiny po nastartování. Schéma nemám, ale to se dá dohledat.
Máme to ve služební fábií. Tak jako jsem se už dávno naučil zapnout si pás tak jsem se naučil vypnout SS. _________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Dokud je to čudlík je to pohoda. Když je to v menu je to opruz.
Jeden paradox: jezdím teď elektromobilem a tam naopak po každém "startu" listuji v menu abych vypnul "plašič chodců" _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1302 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: po duben 20 2020, 22:25 Předmět:
rezis napsal(a):
Misocko: právě by mě zajímalo na kolik bude nabíjet? Možná pak nepůjde zapnout ani autorádio. Nebo zásuvky 12V případně 230V - už tak mě místy po chvíli buzeruje, že je vybitá baterka.
na skoda fore to jeden manik cele odsledoval, dobija to na nabitie baterky + trochu riesi teplotu (dobija na napetie ale nie presne 14,4 ako to bolo kedisy, mozem pohladat link ak je zaujem)
to ze baterku nemas nabitu, to sposobuje prave rekuperacia, kludne mozes spravit nonstop 500km a baterka bude vybita
MiraSt napsal(a):
Máme to ve služební fábií. Tak jako jsem se už dávno naučil zapnout si pás tak jsem se naučil vypnout SS.
- nezapinam si pas na kratke jazdy, zvykol som si na pipanie , ŠS vecsinou vypnem az po prvom stope - ale zas , nemas pas nejde ŠS
misocko má pravdu. Okrem deaktivovania SS, to rieši oveľa horšiu "rekuperáciu" nabíjania. Bez popisovanej info z baterky to nabíja ako klasické auto bez týchto fičovín a celému autu to len prospieva. Akurát ostáva v pamäti RJ "nabíjania" chybová hláška. Osobná skúsenosť na VW G6.
Napriklad Volvo ked ma namontovane original tazne zariadenie tak po pripojeni privesu deaktivuje start/stop. Mam to presne takto riesene, v zasuvke mam prepojku a auto si mysli ze ma stale pripojeny prives.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5Další
Strana 1 z 5
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.